לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700
יחס המארח: 9.81
דירוג כללי: 9.81

ביקורות נוספות על צימרים בקתיים- bigtime

להודעה הבאה - סופ"ש מדהים בבקתיים - צימר עוצר נשימה, מפנק ברמות, יחס ודאגה מדהימים. אין דברים כאלה !!!
להודעה הקודמת - ביקורת על צימר בקתיים בעמוקה - חזרנו משהות בת שני לילות בצימר בקתיים בעמוקה. היה פשוט נפלא, מושלם, מושקע, מאובזר, פינוקים שלא...

חוות דעת גולשים על מתחם האירוח בקתיים- bigtime

יום הולדת בבקתיים
ביקרנו בלא מעט צימרים בעבר ויחס כל כך חם ומזמין עוד לא יצא לנו לקבל.. תוסיפו לזה את העובדה שכל פינוק אפשרי קיים בבקתה כולל מקרן סרטים ענק ובר אלכוהול...
משום מהמם, מפנק. רומנטי מומלץ בחום
הגענו לבקתה ויעל קיבלה את פנינו. דאגה לכל גחמה שלנו וגרמה לנו להרגיש מיד בבית. הבקתה עצמה מאובזרת בכל מה שצריך. נקי יפה ומאובזר בכל מה שאפשר לחשוב...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.51
מושלם!!
המקום מדהים, ממוקם עם נוף ליער. מקסימום פרטיות. כמות פינוקים שלא ראינו מעולם כמותה: מבחר שתיה מכל סוג אפשרי: קלה, חמה, אלכוהול. נשנושים עם מבחר מדהים...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.81
אין מילים לתאר כמה מדהים - ובכל זאת ממש ניסיתי!
וואו. ספויילר: תוכן התגובה הולך לחזור על המילה "וואו" בניסוחים רבים ומגוונים. ואף ניסוח לא באמת יצליח להעביר כמה המקום הזה הוא פשוט בדיוק מה שחיפשנו...
חופשה חלומית
תענוג להתארח בסוויטה של יעל ודני. הצימר נקי, מעוצב בקפידה ומלא בכל טוב.  יעל ודני המקסימים והלבביים, דאגו לכל צרכינו במשך כל השהות שלנו. היה שם...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.51
חופשה מפנקת כמו תמיד
כבר מס' שנים שאנו מגיעים לחגוג את יום הנישואין שלנו בצימר בקתיים. תענוג כל פעם מחדש! הקפדה על כל הפרטים הקטנים ושלל פינוקים, אין כמו...
חמים בחנוכה
היה נעים וחמים. יעל הארחה אותנו בצורה יוצאת מן הכלל! תודה רבה נ.ב היה נחמד אם כל ערוצי הyes היו פתוחים כולל vod
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.40
שלמות
אמנם הגענו בעקבות המלצה, אך לא תיארנו לעצמנו עד כמה החוויה תהיה מ ו ש ל מ ת. כשהגענו למקום במצפה הקסום שבגליל העליון, קיבלה את פנינו...
כגודל הציפייה...
הגענו רומנטיים וצוהלים במיוחד, מוכנים לאחוז בחווייה בשתי ידיים.  הבקתה עצמה יפה ומפנקת, ארוחת הבוקר בבית הזכוכית קסומה, המארחים נאים...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.31
סופ"ש מושלם
הגענו בדרך ציורית אשר מזכירה את אזור טוסקנה שבאיטליה.. אחרי שעלינו 700 מטר הגענו ליישוב מקסים שנקרא מצפה עמוקה, את השער פתחה לנו אישה מדהימה וחייכנית...
פינוק אולטימטיבי
שילוב מושלם של רוגע, שלווה ופינוק. יעל ודני חשבו על כל פרט, מהגדול לקטן. מומלץ בחום! חופשה אידיאלית במרחק נסיעה מהבית...
מוש-לם
מקבלת הפנים ועד אחרון הפרטים הקטנים ארוחת הבוקר המפנקת ביותר והאירוח המושלם הצימר המפנק והמהממם ביותר בו אי פעם התארחתי חוייה מושלמת
ביקתיים- גן עדן
מרום קסום,, מטופח, פשוט מושלם דני ויעל נותנים את השירות הכי טוב שיכולנו לבקש. באמת פינוק אמיתי
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.71
למה מגיע לי כל הטוב הזה....
יומיים בגן עדן ! אין מילים לתאר איך כל מה שחלמנו עליו (ויותר) היה בנופש הזה. אירוח מפנק ומרגש בכל המישורים. סוויטה מהממת ונוחה, עם חשיבה על כל...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.81
וואו. וואו. וואו. מעל לכל הציפיות.
ראיתי את הדירוג של אתר הפסגה, שבקתיים במקום ראשון, ועדיין הופתענו לטובה שהגענו. הצימר יפהייפה, יש חשיבה על כל הפרטים הקטנים, הוא מצויד בכל (כלול...