לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

Lang: עברית

המלצות גולשים על צימרים עם בריכה במתחם בגליל מערבי

מדריך הפסגה מציג ביקורות גולשים והמלצות מתוך פורום צימרים באתר. במה זו מאפשרת לכם הגולשים אשר נפשו באחד מאותם מקומות  אשר נבחרו על ידי המערכת, לתעד ולדרג את מתחמי הנופש בהתאם לחוויה אותה עברתם.

מדהים!!
הגענו לחגוג יום הולדת לאישתי, הגענו עם ביתנו בת השנה. מהרגע הראשון, רועי דאג לקבל את פנינו, להסביר לנו על כל מה שיש לסוויטה להציע ונתן תחושה של רוגע...
סוויטה על הים - לזוגות בלבד - דירוג: 9.71
זוועה
המקום לא נקי.. מוזנח, המכשירי חשמל לא עובדים כגון( מקרוגל) בעל הבית מתיחס בצורה מזלזלת..
פול ויו | Pool view - דירוג: 6.06
פשוט זוועה
1. מקום לא נקי וסטרלי בעליל. 2. בעל הבית אנטיפט, חסר סבלנות, מתחשבן על כל נייר טואלט, לחוץ על הכסף בלבד.. 3. שולחן סנוקר שבור ומלוכלך. 4. וילונות לא...
פול ויו | Pool view - דירוג: 6.23
לא להתקרב!!!
המקום לכאורה ניראה מאוד מרשים ויפה. כשהגענו לשם נתקלנו בבעל בית שלא דאג לשום דבר אלמנטרי. בוילה ישנו מקרר אחד קטן שממש לא מספיק בישביל משפחה עם 10...
פול ויו | Pool view - דירוג: 6.63
דולצ'ה ויטה- חוויה בהחלט מתוקה!
היינו זוג של שני בנים. קודם כל רוצה לציין לטובה את מרים המארחת המקסימה, שהייתה מאוד פתוחה בנושא שלצערי זה לא תמיד מובן מאליו במדינה שלנו. היא באה...
דולצ'ה ויטה - דירוג: 9.36
לא שווה אפילו 500שח ללילה
מוזנח, חימום בבריכה לא עובד, הרבה מאוד חרקים זה מגיע למצב שלא ניתן לשבת בחוץ, קטן וצפוף אפילו לשניים.גינה של 3 מטר רבוע .לא שיפצו את המקום שנים....
אוויר הרים - דירוג: 6.40
אסף וספיר
מומלץ! מה שראינו בתמונות, קיבלנו בפועל. צימר מדהים ומיוחד, במקום שקט עם נוף מהמם! נטלי הייתה זמינה לכל שאלה ופינקה גם בהמלצות למסעדות טובות.
פסגת היער - דירוג: 9.51
מושלם!
לקחתי את הבן זוג שלי לחגוג לו את היום הולדת ומהרגע שנכנסו פשוט התאהבנו! מקום מושקע נקי נעים שקט , ממש גן עדן. יצא לנו ביום גשום ובהתחלה התבאסנו כי...
עץ החיים - לזוגות בלבד - דירוג: 9.50
היה מושלםםםםם
אתם חייבים ללכת לשם זה אחד המקומות הכי טובים שהיתי בו באמת שאני תא מגזימה היי לי פשוט חופשה מושלמת וממש התבאסתי ללכת מישם אני הכי ממליצה בעולםםםםם
ברכתא - דירוג: 9.81
מעולה
רגעי הקסם- מקום קסום באמת נקי מסודר,בריכה מקורה , הכל מסודר רועים שבעלי המקום חשבו על כל פרט קטן לילי ומשה מקסימים כל פניה או בקשה נהנת המיידיות...
אחוזת רגעי קסם - דירוג: 9.47
מעולה!
התארחנו באחוזת גד בחמשוש האחרון, אז ככה- אנחנו זוג שמבלים המון בבתי מלון בארץ ובעולם אך מעולם אבל מעולם לא היינו בצימר כי חששנו שמא התמונות אינן...
אחוזת גד - לזוגות בלבד - דירוג: 9.81
סופשבוע קסום
היינו ספונטנים ויומיים לפני הסופ"ש החלטנו לחפש צימר רומנטי עם בריכה מחוממת ושלל הפינוקים... זכינו להגיע לאחוזת גד הקסומה. 30 שעות של ניתוק מוחלט...
אחוזת גד - לזוגות בלבד - דירוג: 9.51
מקום מושלם ומיוחד
אם אתם מחפשים מקום עם פרטיות מוחלטת, מקום נקי ומושקע ברמה גבוהה גם בפרטים הקטנים, זה המקום.
סוויטה על הים - לזוגות בלבד - דירוג: 9.47
חופשה מושלמת
התארחנו בחג הפסח בסוויטת רויאל. הסוויטה הותאמה בדיוק לצרכינו כמשפחה החל מהבריכה הפרטית המחוממת והמקורה שאיפשרה לנו לרבוץ במים מהבוקר עד הערב מבלי...
אחוזת רפאל - דירוג: 9.37
מאכזב
מתחם צימרים שנבנה בעבר ברמה טובה מאוד. נכון לביקור שלנו המקום היה מוזנח, המון דברים לא עובדים ולא מתפקדים, רמת הניקיון בינונית. חבל.
אחוזת פעמונים - דירוג: 7.56
חופשה מדההימה
צימר מדהים על פיסגה עם נוף עוצר נשימה..מעוצב בטוב טעם בדיוק כמו בתמונות.בחדר היו פינוקים רבים ובעלת המקום מקסימה מקום שקט ומאד רומנטי! ממליצה בחום רב!
פסגת היער - דירוג: 9.81
פריירים מתחלפים
מקום נחמד ומושקע, לא מעבר, עיצוב מיושן. מחיר שערורייתי 2200 שח! ללילה. אין שום הצדקה. נותנים מפתח ונעלמים. לא מנקים את החדר בבוקר. מביאים ארוחת בוקר...
פנחס וגסטון | שבי ציון - דירוג: 7.96
מושלם!!!!!
נתחיל באירוח, קיבלו אותנו עם חיוך ענק ונענו לכל בקשה במיידי, המקום מהמם, נקי ומסודר. יש כל מה שצריך ומעבר, שמו לנו 8 מגבות ל(2 אנשים)! סיימנו את...
הסוויטה הנשיאותית - דירוג: 9.61
חוויה מעולה!
הגענו לדולצ'ה ויטה בעקבות הביקורות החיוביות הרבות ברשת, והאמת? לא התאכזבנו. הצימר עצמו מדהים כמו בתמונות, האירוח של מרים ובנה היה חם ומפנק. בנוסף...
דולצ'ה ויטה - דירוג: 9.81
אהבה ממבט ראשון
כבר שנכנסים לישוב כליל מרגישים משהו מיוחד באוויר, הישוב פשוט מקסים. הגענו לבית שנראה פשוט מושלם מוקף בצמחיה טבעית ופורחת, הבית מעוצב בסגנון כפרי חמים...