לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

המלצות הגולשים ל - צימרים עם 3 יח' ומעלה עם אירוח טבעוני

צימר
הרגשנו כמו בצבא: בעלת הצימרים מאוד הלחיצה עם שעת כניסה ויציאה. כל שנה אנחנו יוצאים לבלות פעמיים בשנה לצימרים שונים בארץ ודבר כזה עוד לא ראינו:...
פרונסין - fronsine - דירוג: 8.13
מקום מדהים ופנינה המארחת מדהימה !
הגענו למקום מדהים מרגיע נקי ומתוקתק נראה בדיוק כמו בתמונות באתר . נוף מהמם .. פנינה מקסימה מארחת בנועם ונותן חווית אירוח מהממת ! ממליצה בחום!!!
נווה בכפר - לזוגות בלבד! - דירוג: 9.81
ממש מעל העצים
הגענו לצימר כדי לחגוג 6 שנים ביחד ולקחת קצת חופש מהצבא. הגענו למנות אי שם בצפון והגענו לצימר קטן ומדהים ממש בין העצים וכשנכנסנו הרגשנו אווירה חמה של...
נופש חלומי - דירוג: 9.81
אושר ושלווה ממלאים את הלב בנוף 10
אני וחבר שלי התארחנו בבקתת גולן לשני לילות. פשוט נהננו מכל רגע! הצימר מושקע עד הפרטים הכי קטנים, הנוף מדהים ועוצר נשימה, נדמה שאפשר להביט בו לנצח....
נוף 10 - דירוג: 9.81
באמת חלומי
היה לנו פשוט לילה קסום במנות ! שלוש בקתות מתוקות ומקסימות עם נוף שאין בשום מקום אחר . ישנו בבקתה המערבית עם הג׳קוזי החיצוני והפטריית חימום בלילה קר...
נופש חלומי - דירוג: 9.61
פשוט מדהים

אז ככה, אני ובת זוגתי מאוד בררנים בכל הנוגע לנופש שלנו (כמו רובנו בסך הכל). אל נווה בכפר הגענו לאחר מעבר על מאות של צימרים, בלי להגזים. לכל אחד יש...

נווה בכפר - לזוגות בלבד! - דירוג: 9.81
חופשה בנווה בכפר
חוויה מדהימה להרגעות מהשבוע שעבר. פנינה המקסימה כבר בטלפון נתנה לנו תחושה ביטחון שהגענו למקום הנכון, גם שפגשנו אותה קיבלה את פנינו בצורה מדהימה....
נווה בכפר - לזוגות בלבד! - דירוג: 9.59
צימר לאהובים
הצימר הכי יפה נוח פרטי מיוחד ומהמם, את הלילה הראשונה אחרי הנישואים שלי התארחנא בצימר הזה, ולא אשכח את השקט והטבע והנוף המדהים שהיה שם, מאוד נהנינו...
הנסיכה הקסומה - דירוג: 9.71
מהמם!
שחזרנו לשם בפעם השלישית(!). בתוך פחות משנה. פעמיים היינו בבקתת האלה ופעם בנסיכה הקסומה ובכל פעם התפעלנו מחדש: מהעיצוב המושלם (בלי להגזים), מהג'קוזי...
הנסיכה הקסומה - דירוג: 9.81
החוויה הכי טובה!
אם אתם מכירים את אמירים, אז אתם כבר יודעים איזה מקום מדהים זה! וכמה שהנוף לכינרת מרשים! אבל החוויה רק מתחילה. השירות שקיבלנו היה יוצא...