חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אחוזת קימונו
אלי.ג.
9.13
13/10/14
אחוזת קימונו
למידע נוסף על המתמם
לא הועלו תמונות לחוות דעת זו
התארחו ביחידת הבקתות
צימר בסגנון מיוחד, ברמה טובה מאוד

בחרנו את הצימר יחסית ברגע האחרון, באותו יום של שליחת ההודעה דרך האתר כבר קיבלנו מענה בSMS. אביבה היתה נחמדה ביותר עם מענה על כלל השאלות בנועם ובסבלנות. התקשרתי עוד מספר פעמים ותמיד המענה היה נעים מאוד.
הגענו לצימר וקיבלנו סיור מודרך מהבן, הראה את הסביבה של הצימר, הסביר ואף נתן קופוני הנחה לארוחות בוקר ביקבים הסמוכים.
נכנסנו לתוך הסלון ואת פנינו קיבל ריח נעים ומוזיקה מרגיעה בסגנון יפני. התרשמנו מאוד מהעיצוב הפנימי והחיצוני- הכל נראה ממש כמו בתמונות! לחצר הפרטית כמעט ולא יצאנו- התרשמתי מאוד מנקיון הסלון והשירותים והמקלחון- ברמה גבוהה מאוד. היו חסרות לי שידות ליד המיטה, אבל יתכן וזה בגלל סגנון העיצוב. מטבחון נוח ומאובזר במכונת תמי4 מים קרים וחמים, תה, קפה, סוכר וספלים לשתיה . חיכו לנו על השולחן בקבוק יין וחטיפי שוקולד. מקרר עם בקבוקים קטנים של שתיה קרה. הג'קוזי עבד אבל חלק מפתחי יציאת הזרם לא עבד, רק בחלקים מסוימים של הישיבה היה ניתן להרגיש את הזרם. הרצפות נקיות למשעי כך גם השולחנות והשירותים והמקלחון (שזה הכי חשוב לי)- מבחינת הנקיון לא היו טענות.
קיים סוג של מתחם נפרד משותף מחוץ למבנה הצימר שמשמש כמו בית קפה (אך ללא שירות) שבו קיים שיש וארונות ומוצרי חשמל בהם ניתן לבשל- נוח מאוד- עם המון כלים, כל מה שנדרש, ניתן לבשל ולקחת את הכלים לחדר. בישלנו לנו ארוחת ערב ולקחנו לחדר, ניתן גם לסעוד במתחם הזה- קיימים שולחנות וכיסאות כמו בתמונות. 
העיצוב מחוץ למבני הצימרים עצמם מרהיב ביותר- גינה עם דק מעץ שהולכים עליו והמון המון צמחיה ופרחים- מהמם. קיימים גם ג'קוזי ובריכה במתחמים משותפים אך לא השתמשנו בהם כי היה יחסית קר.
לסיכום, היתרונות המשמעותיים מבחינתי זה העיצוב המרהיב המיוחד והנקיון המוקפד מאוד וכמובן היחס החם של הבעלים- שאפו! המחיר לא זול אבל ממליצים מאוד.

קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
9.0
תחזוקה
9.0
פסיליטיז
8.2
יחס המארחים
9.8
רמת הפרטיות
9.0
כיבודים מפנקים
9.0
רמת שביעות כללית
9.9
ארוחת הבוקר
לא הוגשה ארוחת בוקר
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!