053-7102700
מוקד ייעוץ והזמנות

המלצות גולשים על צימרים - מומלצי הגולשים באמירים

מדריך הפסגה מציג ביקורות גולשים והמלצות מתוך פורום צימרים באתר. במה זו מאפשרת לכם הגולשים אשר נפשו באחד מאותם מקומות  אשר נבחרו על ידי המערכת, לתעד ולדרג את מתחמי הנופש בהתאם לחוויה אותה עברתם.

חווה מדהימה!
הגענו לצימר נעימת החליל ללילה אחד. קודם כל המיקום-מושלם, בקצה של אמירים, מול ובתוך הנוף. מהמרפסת עם הבריכה והגקוזי נפגשים רק עם דבר אחד-הטבע. בלי שום...
נעימת החליל - דירוג: 9.47
מושלם!!
הצימר הכי טוב שהיינו בו. מומלץ ביותר. חלל ענקי, גדול יותר אפילו ממה שנראה בתמונות, שמכיל כל מה שצריך לחוויה זוגית מושלמת. מרפסת ענקית שמשקיפה על נוף...
אדום לבן - דירוג: 9.81
בילוי זוגי מרגיע ומהנה
חיפשנו מקום נקי שקט ונעים שיאפשר לנו (זוג 40+) להתאוורר, לנוח ולצפות במרתון של סדרה אהובה בנחת. הצימר נמצא בפינה די מבודדת של החצר, מוקף בגינה פורחת...
בית החלומות של משפחת פלג - דירוג: 9.61
צימר שקט ומפנק
נוף מהמם, שקט, צימר מושקע ונקי מאד. מלא פינוקים קטנים שעושים הבדל... תודה!
נעימת החליל - דירוג: 9.36
צימר נהדר
מקום מתוחזק היטב, עם גינה מקסימה והמון פרטיות.בהחלט נחזור ונמליץ בחום!
בית החלומות של משפחת פלג - דירוג: 9.50
חופשה מושלמת
הסוויטה מפנקת ויפה במיוחד, היישוב מקסים והמארחים אדיבים ומסבירים פנים. מומלץ בחום
בית החלומות של משפחת פלג - דירוג: 9.59
מושלם!!!
התארחנו לסוף שבוע במטרה להתנתק ולנוח ואין ספק שזה המקום המושלם! הגענו לצימר ופשוט להפתעתנו המציאות עולה על הדימיון! איך שהגענו למקום וראינו את הנוף...
הנאה צרופה
מטופח ונקי, מתוחזק ברמה גבוהה מאד, מלא פינוקים במטבח ובאמצעי בידור, וגן במתקנים בצימר ובגינה סביבו. שקט, מהנה ונעים לכל משך השהייה
בית החלומות של משפחת פלג - דירוג: 9.71
צימר שווה בטירוף!
נוף מושלם, צימר מפנק, ארוחת בוקר טעימה ונדיבה. מארחים מקסימים! יש פרטיות מושלמת מול הנוף האינסופי של הגליל התחתון והכינרת. מומלץ!
ציור נוף - דירוג: 9.61
מומלץ מומלץ מומלץ!
מקום מדהים, עם נוף עוצר נשימה. צימר נקי, מושקע ומפנק. אלה המהממת מספקת אירוח מדהים שמוסיף עוד הרבה מעבר ליופי של המקום. מומלץ בטירוף לכל מי שרוצה...
מקום נהדר עם נוף מרהיב אבל כדאי להגיע יותר בעונה החמה בשביל לקב
נסענו לכבוד היום הולדת של הבן זוג שלי ללילה אחד וחיפשתי מקום מושלם למנוחה. הצימר מרווח מאוד, מאובזר כמו שצריך, מואר ובעל נוף מדהים. אבל כן יש אבל -...
סוויטת מישל - דירוג: 8.60
האיכות נמצאת בפרטים הקטנים ובמארחים הנחמדים
מקום איכותי עם נוף מדהים כולל פינוקים קטנים שעושים את החוויה למעולה ומארחים שמעניקים מתוך רצון לספק חוויה אחרת נהנינו וממליצים בלב שלם
ציור נוף - דירוג: 9.61
גן עדן
המקום יפהפה. הדירה מעוצבת לעילא ולעילא בטוב טעם; מרוהטת ברהיטים מגולפים מיוחדים, ויש בה גג עץ גבוה. לא חסר שם כלום: דאגו לכל דבר שיכול להנעים את...
נעימת החליל - דירוג: 9.51
אירוח ומקום מדהים!
המקום מדהים ביופיו ומתוחזק באופן יוצא מן הכלל. לבעלי הצימר היה מאוד חשוב לגרום לנו להרגיש שבעי רצון, וכך אכן היה. מומלץ מאוד ובהחלט נחזור שוב!
ציור נוף - דירוג: 9.81
מקום מקסים!
מארחים מקסימים, הבקתה מבודדת פונה לעצי קטלב, נקי מסודר ומושקע.
בית החלומות של משפחת פלג - דירוג: 9.36
מקום קסום
התארחנו בחול המועד פסח לשלושה ימים ונהננו עד מאד. המקום מקסים, צימר מרווח ונעים, מאובזר היטב ומתוחזק, נקי ומשופע בפינוקים . מיקום הצימר מאפשר פרטיות...
אידיליה | הפנינה- בתי אבן יוקרתיים - דירוג: 9.56
החופשה המושלמת
באנו ללילה מפנק בחול המועד ונהננו מכל רגע. החוויה התחילה כבר בתקשורת הנעימה עם מיכל ואלון טרם ההגעה והמשיכה כשהגענו לבקתה הכי נעימה וחמימה קיבלנו...
הבקתות של מיכל - דירוג: 9.51
מדהים
הגענו לסוויטה מאוחר בערב והמארח הנחמד איפשר לנו להישאר יום אחרי עד מאוחר! בעל הצימר איש חביב ונחמד, נותן יחס מאוד כיפי. הסוויטה עם נוף משוגע, בריכה...
ציור נוף - דירוג: 9.81
אירוח מפנק במקום יפהפה
המקום ענה על כל הציפיות, אפילו יותר יפה מהתמונות באתר. האירוח של יריב נעים ומסביר פנים. קיבלנו ממנו המלצות מצויינות לטיולים ולמסעדות. הסוויטה נעימה...
נעימת החליל - דירוג: 9.71
חופשה קסומה
הכיף התחיל מרגע ביצוע ההזמנה, אלה בעלת המקום היתה נעימה ואדיבה וגרמה לנו להגיע עם ציפיות גבוהות. המציאות עלתה על הציפיות- הסוויטה נקייה, מפנקת...