לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

Lang: עברית

המלצות גולשים על צימרים בסובב כנרת

מדריך הפסגה מציג ביקורות גולשים והמלצות מתוך פורום צימרים באתר. במה זו מאפשרת לכם הגולשים אשר נפשו באחד מאותם מקומות  אשר נבחרו על ידי המערכת, לתעד ולדרג את מתחמי הנופש בהתאם לחוויה אותה עברתם.

Excelent hospitality and perfect romantic setting!
Very warm and welcoming hospitality. Tanya and Igor were lovely and very considerate. Next time I would book for longer! The breakfast was a full of...
פשוט מושלם!!!
הכל היה מושלם: טניה, בעלת המקום, קיבלה אותנו בחום ואהבה ודאגה שיהיה לנו טעים ונעים, ארוחת הבוקר היתה טעימה ומושקעת, החדר היה מאוד יפה, נקי ומסודר,...
מקום גרוע
הגענו אתמול מקום נחמד קרוב מאוד לכביש רעש כלי רכב צמוד 3 מטרים נמצא בית בבניה כל היום עובדים והתעוררנו בשעה0615 לרעש פטישים ומכשירים חשמליים מאתר ....
אחוזת טוסקנה בגליל - דירוג: 6.87
צימרים מומלצים מאוד!
מקום יפה שקט נקי מסודר. נהננו מאוד מאוד בביקור בצימר הביקתה עם ג'קוזי ענק בחדר. הבריכה והג'קוזי בחוץ גם הם מפנקים. מקום ישיבה בחוץ מול נוף הכינרת....
אמורינו | Amorino - דירוג: 8.99
צימר מצויין
ביקרנו בצימר בחופשת פסח 2018 ונהנו מכל רגע . האזור שקט, רגוע ופסטורלי.הצימר עצמו פשוט מדהים - מעוצב יפה, משופץ ונקי. ארוחות בוקר מגוונות וטעימות....
צימר מאוד מפנק ועל רמה
הצימר היה מאוד מפנק שנכנסנו שוקולדים בכל מקום ומאובזר מאוד בכל הציוד שהיה צריך ואפילו יותר הבריכה מאוד יפה והמתחם של הספא מפנק מאוד אני יודע שנחזור...
איילת אהבים - דירוג: 9.81
מקום נעים ומפנק
הגענו לצימר וממש התרשמנו מהיופי שלו, חדר נעים ומזמין. בחוץ בריכה נחמדה ואזור ספא. הגינה מטופחת ומרשימה. שוש מקסימה ודאגה שלא יחסר לנו כלום ואפילו...
איילת אהבים - דירוג: 9.47
אהבנו הכל ונחזור בעתיד:)
מקום יפה, מטופח ורומנטי. קיבלנו יחס נפלא - החל מבקבוק יין בכניסה,שוקולדים, עוגיות תוצרת בית ושפע של טיפים לגבי דברים באזור. ארוחת הבוקר מעולה, מומלצת...
חוויה מדהימה, שקט ואפשרות לאהבה פורחת
אירוח מצויין, טניה הכניסה אותי ואת בן זוגי בזרועות פתוחות אל תוך הצימר. כבר בדרך התעדכנה איתנו ודאגה שהסתדרנו עם מציאת המקום.כמו כן, דאגה לתת לנו...
אמורינו | Amorino - דירוג: 9.70
נפלא !!!!!
הגענו 3 משפחות ולקחנו 2 סוויטות ובקתת עץ. היה פשוט מקסים , ברמה גבוהה מאוד. ונקי מאוד ! נשמח לחזור בעתיד ..טניה המקסימה אירחה אותנו בצורה נפלאה...
אמורינו | Amorino - דירוג: 9.50
המציאות הרבה יותר יפה מהתמונות שבאתר....
היינו עם נכדתי בת ה 12 במתחם סוויטות ה"בוטיק" . הסוויטה מעוצבת נהדר . נקייה ומריחה כאילו חדשה לגמרי. חדר שינה נהדר ומכל פינה "צועק" ניקיון!!!! הסלון...
בקתות בלבן Boutique - דירוג: 9.81
מקום חלום
מי שמחפש חוויה זוגית רומנטית בצימר, עם "אמורינו" אי אפשר לטעות. טניה בעלת המקום תעשה הכל כדי שתקבלו חוויה מושלמת ונעימה - וזה מתחיל כבר בשיחה הראשונה...
אמורינו | Amorino - דירוג: 9.61
גן עדן עלי אדמות
איך שהגענו פגשה אותנו טניה בעלת הצימר המקסימה שכל פגישה ושיחה איתה הם חוויה בפני עצמה. החצר מלאה צמחיה מדהימה עיצוב מדהים עדניות עם צמחי תבלין סוויטת...
סוף שבוע מושלם
סוף שבוע מושלם בצימר מושלם. אירוח לבבי, מושקע שנותן תחושת בית. ט יה עושה מעל ומעבר אבל יותר מהמעשים זאת הגישה הלבבית ומסבירת הפנים שנותנת תחושה של בית
אמורינו | Amorino - דירוג: 9.59
צימר מושלם!
צימר מושלם, הבקתה הייתה אינטימית נעימה ומאובזרת ברמה הגבוהה ביותר. ארוחת הבוקר מדהימה ומפנקת, והכי חשוב, טניה והשף איגור מתוקים, זמינים ועושים הכל...
Waiting to come back:)
. Very Welcoming & Very helpful - A great experience from start to finish
ממליצה בחום
צימר ברמה מאוד גבוה,אנשים מדהימים שמפנקים ודואגים להכל עד לפרטים הקטנים.ממליצה בחוום
איילת אהבים - דירוג: 9.70
הצעת נישואים
היי,הגענו לצימר כחלק מהתוכנית שלי להצעת נישואים(: אני ממממש שמח שבחרתי את הצימר של שוש!! מקום מקסים ! נקי בטירוף! ומה שהכי אהבתי זה שרואים שפשוט...
איילת אהבים - דירוג: 9.70
המקום לנופש רומנטי
הגענו לצימר המלכותי כדי לחגוג יומולדת לבעלי! נהננו מאוד, טניה המארחת לבבית ומפנקת, המקום מטופח,שקט, נקי והריח בצימר מדהים! פינוקים שכוללים חלוקי רחצה...
מקום מקסים! הנאה מובטחת
למי שמחפש פינת חמד זה בדיוק המקום. שהינו אני ובעלי לילה אחד בצימר, כשהגענו החדר היה מסודר ונקי. במקרר היה חלב וכל המטבח היה מצויד כמו שצריך. המקום...