לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

יחס המארח: 9.81
דירוג כללי: 9.81

ביקורות נוספות על צימרים בקתיים- bigtime

להודעה הבאה - סופ"ש מדהים בבקתיים - צימר עוצר נשימה, מפנק ברמות, יחס ודאגה מדהימים. אין דברים כאלה !!!
להודעה הקודמת - ביקורת על צימר בקתיים בעמוקה - חזרנו משהות בת שני לילות בצימר בקתיים בעמוקה. היה פשוט נפלא, מושלם, מושקע, מאובזר, פינוקים שלא...

חוות דעת גולשים על מתחם האירוח בקתיים- bigtime

וואו. וואו. וואו. מעל לכל הציפיות.
ראיתי את הדירוג של אתר הפסגה, שבקתיים במקום ראשון, ועדיין הופתענו לטובה שהגענו. הצימר יפהייפה, יש חשיבה על כל הפרטים הקטנים, הוא מצויד בכל (כלול...
הנאה מושלמת בבקתיים
פשוט נפלא. התארחנו בצימר היפהפה שני לילות ונהנינו מכל רגע. בקתה משגעת ומעוצבת להפליא, שלל פינוקי אוכל ויין, ארוחת בוקר נפלאה והעיקר מארחים מקסימים....
היינו בהרבה צימרים. זה הכי טוב עד כה. נקודה
הדאגה האישית של יעל ודני לכל פרט ופרט מהחוויה הפכה את סוף השבוע למוצלח במיוחד.  תוסיפו לזה את רמת האבזור והפינוקים המאוד גבוהה (גם בתוך...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.71
ממליצים בחום
יעל ודני יקרים, הגענו אליכם דרך המלצה של חברים טובים שהתארחו אצלכם בצימר, ונהננו מכל רגע. זה התחיל בשיחת טלפון נעימה עם יעל המדהימה, שברגע אחד...
מתכון לחופשה מושלמת
ראשית, אציין שמתחילת ההתקשרות בינינו, בעלת הצימר יעל הייתה אדיבה, קשובה לצרכינו ויותר מכל נתנה לנו הרגשה טובה, ואנו בספק אם יש מארחים מקצועיים...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.61
צימר של פעם בחיים
הגענו לצימר פעורי פה המומים מהיופי ומהיחס האישי מהדאגה והאפכתיות ומהאוכל הטעים בנעשה באהבה ושלל הפינוקים בחדר מתחם הבריכה וחדר האוכל המקסים הכל ברמה...
פשוט מדהים
התמכרנו לצימר ועכשיו הוא הצימר שלנו לחיים
מקום קסום ושלו
חוזרים כל פעם מחדש לאותו מקום מוכר ואהוב. שקט, שלווה, פינוק ניתן אולי למצוא בעוד מקומות אך אנשים כיעל ודני יש רק במקום אחד - בקתיים - ובזכותם החופשה...
מקום קסום
היום עזבנו ואנחנו כבר מתגעגעים.. המתחם ממוקם ממש בתוך היער, הבקתה עצמה מפנקת ומאובזרת ברמה הכי גבוהה שיש, בריכות הטבילה המרעננות, ארוחת הבוקר המושקעת...
חופשה חלומית
אתחיל בתודה גדולה ליעל ודני המקסימים, על אירוח מושלם וכל כך מיוחד במינו. כאשר הגנו לצימר קיבלה אותנו יעל המקסימה וליוותה אותנו אל תוך היער הקסום שבו...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.81
הצימר שעולה בכמה דרגות מעל כל השאר.
חזרנו אתמול מחופשה בת יומיים ב"בקתיים". כיוון שקשה לתאר חוויות כ"כ נהדרות ומשמחות במילים, נתחיל מהשורה התחתונה- מדובר בצימר הכי טוב...
ביקורת על הצימר
אומנם היינו שם לפני שנה וחגגנו יום נישואין אבל מה שבטוח, אי אפשר לשכוח אותו ולא לחינם הוא מדורג גבוהה. הצימר יפה, מרווח, נקי מיוחד בעיצובו יש הו הרבה...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.30
חוויה לעילא ולעילא
עכשיו יצאנו מהסויטה בבקתיים והייתי חייבת לכתוב שטרם נתקלתי במקום כל כך מפנק, נקי, רומנטי, ריחני וקרוב לטבע. הסויטה מעוצבת בצורה מוחלטת, כוללת...
חופשה מושלמת
אז לאחר לבטים האם לנסוע לחו״ל או להישאר בארץ, החלטנו לשחזר את התלחת ירח הדבש שלנו ונסענו לסוף שבוע בבקתיים... ובאמת שכל מילה מיותרת... פינוק מא׳ עד...
נופש חלומי ביגטיים!!!
בילינו את ראש השנה אצל יעל ודני והיה לנו ממש ממש קשה לעזוב....... הבקתות ממוקמות בקו הראשון של היער, כלומר מהחלונות נשקף נוף של עצים וישנה...