חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
מרקיזה - לזוגות בלבד
מייט
9.47
25/08/16
מרקיזה - לזוגות בלבד
למידע נוסף על המתמם
לא הועלו תמונות לחוות דעת זו
התארחו ביחידת נוף
המלצה חמה לחופשה מפנקת!

עוד לפני שהעברנו את כל החפצים שלנו לצימר, כבר הרגשנו בבית... את פנינו קיבלו חצר מדהימה, ירוקה וצבעונית, צימר עם עיצוב משגע ואסתטי, ועל השיש במטבח שבצימר חיכתה עוגה טעימה וביתית שהיא הכינה (ובסוף אף קיבלתי את המתכון:)). גם הוראות ההגעה שנתנה לנו היו פשוטות מאד והגענו בקלות רבה למקום. על אף שאיחרנו את שעת הכניסה לצימר וסיגל הייתה צריכה לצאת, היא דאגה להיות זמינה טלפונית והשאירה לנו את המפתח כדי שנוכל להיכנס כשנגיע.
בצימר הייתה מחשבה על הכל, עד לפרטים הקטנים - היו בו משחקים, אדוויל, משחת שיניים, קפסולות למכונת קפה ועוד, והוא באמת הרגיש כמו בית, גם בגלל העיצוב החם וגם בגלל החלוקה שלו למטבח, סלון ופינת ישיבה, שמזכירה ממש מראה של בית.
המקלחת הייתה גדולה ומפנקת עם ספסל שאפשר לשבת עליו וליהנות מהזרם הקולח, צמחים מטפסים וחלון מתוק בגג שהכניס אור יום למקום. החסרון היחידי היה הכיור שנמצא מחוץ לחדר (ליד המיטה), מה שקצת היה מוזר ולא תמיד נוח, אבל בסה"כ ממש לא נורא ואפילו באופן מפתיע, משתלב עם העיצוב של הצימר.
קיבלנו גם בירות וגם יין, פירות, נשנושים, חלב... באמת שלא היה חסר דבר. אמנם רצינו לקבל גם ארוחת בוקר והדבר לא התאפשר, אך בהחלט היו את הפינוקים הללו שפיצו על זה, נוסף על העוגה הטעימה שקיבלנו...
המרפסת הפרטית של הצימר ממש שלווה והנוף הנשקף ממנה פסטורלי ושקט, אבל הכי חשוב- מדובר במרפסת פרטית לחלוטין, עם ג'קוזי מפנק ונקי. ממש הרגשנו שאנחנו לבד שם! זה בהחלט הצימר עם הכי הרבה פרטיות שהיינו בו.
סיגל המארחת היא אישה מאד נעימה. היא הייתה קשובה לכל צרכינו ועזרה לנו בכל מה שביקשנו! אפילו לאחר עזיבת הצימר, שאלנו אותה בטלפון לגבי המלצות למסעדה, והיא כמובן המליצה בכיף וממש קלעה לטעמנו. בקיצור, העניקה יחס חם והראתה אכפתיות ובקיאות במסלולים, באטרקציות ובמסעדות בקרבת מקום. ניכר שהיה לה חשוב שיהיה לנו נוח ונעים.
לסיכום- הייתה לנו חוויה נהדרת והתפעלנו לטוה מהמקום. אנו בהחלט ממליצים בחום, ומקווים לחזור בשנית :)

קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
9.8
תחזוקה
9.0
פסיליטיז
8.2
יחס המארחים
9.8
רמת הפרטיות
9.8
כיבודים מפנקים
9.8
רמת שביעות כללית
9.9
ארוחת הבוקר
לא הוגשה ארוחת בוקר
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!