לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

יחס המארח: 10
דירוג כללי: 10

ביקורות נוספות על צימרים בקתיים- bigtime

להודעה הבאה - סופ"ש מדהים בבקתיים - צימר עוצר נשימה, מפנק ברמות, יחס ודאגה מדהימים. אין דברים כאלה !!!
להודעה הקודמת - ביקורת על צימר בקתיים בעמוקה - חזרנו משהות בת שני לילות בצימר בקתיים בעמוקה. היה פשוט נפלא, מושלם, מושקע, מאובזר, פינוקים שלא...

חוות דעת גולשים על מתחם האירוח בקתיים- bigtime

חוות דעת בקתיים
היינו לילה אחד והיה פשוט נפלא. ממליץ לכל זוג ללכת לפחות ל-2 לילות :) המון פינוקים ושקט מכל עבר. אהבתי במיוחד את המקרן הענק....
הגיע הזמן לנשום
בפינה הכי שקטה בעמוקה, הרחק הרחק מבעיות החניה של תל אביב, ובמקום שבו לשקט יש כבר מותג משלו, נמצאת תיבת אוצר. תיבת אוצר סודית, ובתוכה אוצר יחיד ומיוחד...
חוויה מדהימה!!
התארחנו בבקתיים בערב החתונה שלנו כולל ההתארגנות בבוקר, הצימרים בטוב טעם ובעיצוב מיוחד, הופתענו מהירידה לפרטים הקטנים והמארחים פשוט פינקו אותנו...
וואוו!!
ואוו וואוו ועוד פעם וואוו!! צימרים מדהימים! מעוצבים ובנויים באופן מושלם. כל פינה בצימר ובמתחם בנויה לנוחות רווחת ופינוק האורחים. (לפנק... לפנק...
חלום שהתגשם
וואו! זה הדבר הראשון שאמרנו שהגענו למקום. וזאת המילה שחזרה על עצמה הכי הרבה בסופ״ש הזה. הכל היה פשוט וואו! המיקום, העיצוב, האבזור, הפרטים הגדולים...
במילה אחת- מומלץ!!!
חוויה מדהימה ומרגיעה. בסוויטה ניכרת ההתחייסות לכל פרט ופרט מהקטן ביותר. היחס מדהים ומפנק. יש כל מה שצריך, ואפילו מעבר לכך. מקרר מלא בכל טוב ופינוקים...
צימר ברמה אחרת
הגענו, נכנסנו וישר נדהמנו מהמקום הנפלא, הצימר המדהים וההתייחסות הכל כך טובה לפרטים הקטנים. הצימר מאוד נקי ומאובזר וכולל המון פינוקים. ...
חופשה חלומית
פשוט מושלם. נראה כי יעל ודני חשבו על כל פרט כאשר תכננו את הצימר. כל מה שיכולים לחלום ויותר. הצימר מאובזר בפינת קפה ותה, מכונת קפה. יש...
גן עדן
כאחד שהיה בלא מעט צימרים..זה השיא . ..גן עדן . יחס מדהים של יעל ודני ..פינוקים ..פרטיות..ניקיון..ושקט מדהים
חלומי
התארחנו בבקתיים במהלך הסופ"ש. המקום מאובזר ברמה הכי גבוהה שאפשר לדמיין (מערכת קולנוע ביתית, מסך ענק, מכונת קפה...), בבקתה ג'קוזי מפנק ובחוץ בריכת...
מרפא לנפש
חזרנו לבקתיים אחרי ימים קשים שעברנו. הרגשנו שרק הנוף והשקט של המקום יוכלו קצת להרגיע. יעל ודני חיכו לנו במאור פנים ושלל פינוקים. חוויה מושלמת של שקט...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.74
צימר בקתיים
ביקרנו בצימר של יעל ודני שיודעים לפנק מכל הלב , קסם של מקום עם אווירה פסטורלית והכל כל כך מושקע עד הפרטים הקטנים ביותר. הרוגע והשלווה שזוכים לקבל...
Pure Indulgence!
We  loved our two days  here and felt so pampered with the accommodations and attention to detail for our every comfort.  First of all...
מקום מהמם ומומלץ בחום
התארחנו בביקתיים של יעל ודני בסופ"ש האחרון, המקום מטריף! נוף מהמם, פינות ישיבה קסומות, הביקתה מקסימה ומעוצבת בטוב טעם, פינוקים בחדר מכל הבא ליד...
חופשה מושלמת
חזרנו זה עתה מסופ"ש בביקתיים ואין מילים. אירוח מושלם, חשיבה על כל הפרטים בצימר המפנק, שירות וזמינות של הבעלים 24/7 . ארוחת בוקר מפנקת ודאגה לכל...