יחד ננצח נרתמים יחד לארח אזרחים וחיילים הזקוקים לעזרה בזמן המלחמה
חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מבוקש ולא יקר? 10 מקומות פופולארים לחופשה רומנטית שנחשבים ללא יקרים

"לא כל מה שטוב חייב להיות יקר"... כמה פעמים שמענו את המשפט הזה, התפתינו, ובסוף יצאנו גם בלי כסף וגם בלי איכות? טוב, אז אנחנו כאן, במדריך הפסגה, לאחר ביקורים וסיקור מאות מקומות לנופש רומנטי ברחבי הארץ, עשינו מחקר מקיף בעניין והגענו למסקנה שלפחות בכל מה שקשור לחופשה בצימרים - אנחנו מאמינים שהמקומות הבאים, אשר שומרים על מחירים סבירים, יציעו לכם חוויה מפנקת ומשתלמת. 


20/02/2019

אז מה צריך זוג בחופשה רומנטית? פרטיות. פרטיות. פרטיות. ואם אפשר- אז בקתה נעימת מראה, ואולי קצת נוף, ואם יש בריכה במתחם אז בכלל... ולמה לא קמין לחורף? ומטבחון מאובזר? וג'קוזי ספא? ובריכה פרטית מחוממת עם זרמים?.... רגע! לא להיסחף, אנחנו נמצאים בתחקיר על מקומות שמציעים חוויה טובה, אבל במחיר שפוי....

מתאים לכם? בבקשה: 

אי ירוק - לזוגות בלבד מציע מתחם מלא אופי, שמכיל שתי בקתות לזוגות במושב מעלה גמלא, הצופה ישירות אל הכנרת.  התחושה כאן היא של  "אי ירוק" אמיתי, עם וייב של חופש שמקנה הטבע העצום שמולו. האבזור, הנוף והמארחים, הם שעושים את ההבדל כאן, והם אלה שמבטיחים חופשה רומנטית וקסומה במיוחד.
המאחרים כאן נותנים תשומת לב לכל אורח, לפי העדפותיו האישיות, מה שמבטיח חופשה ש"תפורה" היטב למידותיכם. ולכם, כל מה שנשאר הוא להנות מהנוף שכולל שקיעות המרשימות, ומהתרווחות אמיתית בבקתה הרומנטית שלכם. האורחים שהיו כאן דירגו את המקום ב9.69.

הכי כיף פה? לשתות כוס יין מול הכנרת בשקיעה 

והמחיר? מתחיל ב- 950 ש"ח ש"ח ללילה 

אכן, האהבה היא חומר הגלם הרוחני ממנו נוצר מתחם הצימרים הרומנטי והמפנק הזה, גג הגליל - נחת באמירים - לזוגות בלבד, השוכן בחלק היותר גבוה של אמירים באחד המקומות היפים בארץ. יש כאן בקתה מבודדת ורומנטית, או שתי סוויטות מפנקות ומארח שבהחלט מבין את עבודתו.

נוף מעולה, ג'קוזי ספא על הגג
המתחם מציע 3 יחידות: הבקתה מצויה במתחם נפרד, עם פרטיות מוחלטת ונוף מעולה,  שתי הסוויטות ממוקמות במבנה אחד, והן משדרות אלגנטיות יוקרתית, אם כי הפרטיות במתחמי החוץ שלהן חלקית. על גג הסוויטות מתחם משותף הכולל מרפסת עם הנוף הכי יפה באיזור וג'קוזי ספא גדול. המחירים כאן מתחילים ב- 900 ש"ח ש"ח ללילה.
אם אתם מעוניינים לצאת מהמירוץ ולהיכנס לבועה פשוטה של קסם-נווה בכפר - לזוגות בלבד הוא המקום המתאים לכם. נכון, לא תקבלו את המילה האחרונה בתחום המולטימדיה או תאורת ג'קוזי רנדומלית, אבל תקבלו המון שקט, מרפסות מקסימות, עיצוב כפרי ונעים, חלון גדול אל השדות החרושים, ארוחת בוקר מעשה ידי המארחת ותמורה מעולה ביחס "עלות תועלת".

אומנם היחידות ממוקמות בשורה (במרחק של כ- 3 מטר אחת מהשניה) אך הצמחייה המטופחת במרפסות מאפשרת תחושת פרטיות טובה למדי. בנוסף לכל יחידה יש פינת "הסתלבטות" בחוץ שאידיאלית לחובבי קריאה/ שכיבה על ערסל/ טבע ושקט. הגולשים מעניקים למקום דירוג של 9.58 והמחירים נעים בין  600 ש"ח - 950 ש"ח ללילה.

אם אתם מחפשים בתי אבן מלאי אווירה, כאלו שמוקפים בטבע ובאוויר הרים גלילי - התרגעות הוא מתחם שיענה על הדרישות האלו די בקלות. מדובר בשני צימרים מבודדים בקצה קצהו של היישוב אמירים, שמעניקים תחושה שרק אתם פה, במרחבי הגליל היפים - והאווירה? בהתאם. צמחייה גלילית פראית ויפה עוטפת את המתחם כולו, שבילי אבן מלאי אופי מובילים את הדרך אל הצימר, והאבן הטבעית ממשיכה ומשתלבת גם באופי הבנייה של הצימרים, לצד אלמנטים יפים של עץ ומתכת. חלונות זכוכית גדולים בגוונים מיוחדים מוסיפים ססגוניות לחלל. 
במתחם התרגעות יש שני צימרים - צימר "רימון" וצימר "זית" שחולקים את אותו אופי וקו עיצובי, אך לכל אחד מהם יש את הטאץ' האישי שלו. שני הצימרים בנויים כאופן ספייס שמותאם לזוג, אך ניתן להתארח כאן עם עד שני ילדים 
המחירים מתחילים מ 850 ש"ח ללילה. 


טוב, אז נראה לנו שאולי הצלחנו להוכיח משהו כאן: יש מקומות "שווים" גם במחירים שווים לכל נפש. נכון, אפשר למצוא בכל אחד מהם דברים שאפשר לשפר, אבל בינינו- אולי זה דווקא סוד הקסם של זוגיות טובה- לבוא בלי ציפיות ולשים דגש על היתרונות, לא על החסרונות.

מעוניינים בהצעות נוספות? בדקו את הקטגוריה שלנו: צימרים במחירים נוחים.
חופשה נעימה!

עוד כתבות של
עוד כתבות של
להתאמן ביחד זו סגולה כפולה. גם לטובת הבריאות וגם לטובת הזוגיות. אז במקום לשבת עוד ערב מול הטלוויזיה עם שקית תפוצ'יפס לשניים (גם גרסה מעניינת לרומנטיקה, אין ספק), צאו להתאמן! הליכה, ריצה, שחיה, יוגה ועוד. אופציות לא חסר, רק תבחרו. 
להמשך קריאה
ואן גוך, צ'יפס, קופי שופס, כפכפי עץ הולנדיים, רחובות שוקקים, אנשים אדיבים, תרבות, שבילי אופניים ושייט בתעלות הן חלק מהאסוציאציות האמסטרדמיות המוכרות. אמסטרדם שקטה, אבל סוערת. מופנמת, אבל סקסית. ויש לה עוד כל כך הרבה להציע. ובכל זאת, מה יבחר לו זוג שיוצא לחופשה רומנטית לעשות בה? הבה ונבדוק.
להמשך קריאה
נוף מרתק, היסטוריה מרשימה ושפע יקבים, בתי קפה ומסעדות מפנקות במיוחד - כל האטרקציות שכדאי לכם להכיר ברמת הגולן, ואף מילה על קטיף דובדבנים.
להמשך קריאה
במילה אחת - תעשייה. בשלוש מילים - היום המיוחד שלכם. חתונות, רבותיי וגבירותיי, הן כבר מזמן לא רק אירוע שבו הזוג שהחליט להתאחד בברית הנישואין מזמין את משפחתו ומכריו לשמוח ולחגוג ביחד איתו. חתונות הפכו להיות הפקת ענק מסחררת, אליה נכנסים שני אנשים תמימים בסך הכל שמוחם נשטף בפנטזיות אין קץ על החתונה "המושלמת". אז הגיע הזמן לבדוק האם היא קיימת, אותה חתונה מושלמת, ואיך נראה הדבר הזה שלא מרבים לדבר עליו. נו, אתם יודעים, החיים שאחריה.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!