חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
בקתות בכרם זית
flowndrake
9.81
12/12/13
בקתות בכרם זית
למידע נוסף על המתמם
לא הועלו תמונות לחוות דעת זו
התארחו ביחידת כרם, זית
קסם ופינוק אמיתי בגולן המדהים

המקום המושלם והאמיתי ביותר לבילוי רומנטי מפנק. איך אוכל לתאר את היופי שמלווה עוד בכניסה ליישוב המיוחד, אלי עד? דרך שעוברת בין עצים כשברקע צוקים פראיים בתוך העננים -מעבר ליקב שאטו גולן היפהפה. הכניסה לצימרים עוברת בתוך מטע זיתים אמיתי, ושם, בין העצים- חבויות להן בקתות מושקעות מהאגדות. אך לפני שאפנה לתאר את הקסם כולו, אתחיל בלומר שהוא קורה בזכות ההשקעה והחום האדירים של בעלי הצימרים: ריקי וויקטור מסד.

כבר כשירדנו מהרכב, גילינו אישה חמה, מצחיקה, ואמיתית שעושה את הכל על הצד הטוב ביותר למען החווייה האמיתית ביותר. בדילוגים קלילים גילינו צימר מושקע מאוד מעץ אמיתי! שהכיל את כל מה שהתבקש- ומעבר. יין טוב; מכונת נספרסו; גקוזי; יס; מיטה נוחה; אח; מקרר מלא בכל טוב; מיטת עיסוי מקצועית. להמשיך? בשמחה. אחותי - מי שנתנה לנו את הזכות להיות שם כמתנה- ביקשה ואנחנו קיבלנו מעל ומעבר- בלי מחסומים ובלי מעידות. שום בקשה שהיא לא הייתה כבדה. וויסקי? שוקולדים? בלונים? כרטיסי ברכה? כן, זה כיף - אבל המשיכו וגלו מה עושה את הכל ליותר ממושלם. יש על מי לסמוך גם באווירה, גם בציוד, גם בהשקעה.

ריקי הובילה אותנו מהבקתה המדהימה שלנו, בעלת דק העץ שרק קרה לי לשתות תה חם בסערת המדינה, אל מתחם ספא נוסף שלא האמנו שהוא חלק מהכל. סאונה? בריכה? גקוזי מקצועי  וגדול פי שניים וחצי  מזה שבחדר כשהשמיים מבצבצים מעל וצמחייה עניפה מבצבצת מסביבנו ומאפשרת תחושת גן עדן.  הכל לשימוש אישי, ופרטי.

אמשיך בכך שריקי ובעלה גילו אחריות יוצאת דופן כלפינו, היו לעזר בכל מה שהיה קשור בקבלת החלטות נסיעה, ואפילו ביררו בלי שביקשנו אם כדאי היה לנו לצאת במזג האוויר המטורף שתקף את ישראל לכאן או לשם - איפשרו לנו לגלות דרכים חלופיות-- והכל תמיד בסובלנות אין קץ ובנימה של צחוק וענווה .

והאוכל? הנה דוגמא למשהו שקורא תיגר על רוב ארוחות הבוקר שאכלנו מאז הרבה זמן: 

ריקי ניחנה בידי פלא, כנראה, ואנינות טעם, כי האוכל היה מדהים- ועשיר. מחביתות אורגניות בבקשה אישית, ללביבות, לסלטים (אותם ניתן לעתר בשמן זית פרי ידם), גבינות לא מהעולם הזה, מיץ סחוט טרי, לחם אפוי במקום, כרובית מטוגנת, יוגורט אורגני עוגיות ועוד- במילה אחת: וואו!

אפילו בערב, לאחר שגילינו שמזג האוויר לא יאפשר לנו לרדת מהגולן לארוחת ערב, ריקי גילתה אחריות נהדרת ובישלה לנו ארוחה מדהימה- כשהטעמים שלה היו מלאי צבע וחום ומעוטרים באלמנט הדגל של המקום: שמן זית מדהים.

לבסוף, אם זה לא מספיק, עוד גילינו מדוע הטעם של התה שהכנו כמו גם המים ששתינו היו כל כך טובים- סתם כהערת אגב שאולי נראית מובנת מאליה לתושבי המקום אבל לא לנו שבאים מהמרכז: מי עדן שיוצאים מהברז נשמע כמו דבר טוב? כן- זה אפילו מושלם. 

בקיצור- אין מילים, ופעם אחר פעם- נרצה לחזור לשם בשנית ובשלישית. יש על מי לסמוך שם, בגולן, שגם יאפשר ביקור רגוע, לא מתחסד, אמיתי, וכיפיי, בטוב טעם ממש, וגם שיהנדס הכל בצורה אדמינסטרטיבית כל כך טובה- ככה שלא תרגיש שהוא שם- אבל כשתצטרך- הוא יהיה שם- הם יהיו- ריקי ווקיטור מסד הדהימים- כהרף עין- לכל דבר ועניין.

כמו כן, טרם יצאנו גם רכשנו שמן זית זך וטעים כל כך, כמות נכבדת כמובן, שתשאיר לנו טעם של עוד עד הפעם הבאה שנבקר שם. 

לסיכום: מעטים המקומות שמציעים כל כך הרבה במקום אחד. עד עכשיו קשה לנו להתאושש מהתחושה שזה היה אמיתי ונדיר. ולכן, אנחנו גם כל כך ממליצים.

אלעד ונעמי נ.

קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
9.8
תחזוקה
9.8
פסיליטיז
9.8
יחס המארחים
9.8
רמת הפרטיות
9.8
כיבודים מפנקים
9.8
ארוחת הבוקר
9.8
רמת שביעות כללית
9.9
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!