לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

יחס המארח: 10
דירוג כללי: 10

ביקורות נוספות על צימרים אלאדין מערה רומנטית

להודעה הבאה - אלאדין-חוויה שלא תישכח! - לאחר תיכנונים ארוכים הגענו לצימר אלאדין שבחד נס.המקום מרהיב ביופיו-שקט רגוע ופסטורלי.המון אטרציות...
להודעה הקודמת - סופ"ש מושלם אל מול הכינרת... - מדובר בצימר מפנק במיוחד הכולל את כל האיבזור המתבקש על מנת לחוות חוויה בלתי נשכחת...וכמובן ג'קוזי...

חוות דעת גולשים על מתחם האירוח אלאדין מערה רומנטית

חופשה רומנטית מהחלומות :)
ביקרנו בבקתות העץ של צימר אלאדין. מעבר ליחס החם של רונית ובעלה בטיפים לגבי מקומות לטייל בהם ודאגה חמה ואוהבת 24\7 המקום עצמו בעל נוף חלומי עם השקיעה...
מקום מושלם!
היי ! ברצוני לספר לכם על המקום הקסום הזה שנקרא מערות אלאדין! אין לתאר את החוויה שעברנו, מעבר למקום הקסום והיפה הזה, זכינו בשירות מדהים...
מקום קסווום
המקום קסוווום ומיוחד בסגנון שונה ומיוחד עם נוף לכינרת הנוף בלילה מרהייייב הכל מנצנץ (חוווובה לראות!!) המערה עצמה מפנקת ורומנטית וחלומייית היה לנו ממש...
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 9.11
חוויה מקסימה בחד נס!!
הגענו לחד נס לשבוע אני ובעלי , קיבלה את פנינו אישה מקסימה בשם רונית (בעלת הצימר -מערת אלאדין) . החוויה שחווינו שם היתה קסומה ורומנטית ......
יום הנישואין שלנו
  הגיע יום הנישואין שלנו וחשבנו לאן נצא וחבר טוב שלי הציע לנו ללכת למערת אלאדין אז היתקשרנו לרונית וסגרנו איתה והגענו ופשוט ההינו מופתעים...
נהנינו מהחופשה באלאדין היה מהמם
אנחנו רוצים להגיד משהו על מקום כי היה מקום איזה מדהים ו איזה יפה ומקום חבל שלא תבקרו אותו ו אני גם רוצה להגיד לרונית שעזרה לנו בכל הזמן שרצינו תודה...
כמו בתמונות
מקום מומלץ מאוד בחום אויירה קסומה רגועה ושקטה אירוח מעולה, לא תמיד מקבלים כמו שרואים בתמונות אבל אני חיבת להודות שפה קיבלנו בדיוק מה שראינו...
מיושן
חבר שלי לקח אותי לרגל יום הולדתי. המקום מיוחד והרעיון גם כן, אבל העיצוב הפנימי מיושן כמו גם הרהיטים. אבזור דל.
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 7.61
חוויה מעולה
אירוח נפלא של רונית וגילי במערה הרומנטית שלהם נתן לי ולזוגתי חוויה מעולה ונופש מושלם.
אירוח באלאדין
הגענו לאלאדין בשביל לחגוג יומולדת מהרגע הראשון התאהבנו  נהננו מכל שניה ושניה !!!! מקום חלומי ורגוע בדיוק מה שרצינו !! תודה רבה...
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 9.81
What a Relaxing and Enjoyable Stay!
My husband and I, along with my husband's parents, stayed three nights at the Aladin tzimmerim, where our hosts Ronit and Gili were kind and...
בקתת אוהבים שאין כמותה!
מהרגע הראשון שהגענו נחשפנו למקום אירוח יוצא דופן באווירה אחרת המאפשרת לחוות רגעים מתוקים ויפים של זוגיות ושמחה. כל פעם מחדש הופתענו מהדקויות ומהחשיבה...
סוף שבוע רומנטי
אם אתם רוצים לחגוג עם הבת זוג סוף שבוע רומנטי אני אישית ממליץ להגיע למערות אלאדין בחד נס. יחס חם ואוהב, ארוחות בוקר מדהימות, נוף מדהים, ואוירה...
מושלם ובעיקר רגוע
לאחר חופשות הלידה, היינו צריכים לעצור רגע לעצמנו, וחיפשנו עד שהגענו למקום הקסום הזה, שהזכיר מה שככ קל לשכוח בשגרה!
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 9.41
למערת אלאדין רונית וגיל חוות דעת 5 כוכבים
באנו לפני מספר חודשים כאשר בן זוגי הפתיע אותי והציע לי נישואין בבקתת עץ של רונית וגיל והחוויה היתה בלתי נשכחת והפעם סגרנו מעגל בירח דבש מיד לאחר...