לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

stat view

המלצות הגולשים ל - צימרים עם סאונה עם 3 יח' ומעלה

פשוט מ-ו-ש-ל-ם
חוויה מושלמת! הגענו אל שוש בעקבות הביקורות החיוביות הרבות.כשהגענו פגשנו באישה פשוט מדהימה ונעימה,חייכנית ומארחת שנתנה לנו להרגיש ממש כמו מלכים....
איילת אהבים - דירוג: 9.70
מקום מקסים
מקום מקסים ונקי מאוד. מצויין למשפחות עם ילדים. בעלת הצימרים שוש - אישה מדהימה ! פינקה אותנו בלי סוף. חשבה על כל פרט קטן! נהננו מאוד !!!! מאוד מומלץ...
איילת אהבים - דירוג: 9.50
חוויה מקסימה
מקום קסום למשפחה לקחנו את 4 הצמירים מקום מקי מתוחזק בצורה טובה ע״י שוש המתוקה אווירה נעיצה בהחלט!!
איילת אהבים - דירוג: 9.74
זמן איכות עם חברים
בערב חג סוכות 2017 נסענו עם בן זוגי ושלושת ילדיי לבקתות קגעי הקסם. איתנו היו חברים טובים וכך מילאנו את כל 4 הבקתות שיש במתחם. במילה אחת היה פנטסטי...
אחוזת רגעי קסם - דירוג: 9.59
בקתה יפייפיה עם נוף מדהים,
נקי, מריח טוב, רק נכנסים והמיזוג והמוסיקה עובדים, בכל פינה מתחבא איזה פינוק אחר לא חסר דבר מקום מתוחזק מעולה האירוח של מימי ברמה מאוד גבוהה מההסבר על...
אניצ'ה - דירוג: 9.41
רגעי הקסם שלנו!
שכרנו את כל המתחם לבילוי משפחתי. כל החדרים גדולים ומאובזרים ברמה הגבוהה ביותר. המקום נקי ומתוחזק מעולה. זכינו לבילוי, וקבלת פנים מדהימים, כולל שפע...
אחוזת רגעי קסם - דירוג: 9.81
כבר רוצים לחזור
הצימרים הכי מפנקים שהייתי אי פעם הכל נקי וחם , מלא פינוקים בחדר !!! מלא !!! פרטיות מוחלטת, נוף מדהים, עיתון לחדר, ארוחת בוקר ממש טרייה במיטה .... ג'...
איילת אהבים - דירוג: 9.81
אסור לפספס!
מהרגע שנכנסנו עד שיצאנו הרגשנו כמו מלכים! חשבו בשבילנו על הכל.. היינו כבר בצימרים אבל כמו זה עוד לא ראינו.. מומלץ!
איילת אהבים - דירוג: 9.81
תענוג!
תענוג! הגענו בצהרי יום שישי ומצאנו מתחם יפה, נקי, מוצל ומפנק ביותר. החדר (צימר) שלנו היה ממוקם ממש ליד הבריכה, Jחלון גדול ו'חד צדדי' מהחדר סיפק לנו...
איילת אהבים - דירוג: 9.59
מדהים
הצימרים תמר וגפן הינם מתחם צמרים מדהים, שקט, מתוחזק להפליא, בעלי הבית רחבי לב ונעימי שיח, מפנקים והכל טעים, נקי/ מבריק מקום מושלם לבילוי לזוגות .