חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי

צימר לא ברמה גבוהה

הודעת המערכת: תגובת הבעלים מצורפת בתחתית הודעת הגולשים
________________________________________________
חוו"ד הגולשים: היינו בצימר בשבוע שעבר, הצימר ברמה נמוכה, קורי עכביש על המנורות ובתקרה, הבעיה העיקרית הייתה שהג'קוזי היה מלוכלך ומלא בברחשים מתים כשהגענו, הייתי צריך לשטוף אותו, ואחרי זה החלטנו בכל זאת לנסות להשתמש בו וכשהדלקנו אותו יצא מלא לכלוך מהפתחי אוויר, זה ממש הרס את החוויה של הצימר, התמונות והתיאור באתר לא משקף את מה שמקבלים והוא בטח לא שווה את המחיר, לזכות המארחים אפשר לציין שהם הורידו את המחיר ל400 ש"ח וניקו וסידרו את החדר כשיצאנו לארוחת ערב, בכל זאת החוויה שלנו פשוט לא הייתה טובה ואני לא ממליץ להגיע

תגובת המארחים: מדובר בזוג צעירים שהתארחו בצימר לילה אחד באמצע השבוע.  לקראת ערב התקשרו והתלוננו על שני דברים שנראו לנו קצת "מוזרים": לטענתם המצעים "לא היו נקיים".  וש"יצא לכלוך" מפתחי הג'קוזי.  ואכן, תוך כדי השיחה הטלפונית מייד אמרנו להם שזה לא יתכן ותשובתם היתה: "בסדר, נרד מענין המצעים".

סיכמנו איתם שכשיצאו לאכול במסעדה ניכנס לצימר לבדוק מה קורה. אכן, בדקנו: המצעים היו נקיים לחלוטין. גם בג'קוזי לא נראו שום סימנים לכך ש"לכלול" יצא ממנו. זה מתיישב היטב עם העובדה שאחרי כל מתארח אנחנו מחטאים היטב את הג'קוזי, כולל שטיפה בלחץ של הג'טים.

בכל מקרה, ביצענו שטיפת לחץ חוזרת (שגם היא הניבה אפס לכלוך), וביצענו סדר כללי בצימר כולל החלפת מגבות. כחלק מגישתנו המקצועית, ולמרות החשד שעלה בנו שהתלונות המוזרות נועדו להשיג הנחה באופן לא כשר, החלטנו לתת להם הנחה בעת התשלום.
כאמור, אנחנו עומדים על כך שלא נפל רבב בתחזוקת הצימר ויעידו על כך חוות הדעת של המתארחים האחרים, וכן העובדה שמדריך הפסגה עורך בדיקות תחזוקה מחמירות וממליץ עלינו בחום.

תגובת המארח: אלו פרטי המקרה:

ההזמנות שלי
התחברות
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!