053-7102700
מוקד ייעוץ והזמנות

המלצות גולשים על צימרים עם ג'קוזי ספא במתחם פנויים לסופ"ש הקרוב

מדריך הפסגה מציג ביקורות גולשים והמלצות מתוך פורום צימרים באתר. במה זו מאפשרת לכם הגולשים אשר נפשו באחד מאותם מקומות  אשר נבחרו על ידי המערכת, לתעד ולדרג את מתחמי הנופש בהתאם לחוויה אותה עברתם.

חוויה אמיתית
היחידה מעוצבת נפלא..עושה חשק לעבור לגור. הבריכה והג'קוג'י מפנקים. ממש מרגישים כמו סלסבס נאווה דאגה לנו לכל מה שביקשנו והכבאית בחוץ שימחה את הילדים..
סופש מושלם
המקום תואם מאוד לתמונות באתר! צירוף של מקום מדהים ונוף ושקט מושלם נותר רק להגיע עם אנשים אהובים ולכל השאר בעלת המקום נאוה תדאג! המקום מאובזר ומרוהט...
חווה מדהימה!
הגענו לצימר נעימת החליל ללילה אחד. קודם כל המיקום-מושלם, בקצה של אמירים, מול ובתוך הנוף. מהמרפסת עם הבריכה והגקוזי נפגשים רק עם דבר אחד-הטבע. בלי שום...
נעימת החליל - דירוג: 9.47
מושלם!!
הצימר הכי טוב שהיינו בו. מומלץ ביותר. חלל ענקי, גדול יותר אפילו ממה שנראה בתמונות, שמכיל כל מה שצריך לחוויה זוגית מושלמת. מרפסת ענקית שמשקיפה על נוף...
אדום לבן - דירוג: 9.81
מושלם!
היה מושלם! אווירה כפרית, מרגיעה ונעימה. לקחנו גם עיסוי בחבילה, הצוות היה ממש נחמד והעיסוי היה ממש מקצועי ומשחרר - באיכות גבוהה מאוד. ארוחת בוקר...
בין האורנים - דירוג: 9.81
מומלץ בחום
יצאנו לחגוג 6 חברות. הבקתה מרווחת,ומעוצבת מקסים. בריכה פרטית גדולה ומחוממת, ג'קוזי ענק ומפנק,והכל מול נוף שדות פתוח שקט ומרגיע. מה צריך יותר? נהננו,...
גולד 68 - דירוג: 9.50
היה מושלם
נעמי ויורם מארחים מדהימים, קיבלנו שירות מעולה. הצימר מטופח וברמה גבוה והיה שם כל מה שצריך.ממליצה בחום
בין האורנים - דירוג: 9.51
חוויה מדהימה שהתעלתה על כל הציפיות!
נודה שקצת חששנו בהתחלה והגענו עם ציפיות נמוכות על מנת לא להתאכזב והמקום התעלה על כל הציפיות!!! הבקתה מעוצבת בצורה מדויקת עם דגש על כל הפרטים הקטנים,...
בקתות הלוטם - דירוג: 9.61
סוף שבועה מקסים
זה היה סוף שבועה מקסים. המקום מהמם טובל בירק. המקום נקי, שקט ומעצב ברמה גבוהה. בעלי מקום לילי ומושה פינקו אותנו בדברים טעימים ומיוחדים, יחס נדיב...
אחוזת רגעי קסם - דירוג: 9.81
חוויה מהממת
סגרנו מסיבת הפתעה , הופתענו שהכל היה מעבר לציפיות ! הניקיון החדשנות הפסטורליות ובעיקר השירות האדיב והזמין של נאוה המאחרת ! הייתה זמינה בכל שעה עם...
סופ״ש מפנק במיוחד!
בסופ״ש האחרון חגגנו מסיבת יום הולדת בצימר, נפשנו 7 בנות, המקום מהמם ומפנק ברמות הכי גבוהות! הצימר נקי מאוד, יש הכל מהכל חשבו על הפרטים מהגדולים עד...
צימר שקט ומפנק
נוף מהמם, שקט, צימר מושקע ונקי מאד. מלא פינוקים קטנים שעושים הבדל... תודה!
נעימת החליל - דירוג: 9.36
בהחלט בוטיק! אחד הצימרים - עם לא ״הצימר״ :)
הגענו באמצע שבוע ל-2 לילות. זוג + ילדה בת 3. המקום יפה יותר מהתמונות המבטיחות. נקי, מעוצב ומאובזר טיפ טופ. אפילו משחקים מצאנו באחת המגירות. פשוט...
גולד 68 - דירוג: 9.49
צימר מדהים ורומנטי
צימר פשוט יפה, ממוקם במקום מדהים על ההר, נוף עוצר נשימה ובידוד מוחלט. ממולץ בחום
עץ החיים - לזוגות בלבד - דירוג: 9.24
מומלץץץץ בחום !!!
הגעתי למקום לאחר שראיתי פרסום בפייסוק זאת הייתה אהבה ממבט ראשון ! המקום מעוצב ברמה גבוהה וחשיבה על הפרטים הקטנים ! יש בריכה מחוממת ואפשרות לגדר מסביב...
גולד 68 - דירוג: 9.47
צימר מושלם
זכינו להתארח לילה בבקתה המקסימה של נעמי ויורם. המקום פשוט מושלם ומאד פרטי, התמונות לא משקפות את היופי של המקום. נראה כי הזוג הזה פשוט חשבו שם על ה כ...
בין האורנים - דירוג: 9.47
צימר מהמם
התארחנו בצמיר לסוף שבוע. משפחה של זוג + 3 בנות (2, 5, 9). הצימר מרווח מאד, בעל גינה רחבה ומטופחת, נוף פתוח למרחבים ירוקים ולשדות, ללא הפרעה ועם...
גולד 68 - דירוג: 9.59
מומלץ בחום
למי שמחפש חווית פינוק אמיתית, עם פרטיות, נוף מדהים וצימר שיש בו פשוט הכל- זה המקום:) נעמי ויורם מקסימים, ארוחות הבוקר מפנקות. מומלץ מאוד!
בין האורנים - דירוג: 9.81
צימר מקסים ומהנה
צימר פרטי ורומנטי מאד, נראה בדיוק כמו בתמונות,נקי, מריח טוב ומלא פיצפקעס קטנים ומשמחים. הבריכה המחוממת בחוץ משדרגת את החוויה לרמת מאה כוכבים. ארוחת...
עץ החיים - לזוגות בלבד - דירוג: 9.54
חוויה מושלמת
ללא ספק החופשה הכי מדהימה שהייתה לי בארץ עד כה!! הנוף מושלם. אין מילים. חגית וערן(המנהלים) מקסימים ואוהבים לעזור, אבל בעיקר מקפידים לשמור על תחושת...