לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700
יחס המארח: 9.81
דירוג כללי: 9.81

ביקורות נוספות על צימרים בקתיים- bigtime

להודעה הבאה - סופ"ש מדהים בבקתיים - צימר עוצר נשימה, מפנק ברמות, יחס ודאגה מדהימים. אין דברים כאלה !!!
להודעה הקודמת - ביקורת על צימר בקתיים בעמוקה - חזרנו משהות בת שני לילות בצימר בקתיים

חוות דעת גולשים על מתחם האירוח בקתיים- bigtime

חופש חלומי
כשפגשנו את יעל בשער ומששאלה היכן המזוודה שלנו, אמרנו לה שכבר נביא אותה היא ענתה ״ברגע שתכנסו לצימר לא תרצו לצאת״ כמה שהיא צדקה!! מהרגע שנכנסו הרגשנו...
חופשה מושלמת! :)
בזכות יעל ודני זכינו לסופש מושלם! יחס חם ואדיב עם מלא פינוקים בדרך. הבקתה מושלמת, מעוצבת עם מחשבה רבה שמספקת את החופש האולטמטיבי. ארוחת הבוקר המפנקת...
חוויה מעולה ובלתי נשכחת
זה עתה סיימנו סופשבוע מופלא בבקתיים. כאורחים חוזרים ציפינו לאירוח האיכותי ביותר שהכרנו מהפעמים הקודמות והמציאות עוד עלתה על הציפיות. מומלץ ביותר...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.71
שווייץ בישראל!
אנו מטיילים ומתארחים בכל העולם.. חווית האירוח אצל יעל ודני פרקש היא ברמת הדיוק המפנקת והמקצועית ביותר שמצאנו בארץ. החום האנושי בשילוב בקתה ברמה...
חופשה לגוף ולנפש
התארחנו לסוף שבוע, וזכינו לפינוק ולהתרעננות. יעל קיבלה את פננו במאור פנים ובמקצועיות רבה, הביקתה חמימה ומפנקת כוללת כל מה שנדרש ויותר, ניכר שהושקעה...
יום הולדת בבקתיים
ביקרנו בלא מעט צימרים בעבר ויחס כל כך חם ומזמין עוד לא יצא לנו לקבל.. תוסיפו לזה את העובדה שכל פינוק אפשרי קיים בבקתה כולל מקרן...
משום מהמם, מפנק. רומנטי מומלץ בחום
הגענו לבקתה ויעל קיבלה את פנינו. דאגה לכל גחמה שלנו וגרמה לנו להרגיש מיד בבית. הבקתה עצמה מאובזרת בכל מה שצריך. נקי יפה ומאובזר בכל מה שאפשר לחשוב...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.51
מושלם!!
המקום מדהים, ממוקם עם נוף ליער. מקסימום פרטיות. כמות פינוקים שלא ראינו...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.81
אין מילים לתאר כמה מדהים - ובכל זאת ממש ניסיתי!
וואו. ספויילר: תוכן התגובה הולך לחזור על המילה "וואו" בניסוחים רבים ומגוונים. ואף ניסוח לא באמת יצליח להעביר כמה המקום הזה הוא פשוט בדיוק מה שחיפשנו...
חופשה חלומית
תענוג להתארח בסוויטה של יעל ודני. הצימר נקי, מעוצב בקפידה ומלא בכל טוב.  יעל ודני המקסימים והלבביים, דאגו לכל צרכינו במשך כל השהות שלנו. היה שם כל...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.51
חופשה מפנקת כמו תמיד
כבר מס' שנים שאנו מגיעים לחגוג את יום הנישואין שלנו בצימר בקתיים. תענוג כל פעם מחדש! הקפדה על כל הפרטים הקטנים ושלל פינוקים, אין כמו האירוח של...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.71
חמים בחנוכה
היה נעים וחמים. יעל הארחה אותנו בצורה יוצאת מן הכלל! תודה רבה נ.ב היה נחמד אם כל ערוצי הyes היו פתוחים כולל vod
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.40
שלמות
אמנם הגענו בעקבות המלצה, אך לא תיארנו לעצמנו עד כמה החוויה תהיה מ ו ש ל מ ת. כשהגענו למקום במצפה הקסום שבגליל העליון, קיבלה את פנינו יעל...
כגודל הציפייה...
הגענו רומנטיים וצוהלים במיוחד, מוכנים לאחוז בחווייה בשתי ידיים.  הבקתה עצמה יפה ומפנקת, ארוחת הבוקר בבית הזכוכית קסומה, המארחים נאים בעינינו,...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.31
סופ"ש מושלם
הגענו בדרך ציורית אשר מזכירה את אזור טוסקנה שבאיטליה.. אחרי שעלינו 700 מטר הגענו ליישוב מקסים שנקרא מצפה...