גלריה

שקט, חורש, בריכה פרטית ונוף ששווה לקחת הביתה

חוות דעת המחבר:

יאיר שינברג

"אז מתי אפשר לבוא לראות את הבקתות?" אני שואל את שלום, והוא מתנצל: "מבקתה אחת עדיין לא יצאו האורחים, השניה בניקיונות אחרי האורחים שיצאו ולשלישית נכנסים אורחים חדשים עוד 5 דקות..." כמי שרואה לא מעט צימרים חצי ריקים אני בהחלט מתפעל, וכשסוף סוף נמצאת חצי שעת צימר פנויה (לזוג אחד פשוט היה פנצ'ר קטן), אני סקרן לגלות את סוד ההצלחה, והיא, כרגיל, מסתתרת בפרטים הקטנים.

אהבנו:

לוקיישן טוב מאוד באמירים עם נוף פתוח
בקתות העוצבות היטב, נעימות ופתוחות אל הנוף

שמנו לב ש:

הבקתה התחתונה מעט צמודה לבית המארחים, אך יש הפרדה ויזואלית
אור בראשית - יחידות מומלצות:
שימו לב: לבדיקת מחירים ותפוסה אנו ממליצים ליצור קשר ישירות עם המארחים מכיוון שהעדכון האחרון התבצע על ידם לפני יותר מ-30 ימים
המחיר הנמוך ביותראנו מחויבים להציע לכם את העסקה האטרקטיבית ביותר ברשת למקום זה בהתאם לפרטי הזמנתכם.  המארחים מחויבים להציג עבורכם מחיר הנמוך או שווה למחירי המקום באתרים אחרים ואף לעדכן מבצעים והטבות בהתאם.   במידה ונתקלתם באתר המציע תנאי עסקה טובים יותר להזמנתכם, אנא ידעו אותנו בהקדם האפשרי.
תשלום במעמד האירוחמערכת ההזמנות מאובטחת ע"פ תקן pci העולמי. כרטיס האשראי משמש לביטחון בלבד ולשיריון תאריכי ההזמנה שלכם. התשלום עבור החופשה מבוצע במעמד האירוח מול המארחים.

מה חושבים חבריך על מקום זה?

חברים שלך כבר התארחו כאן? באפשרותך להתייעץ, שתף אותם שאתה שוקל להזמין חופשה במקום וקבל פידבקים אישיים.

TwitterFacebook

כלול באירוח:

בקבוק יין, סלסלת פירות, שוקולדים, חלב, יוגורטים, מים מינרליים, עוגיות, קרקרים, ריבה ועוד...

חוקי המקום:

שעות כניסה ויציאה:

שעת כניסה: 15:00.
שעת יציאה: 12:00 (בשבת 12:00).
הערות: כניסה בשבת 15:00.
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות.
ביטול או דחייה: 7 ימים לפני ההגעה או אי הגעה, יחויב המזמין...
ביטול או דחייה: 7 ימים לפני ההגעה או אי הגעה, יחויב המזמין בתשלום מלא.
(אנו מבטיחים לעשות את כל המאמצים למצוא אורחים במקומכם, אם הצלחנו, לא נחייב)
עוד>

• פתוח לאירועים מיוחדים
* לא קיים בכל היחידות

המארחים מספרים:

ברוכים הבאים ל"אור בראשית" – צימרים קסומים באֲמִירִים . לאורחינו החדשים, נגלה סוד קטן שאורחינו היקרים, החוזרים אלינו שוב ושוב, כבר מכירים הסוד הכמוס, הגלוי שלנו הוא… "בדרך כלל, אנו נוהגים לחשוב שמה שמשנה את חיינו, אלו הם העקרונות ׳הגדולים׳, אבל למעשה החיים מראים שאלוהים נמצא דווקא בפרטים הקטנים! 'פל
053-9368771
מחיר ללילה: 700 עד 1000 ש"ח
טיפולי "חלומות" במתחם הנופש:
צוות "חלומות" מציע לנופשים טיפולי מגע בריאותיים המתמקדים בהפגת מתח ולחץ מצטבר. הטיפולים יחודיים לצוות ומשלבים בין טכניקות משחררות "רפואיות" לטכניקות מרגיעות במיוחד. הטיפולים מבוצעים באתר הנופש. להזמנת טיפולים: 04-8707470
שם הטיפול - ניקוי ראש הודי
הטיפול משלב עיסוי בשמן מחומם לשחרור אזור הגב העליון, השכמות והצוואר ובסיום הטיפול תחוו עיסוי ראש הודי מסורתי בטקס ה "שירו-דרה" בו נוסכים שמן סומסום חם על מרכז המצח בעין השלישית). התהליך גורם לפתיחת הצ
מחיר:
290 ש"ח
אורך הטיפול:
50 דקות
שם הטיפול - רוח אנדיאנית
במהלך הטיפול נשלב אבנים חמות העוזרות להעצמת אפקט העיסוי ושחרור כיווצים עמוקים. בנוסף נעשה שימוש בטכניקות המיועדות להרגעת מערכת העצבים ולהשקטת התודעה.הטיפול מתחיל בעיסוי בשמן חם בשילוב אבנים חמות תוך ה
מחיר:

9.81

המלצות וביקורות אודות אור בראשית

צימר מושלם
התארחנו המשפחה המורחבת בשלושת הצימרים. הצימרים יפהפיים, מפנקים, מרווחים, ומאובזרים למופת. הבריכה הקטנה בחוץ היתה להיט לילדים. הבקתה המשפחתית שבה...
אור בראשית - דירוג: 9.59
החוויה הכי טובה!
אם אתם מכירים את אמירים, אז אתם כבר יודעים איזה מקום מדהים זה! וכמה שהנוף לכינרת מרשים! אבל החוויה רק מתחילה. השירות שקיבלנו היה יוצא...
אור בראשית - דירוג: 9.71
חופשה מפנקת
יצאנו לחופשה קצרצרה בין הבחינות (סטודנטים) ולא יכלנו לבקש מקום טוב יותר. ההתנהלות מול שלום נוחה וחיובית, מדובר במארחים מקסימים. הצימר...
אור בראשית - דירוג: 9.19
צימר חלומי
היינו בבקתה הרומנטית, היה מדהים ברמות שמילים לא יספיקו, כמובן מעבר לכך שזו חוויה שונה לכל אדם, לנו זה ענה על כל הדרישות והתחושה היא...
אור בראשית - דירוג: 9.66
חופשה קסומה
החופשה בצימר אור בראשית  הייתה חלומית , באווירה קסומה . הצימר  גדול ומרווח עם אווירה ביתים וחמה , מושקע מאוד עד הפריטים הקטנים, נקי  ...
אור בראשית - דירוג: 9.81
1 - 5 מתוך 18 חוות דעת

עמודים

לקריאת כל ההמלצות אודות אור בראשית

התקשרו

מפת הגעה:

הוראות הגעה

איך להגיע מהמרכז:

למגיעים ברכב מהמרכז דרך כביש 6: סעו צפונה בכביש 6 עד לסופו, מחלף עין תות,  ממשיכים ישר וחולפים על פני יקנעם וממשיכם עד צומת יגור, בצומת יגור פונים ימינה וממשיכים ישר צפון מזרח על כביש 70 עד צומת אחיהוד,  בצומת אחיהוד פונים ימינה לכוון כרמיאל, כביש 85, ממשיכים עד צומת חנניה/שבע בצומת חנניה/שבע פונים שמאלה לכוון צפת כביש 886 צפון, ממשיכים כ- 4.4 ק"מ לכוון צפון ופונים ימינה לישוב אמירים. ................................................................................................................ למגיעים לאור בראשית צימרים בצפון באמירים דרך כביש החוף 2 צפון: סעו בכביש החוף כביש מספר 2 צפון,  במחלף זיכרון פנו ימינה לכיוון כביש מספר 70 מזרח,  ממשיכים ישר וחולפים על פני יוקנעם וממשיכם עד צומת יגור,  בצומת יגור פונים ימינה וממשיכים ישר צפון מזרח על כביש 70 עד צומת אחיהוד,  בצומת אחיהוד פונים ימינה לכוון כרמיאל, עד צומת חנניה/שבע,  בצומת חנניה/שבע פונים שמאלה לכוון צפת כביש 886 צפון, ממשיכים כ- 4.4 ק"מ לכוון צפון ופונים ימינה לישוב אמירים. ............................................................................................................... למגיעים לאור בראשית צימרים בצפון באמירים באוטובוס: כרמיאל – תחנה מרכזית: אגד קו 361, 363, 846, 522, 502: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר, עכו – תחנה מרכזית ורכבת: אגד קו 361, 363, 522, 501: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר, חיפה – מרכזית המפרץ: אגד קו 361: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר, תל-אביב תחנה מרכזית חדשה: אגד קו 846: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר, ירושלים – תחנה מרכזית: אגד קו 982: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר, קרית שמונה – תחנה מרכזית: אגד קו 501: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר, .............................................................................................................. למגיעים לאור בראשית צימרים בצפון באמירים ברכבת: להגיע עם הרכבת לתחנת רכבת עכו, להמשיך עם אוטובוס אגד קו 361, 363, 522, 501: אל תחנת אוטובוס מסעף אמירים – שפר. ............................................................................................................. סעו לשלום ותשובו בשלום, נסיעה טובה ובטוחה! מחכים לכם דבי ושלום.

איך להגיע בתוך הישוב:

הגעתם לשער הישוב, ברוכים הבאים: מיד אחרי השער פונים שמאלה, 400 מטר בצד משמאל. ברוכים הבאים..

טיול רומנטי:

טיול רומנטי

אור בראשית - מסעדות מומלצות באיזור

גילי- מסעדת שף | אמירים

גיל אלטמן מגיש את תפריט המסעדה כארוחת שף המורכבת מחמש מנות המתחלפות מידי יום בהתאם לעונות השנה ומוצרי השווקים באזור הגליל. קחו בחשבון חוויה קולינרית הנמשכת שעתיים לפחות...

... עוד > על גילי- מסעדת שף
מוסקט | ראש פינה

מסעדה אלגנטית זו, הממוקמת במתחם מלון "מצפה הימים" מעל ראש פינה, התפרסמה בזכות תבשילי הגורמה, האווירה המיוחדת ונופי הגליל הנשקפים מבעד לחלונות.

... עוד > על מוסקט
מרכבה | קדיתא

במרכז מסעדה רומנטית גלילית צמחונית המגישה תפריט עשיר, אורגני בחלקו אשר גדל ומוכן במקום. בקומה השנייה נמצא מתחם הסדנאות בו ניתן להשתתף בסדנאות יצירה, רוח, רפואה אלטרנטיבית ומוסיקה.

... עוד > על מרכבה
מסעדת ארגמן | עמוקה

מסעדת "ארגמן" שוכנת בלב יער ביריה שבישוב עמוקה, בנוף גלילי שקט ופסטורלי.

... עוד > על מסעדת ארגמן
Julian - ג'וליאן | ראש פינה

באר ראוי לשמו המציע את כל אפשרויות האלכוהול. המטבח, מדויק ומציע מנות המספקות הן את מי שבא עם רעב קל והן את הרעבים ממש במנות בשרים המאופיינות בהשפעה צרפתית ואסייתית.