חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מי הם מתחמי נופש שהיו המבוקשים ביותר בשנת 2016?

בריכה פרטית או מיקום מנצח? שירות מעולה או עיצוב מיוחד? נציג בכתבה הבאה את הצימרים הכי מבוקשים במדריך הפסגה בשנת 2016 ורק את אלה מביניהם שגם זכו לדירוג גולשים גבוה. 


20/02/2019

אז מה גורם למתחמים שיוצגו כאן להצליח? מהו הסוד? אנו, במדריך הפסגה, יודעים לא מעט על המקומות הללו. נכון, מדובר במקומות "שווים" מבחינת המיקום, העיצוב והאבזור אבל אולי הדבר הראשון שמשותף לכולם הוא האופן בו המארחים מתייחסים לעבודתם. לא צריך להשתמש בהגדרות מפוצצות כמו "בחרדת קודש" אבל האמת לא רחוקה משם: מדובר במארחים שלא רק יודעים ומכירים את עבודתם, אלא גם למדים כל הזמן את תחום הנופש הרומנטי ואת צרכיו ומשתנים בהתאם.

הסוד הוא אם כן, להעניק למתארחים חוויה ייחודית, אישית, מסבירת פנים וחמימה אבל לא "חונקת", ותמיד, אבל תמיד הלקוח הוא הצודק. גם כשהוא טועה. בקיצור- אולי כל ההסברים הללו מתמקדים במונח אחד שנקרא בפשטות "מקצועיות". 


בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את עשרת המקומות שמקבלים את התואר "הכי פופולאריים" בזכות הצלבת נתונים שערכנו בין מספר פרמטרים: מספר החיפושים, הצפיות בכרטיס, הפניות וההזמנות בשנת 2016. כמו כן, הצלבנו את הנתונים הללו עם דירוג הגולשים ואולי לא פחות חשוב, גם עם כמות המדרגים.

אז הנה העשירייה הפותחת של המדריך, לשיפוטכם:
אתר הנופש ברטמנס | Bratmans - לזוגות בלבד ממוקם ברמת הגולן בישוב חד נס ונבחר לאחד מעשרת אתרי הנופש הטובים בישראל לשנת 2016. המקום דורג במקום הרביעי מבין מאות אתרי נופש שהשתתפו בתחרות. 
ברטמנס הוא מתחם אירוח מוקפד ונעים המכיל 3 סוויטות. 2 מהן זהות ושוכנות במבנים נפרדים עם בריכות פרטיות מחוממות ומקורות ומרפסות הפונות אל נוף נקי ופתוח. השלישית- "הפנטהוז"-  ממוקמת מעל בית המארחים אמנם, אך בפרטיות גמורה. הגובה הזה מאפשר כאן נוף פנוראמי מעולה מהמרפסת הגדולה שמכילה בריכת שכשוך וג'קוזי-ספא זוגי. נכון, המתחם מצוי בשכונת מגורים בהרחבה של חד נס, ואם תביטו הצידה תראו את גגות השכנים.  מצד שני, חיק הטבע נמצא ממש ממול, במרחק פסיעות מעטות, מאפשר לכם לנשום היטב את המרחבים הפתוחים. המקום זוכה לדירוג מבקרים של 9.72, ותמורת החל מ  1200 ש"ח ש"ח ללילה, הוא יהיה רק שלכם. 

היתרון הגדול ביותר של אחוזת גד - לזוגות בלבד: הפרטיות. זה מתחיל עם זה שלכל אחד משני מבני האבן יש חניה פרטית וכניסה נפרדת. זה ממשיך כאשר השער נפתח והעיניים מתמלאות בכחול – של הים שממול ושל הבריכה הפרטית המושקעת בחצר- ומסביב יש קירות במבוק לפרטיות מוחלטת ורק כיוון מערב פתוח לים. ככה בונים חומה.

ובקשר לפרטיות: זה מתחיל עם זה שלכל אחד משני מבני האבן יש חניה פרטית וכניסה נפרדת. זה ממשיך כאשר השער נפתח והעיניים מתמלאות בכחול – של הים שממול ושל הבריכה הפרטית המושקעת בחצר- ומסביב יש קירות במבוק לפרטיות מוחלטת ורק כיוון מערב פתוח לים. ככה בונים חומה. אז נכון שעדיין ישנם לולים בעין יעקב, לא הרחק מהמתחם, אבל לא נראה לנו שזה מפריע למישהו כי המתארחים העניקו למקום דירוג של 9.65 . לילה באמצ"ש מוצע כאן במחיר של החל מ- 1200 ש"ח ש"ח.

מתחם ציור נוף התברך בכמות גבוהה מאוד של מדרגים בפורום, וזה לא קל משום שהתחרות בעניין עזה. זה מרשים עוד יותר לנוכח הדירוג הגבוה שהוא זוכה לו- 9.69.

ההתאמה בין השם של המתחם לתחושה שהוא מעביר – מושלמת. תמונת הנוף הנשקפת ממתחם החוץ של המתחם מפגישה בקו האופק את הים התיכון, ארץ הגליל, הגולן הזהוב והכנרת הממוסגרת בשרשרת הרי הצפון.

על הרקע המרהיב הזה משובצים שני מבנים יפיפיים, אוהלי "יורט" לבנים בסגנון מונגולי, גם הם כאילו צוירו ביד האומן. הצורה העגולה של המבנים מתכתבת עם פסי השמיים הקמורים, ומשתלבת בנוף הרך בטבעיות ואותנטיות מפליאה. המתחם שוכן בפינה סודית, מרוחקת ונסתרת מהעין בקצה הישוב. "דק" פרטי מרווח עם בריכת שחיה מחוממת "תלוי" מעל הצוק וצופה אל נוף פנורמי, מהים התיכון ועד הרי הגולן, בקו ישר אל הכנרת. המחירים כאן מתחילים ב  1200 ש"ח - 1650 ש"ח ללילה.
 מדובר בזוג בקתות עץ מהודרות במיוחד, במתחם שאינו פתוח למשפחות. השקט והחן הנמזגים בין בריכה לבריכה נמהלים כאן היטב. בקתיים - bigtime - לזוגות בלבד מציע תנאי מחייה, נוף, וארוחות בוקר שהפכו לשם דבר בתחום. המתחם הזה מבורך במוניטין גבוה שמוביל לתפוסה גבוהה ולשפע של חוות דעת חיוביות, עם דירוג עכשווי של 9.75.

למקום הזה יש איכויות "שוויצריות"- מבחינת המיקום, העיצוב והאופן בו המארחת המקצועית, יעל, תטפל בכם. נכון, המחירים כאן אינם זולים- החל מ 1500 ש"ח ש"ח ללילה באמצ"ש, אבל ככה זה כשהאירוח מדוקדק ותפור היטב למידותיו של אלה שיודעים מה לבקש ולקבל בנופש רומנטי יוקרתי ברמה שכזו. 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
נוף מרתק, היסטוריה מרשימה ושפע יקבים, בתי קפה ומסעדות מפנקות במיוחד - כל האטרקציות שכדאי לכם להכיר ברמת הגולן, ואף מילה על קטיף דובדבנים.
להמשך קריאה
במילה אחת - תעשייה. בשלוש מילים - היום המיוחד שלכם. חתונות, רבותיי וגבירותיי, הן כבר מזמן לא רק אירוע שבו הזוג שהחליט להתאחד בברית הנישואין מזמין את משפחתו ומכריו לשמוח ולחגוג ביחד איתו. חתונות הפכו להיות הפקת ענק מסחררת, אליה נכנסים שני אנשים תמימים בסך הכל שמוחם נשטף בפנטזיות אין קץ על החתונה "המושלמת". אז הגיע הזמן לבדוק האם היא קיימת, אותה חתונה מושלמת, ואיך נראה הדבר הזה שלא מרבים לדבר עליו. נו, אתם יודעים, החיים שאחריה.
להמשך קריאה
כל זוג רב. ואלה שלא, כנראה שעוד יריבו. וטוב שכך! בניגוד למה שרובנו חושבים עליו, ריב הוא הזדמנות למשהו טוב: ביטוי עצמי, שחרור קיטור, הגברת יכולת קשב, שימת גבולות, והגעה לתובנות חדשות הם רק חלק מהדברים הבריאים בריב,  הן לנו כאינדבידואלים, והן כזוג.  הבעיה היא שלא כולם, ולמעשה רוב הזוגות, לא ממש יודעים לעשות את זה נכון. אז לריב "נכון", יש בכלל דבר כזה?
להמשך קריאה
הצפון הירוק על שלל נופיו הקסומים קורץ לישראלים רבים שמתגוררים באיזור המרכז ודרומה ממנו, ואין פלא שכל כך הרבה צימרים ברמת הגולן מושכים אליהם משפחות, קבוצות, ובעיקר זוגות. בין אם אתם יוצאים רק מספר שבועות ובין אם זה עתה חגגתם את חתונת הזהב שלכם, אין כמו סוף שבוע בצימר רומנטי כדי ליהנות מחוויה בלתי נשכחת שהיא רק שלכם.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!