חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
סוויטת שיטה
סוויטת ואדי
סוויטת מפל
סוויטת נחל
סוויטת אדום
סוויטת רמת צופר
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
האירוח במקום כולל:
  • טוסטר אובן
  • פינת קפה ותה
  • קמין עץ
  • מטבח מתאים לבישול מלא
  • 2 מיטה זוגית קינג סייז (180)
  • 2 ארון בגדים+ תליה
  • בריכת טבילה מחוממת
  • 2 חלוקי רחצה
  • תמרוקים
  • מקלחת חוץ
  • ערסל נדנדה
  • מיטות שיזוף
  • מגבות רחצה
  • כירה חשמלית

בכל אחת מהסוויטות:

- סלון בו פינת ישיבה, מסך ''40, ממיר yes HD, מערכת קולנוע ביתית וקמין עצים.
- ג'אקוזי זוגי מול נופי מדבר מרהיבים.
- מיטת קינג סייז עם שמיכה זוגית ענקית ומפנקת, ונוף למרחבי המדבר (בסוויטות הזוגיות ניתן לצפות במסך הטלויזיה גם מהמיטה).
- מטבח מאובזר הכולל כירה חשמלית כפולה, טוסטר אובן, מקרר, קומקום חשמלי, מכונת אספרסו, כלי בישול ואוכל. במטבח תמצאו גם בירות ממבשלה מקומית, עוגיות ביתיות משובחות, שוקולדים, חלב, ועוד. בסמוך לסוויטה גריל פחמים לשימושכם הפרטי.

בחצר הסוויטות:

- מרפסת מרוצפת חלוקי נחל מול נוף בראשית קסום, בה שקועה בריכת טבילה פרטית עשויה פסיפס אבן, מחוממת בחורף (לטמפ׳ של 36 מעלות) ומוצלת בקיץ.
- סביב הבריכה ריהוט גן איכותי מעץ.
- בצמוד למרפסת המוצלת, מרפסת חשופה לשמי הלילה זרועי הכוכבים, עם זוג מזרנים וערסל זוגי.
- מסביב לסוויטה מכל ארבעת אבריה פרגולה עשויה עמודי אבן מקומית ומחופה בצל כפות תמרים.


סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה - היחידה פנויה ב- 16.04-17.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מסוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה

סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 16.04 - 17.04
1 בקתה מסוג זה
עד 6 אורחים בבקתה
גודל הבקתה 65 מ"ר
קצת על הבקתה

הסוויטה מתוכננת במיקום מבודד היטב, המקנה פרטיות מלאה לאורחים. ההשקעה ניכרת גם בפרטים הקטנים: כל פרט נבחר ונבנה בקפידה, באופן בו מוענקת לאורחים האפשרות להינות מחוויה יוצאת דופן של שהות בנוף קסום, שקט ורגוע, והנאה מאוכל משובח.

הסוויטה מוקפת בנוף בראשיתי יפהפה שיד אדם לא נגעה בו.
ממערב לסוויטה ניתן לצפות בנחל צופר ומצוקי שמורת נחל עשוש, נוף של גבעות, ואדיות, עצי שיטה, צמחיה מדברית ושקיעות חורף מרהיבות. הסוויטה מתוכננת כך שהנוף הייחודי הזה יחדור פנימה לכל אחד מהחדרים המרכיבים אותה.

החלל הפנימי, מחולק לשני חדרי שינה ולפינת סלון. באחד מחדרי השינה מיטת קינג סייז, ובשני מיטת קווין סייז, היכולה להפתח לשתי מיטות יחיד. פינת הישיבה בסלון בנויה, וניתן לצפות ממנה במסך הטלויזיה או בנוף הוואדי. ויטראז' זכוכית צבעונית בתקרה ונישות דקורטיביות בקירות מייחדים מאוד את התחושה בחלל זה. קמין עצים יחמם את הלב והגוף בחורף.

רצפות חדרי השינה עשויות עץ, ובתקרתם קורות עצי אקליפטוס. חדרי השינה פונים לנוף- האחד לנוף הבתולי של הואדי והשני לבוסתן הירוק והמלבלב.

חדר האמבטיה וחדר השירותים מרוצפים פסיפס עבודת יד של אבן צפחה ירקרקה, ומחופים באבן ים טבעית משובצת צדפים בשלל צורות. כראוי, גם חדרי הרחצה צופים לנוף הואדי.

הסוויטה מוקפת כולה בפרגולה אשר עמודיה מחופים באבן מקומית. הצללה של כפות עצי דקלים (שאפו!) משרה צל מוחלט סביב הסוויטה ויוצרת סביבה נעימה לנופש גם בימות הקיץ החמים.

תחת הפרגולה ישנן שתי מרפסות, מזרחית ומערבית.

המרפסת המערבית מרוצפת חלוקי נחל, ומחוץ לפרגולה דק עץ בו אפשר לשבת ולהנות מהשמש החורפית המלטפת בימי החורף הנעימים, מהשמים זרועי הכוכבים בלילות, ומהואדי המואר בלילות ירח.

המרפסת המזרחית מרוצפת גם היא חלוקי נחל, מוקפת בטרסות עשבי תבלין ומשקיפה לבוסתן ולפסגות הרי אדום. במרפסת בריכת טבילה (מחוממת בחורף) מפסיפס אבני צפחה בגוון כחלחל, עם תאורה בתוך המים. עושה רושם ששיכשוך פרטי בבריכה זו, בימי ובלילות הקיץ יהיה אחד הסיבות לכך שלא תרצו לצאת מהמתחם.

מפה
חוות דעת מבקר
"...המקום הזה שייך לאותם חלומות על סוויטה מבודדת, מיוחדת, נוחה ומאובזרת- ממש על גבול המדבר. כאן אין גדרות והאופק הפתוח מזמין צעידה. כאשר המארחים תיכננו ובנו את המתחם הזה, המכיל מספר סוויטות ומסעדה, הם חשבו על כל פרט: החל מבחירת פריטי הריהוט, דרך חומרי הגמר האיכותיים והאותנטיים, ועד לפיתוח השטח שמתייחס בהמון כבוד לסביבת המדבר הטבעית. אלה מבינכם שיודעים לזהות את האיכות שבשקט המדברי, יוכלו להינות  ממנו כאן, ובתנאים אידיאליים..."
[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
"אתה רואה את החלוקים האלה?"- שואל אותי אורן ומצביע על רצפת המרפסת המשובצת במאות חלוקי נחל יפהפיים, בגוונים ובגדלים שונים- "לכל אחד מהם יש שם. בחרתי אותם והתאמתי אותם אחד אחד".
"ארץ ערבה" הוא סוג של הגשמת חלום. חלום שנולד מהאהבה של המארחים למדבר, לבניה המדברית, לבישול ולאירוח, חלום שמתגשם למציאות עבור הנופשים המתארחים כאן.
לוקיישן ואווירה
המיקום- קו ראשון למדבר
צוקים הוא אחד מהישובים התיירותיים היפים בארץ, ואולי בעולם. הבניה המדברית-אקולוגית בו הופכת את השהות בו לנעימה ומיוחדת במינה. מדובר בקבוצת אנשים שהתיישבה במקום ובזכות הרבה כשרון הפכה אותו למה שהוא כיום.

קשה להתנתק מהשלווה ששורה במתחם "ארץ ערבה", אבל אם בכל זאת חפצה נפשכם, לא מעט אפשרויות פתוחות בפניכם: מגוון טיולי הליכה ושטח, חוות של אנטילופות ותנינים, סיורים חקלאיים בגנים אורגניים, סדנאות, גלריות ועוד. המארחים ישמחו לתת לכם מידע נוסף, כמו גם לגבי טיפולים המבוצעים במקום.

מצרכים ניתן לרכוש במרחק 10 דק' נסיעה. מי שמעוניין להתפנק יכול להזמין ארוחות בוקר לסוויטה, או לאכול במסעדה, במתחם "ארץ ערבה". 

המתחם- כולל מסעדה
מתחם "ארץ ערבה" ממוקם בשולי האיזור התיירותי של הישוב, בקצה דרך עפר, וזה טוב: הסוויטות והמסעדה שוכנים ממש על המדבר, כאשר דבר לא מפריע לעין בין הסוויטות לבין הואדי הסמוך, ששוצף שטפונות בחורף (חובה לראות!). 

יש כאן 4 סוויטות זוגיות וסוויטה אחת כפולה- עם 2 ח' שינה שמתאימה לשני זוגות חברים.  הסוויטות מרוחקות מספיק האחת מחברתה- כך שנשמרת התחושה המיוחדת של הפרטיות אל מול הנוף. המסעדה שוכנת על ראש הגבעה, בתצפית פנורמית מרהיבה אל נופי השמורה, במבנה מעוטר קשתות ומשרביות בהשראה מרוקאית אוריינטלית. במסעדה מוגשות ארוחות בוקר וסעודות ערב, בהזמנה מראש. פרטים נוספים כאן.

יש כאן צוות קבוע לשירותם של המתארחים. חשוב לציין שאין כאן WIFI.

הסוויטות: בפרטיות מושלמת ועם בריכת שכשוך מחוממת 
כאמור, יש כאן 4 סוויטות זוגיות (ההבדל העיקרי בין הסוויטות הוא בחלוקת החלל הפנימי, והאופן בו הן חשופות לנוף) ועוד אחת כפולה, עם 2 ח' שינה. ההשקעה במתחם המיוחד הזה ניכרת גם בפרטים הקטנים בסוויטות: התכנון הנכון של המבנים, החשיבה על הפרטיות בכל נקודה מצד אחד, והפתיחות המושלמת למדבר מצד שני, הבחירה של חומרי הגמר והריהוט- כל פרט כאן מדגיש את הנאמנות של המארחים הן לטבע הסובב והן לאיכות שאינה יודעת פשרות.

התוצאה: מוענקת לאורחים האפשרות להינות מחוויה יוצאת דופן של שהות בצימר מיוחד, טבעי ומשובח, בנוף קסום, שקט ורגוע. הסוויטות מוקפת בנוף בראשיתי יפהפה שיד אדם לא נגעה בו: ממערב ניתן לצפות בנחל צופר ומצוקי שמורת נחל עשוש, נוף של גבעות, ואדיות, עצי שיטה, צמחיה מדברית ושקיעות חורף מרהיבות. עם קצת מזל בחורף תוכלו לחזות גם בשיטפון יפהפה בערוץ הרחב הסמוך.

ממזרח ומדרום ואדי קטן, בו נטוע בוסתן עשיר של עצי פרי וצמחי תבלין, בתוך טראסות מאבן מקומית העולות ומטפסות אל הסוויטות. שבילים קסומים מובילים ממקום למקום וחובה לשוטט בהם.  תמצאו במתחם של סוויטת הבוסתן (הסוויטה הכפולה) גם פינת מדורה מסודרת ונוחה עם כל מה שדרוש, כולל פינת ישיבה מסודרת.

הסוויטות, המשלבות  חומרים טבעיים מקומיים (הרבה אבן וחלוקי נחל) מתוכננת להשתלב בנוף הטבעי והיא פתוחה אליו כך שיחדור פנימה לכל אחד מהחדרים המרכיבים אותה. כן, גם (ובעיקר) לשירותים. בכל אחת מהסוויות הזוגיות ישנו ג'קוזי הצופה אל הנוף. בסוויטה הכפולה הג'קוזי נמצא בח' השירותים המרווח והיפהפה, שפתוח גם הוא לנוף.

הסלון נפתח אל מרפסת עם בריכת טבילה (מחוממת ומקורה) ו"דק" המצוייד במזרוני רביצה, בו ניתן לצפות הרחק אל הנוף המדברי המרהיב. לא קל לבחור כאן היכן לשהות...

המרפסות כאן מוצללות באופן טבעי עם כפות תמרים, וההצללה ממשיכה לאורך כל קירות המבנה כך שקרני השמש בקיץ אינם מכים ומחממים את הקירות החיצוניים. שאפו!

ויטראז' זכוכית צבעונית בתקרה, טיח טבעי, נישות דקורטיביות בקירות ועיצוב נקי והרמוני מייחדים מאוד את התחושה במבנה. קמין עצים יחמם את הלב והגוף בחורף. מזגן מצויין ושקט ינעים את השעות החמות. מטבח מאובזר היטב, פינוקים בריאים במקרר ומחוצה לו, ומערכת בידור משובחת משלימים את כל מה שדרוש. גריל פחמים מסודר ממתין ממש בחוץ, לחובבי האש.

המארחים
אחרי שנים של חיפושים ומחשבות, לימודים והכנות, עברו המארחים, דפי ואורן, להתגורר בישוב צוקים, ישוב קהילתי תיירותי קטן בערבה, 75 דק' נסיעה מאילת. זה קרה בשנת 2004.

הם החליטו והצליחו לבנות כאן מקום איכותי, מיוחד ומלא אופי. הסוויטה הראשונה נפתחה בחורף 2012, ובעקבותיה נבנו סוויטות נוספות, אשר גורמות לרעיון המקורי של "מלון בוטיק מדברי" לקרום עור וגידים.  אורן- שבנוסף להיותו בנאי בנשמה, הוא גם שף מוערך ובעל נסיון שמגיש הנאות קולינאריות פרי ידיו.

לסיכום:
אולי הדבר הבולט כאן, מלבד ההשקעה בבניה האיכותית, הוא דווקא ההשקעה בפיתוח בר קיימא: השמירה של המארחים על ערכי הטבע של הסביבה ופני הקרקע הטבעיים. אופן החשיבה והביצוע מלאים כבוד לסביבה, ואולי דווקא זהו הדבר הגדול שמבדיל את "ארץ ערבה" ממקומות אחרים, וזהו הדבר שגרם לאותה תחושה בראשיתית של אהבה, לנבוע ממקום כל כך עמוק בתוכי כאשר פגשתי מקום ומארח שכזה.
כדאי לדעת
  • מרפסות מדהימות עם פרטיות מוחלטת ונוף נקי ופנורמי למדבר
  • בריכת טבילה מאבן, מחוממת בחורף לכל סוויטה
  • פיתוח שטח בר קיימא
  • ארוחות בוקר מוגשות כל יום במסעדה. ארוחת ערב בימי חמישי בלבד, בהזמנה מראש.
  • האירוח בארץ ערבה הוא לילדים מעל גיל 14 בלבד.
  •  לא ניתן להגיע עם בע"ח.
  • במתחם אין אינטרנט/WIFI.
     
ביקורות הגולשים
S
Shaked
04/10/22
8.50
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9.8
  • תחזוקה
  • 9
  • פסיליטיז
  • 9
  • יחס המארחים
  • 7.4
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 7.4
  • ארוחת הבוקר
  • 7.4
  • רמת שביעות כללית
  • 8.2
התארחו ביחידת סוויטת שיטה
תחליפו את הצוות♥️
הסוויטות באמת מושלמות. חבל שאין ניקוי חדרים למי שלקח 2 לילות, אין סיבה לשטוף כלים כשאתה בחופשה של 4 אלף שח חובה להחליף לצוות יותר מקצועי שיודע מזה שירות ברמה גבוה. אפילו אפשר לומר ברמה בסיסית. (הבחורה שעובדת שם הביאה לי ברד עם קש שנפל לה בטעות על הרצפה והחזירה לי אותו לכוס בלי לחשוב פעמיים)
להמשיך לקרוא
Regina Fradkin
10/04/21
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת ואדי
פנינה מושלמת בארץ
חופשה של שקט ורוגע אמיתי למי שמחפש ניתוק. המקום מעוצב ומאובזר ברמה מוקפדת עם חשיבה על הפרטים הכי קטנים. ארוחת בוקר במסעדה על הגבעה שמשקיפה על הנוף המדברי עשירה וטעימה. מומלץ לנסוע ל2 לילות כדי לחוות את המקום באמת.
להמשיך לקרוא
dorit 888885
13/09/16
9.04
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
התארחנו 3 בנות בארץ ערבה
מקום מדהים עם קסם מיוחד. האוכל מצויין. השירות מעולה. והנוף משרה עליך שקט שאי אפשר לקבל בשום מקום אחר...
להמשיך לקרוא
ל
ליהי 2
08/02/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
מקום מדהים

חשבו על הכל עד הפרט האחרון. מדהים מכל בחינה. אין בארץ עוד מקום כזה.

להמשיך לקרוא
א
אילנה 123
20/06/15
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
גן עדן

אם אתם קוראים את התגובה הזאת סימן שלא הייתם אף פעם בארץ ערבה.
אז רוצו להזמין מהר!!
כי אין עוד מקום כזה בארץ.
בשמורת הטבע, במדבר, בנוף פראי , בנויות 5 סוויטות מבודדות, פרטיות לחלוטין, עם בריכת פרטית מחוממת,
עם שמיים של מליון כוכבים, עם כל מה שרק אפשר לחלום.
זה המקום שבו חשבו על הכול, על הטמפרטורה של המים, על מזרונים מוצעים לשכב על המרפסת,
על דוש יפני שעושה עיסוי תוך כדי מקלחת, על ג'קוזי ענק, על מכונת קפה, על מיטה מדהימה עם מצעים צחורים,
על העיצוב המדהים, המשתלב עם הנוף, על בידוד הקירות ששומרים על הטמפרטורה בתוך הסוויטה, על תיאורה הצובעת את החדר בצבעי חמרה רכים, על הזרמים בבריכה שמופעלים ע"י מנוע שנמצא הרחק כדי לא לעשות רעש, על מערכת סראונד עם רמקולים המוסתרים בכל פינה, שכששומעים מוזיקה מרגישים בעולם הקונצרטים.
ככששוכבים בחוץ בלילה,בבריכה המחוממת, רואים מליון כוכבים וסילואטים של ההרים הנמוכים של הערבה, עם משולש כחול שמיים בינים, אפשר לראות אפילו לוויינים משייטים בשמיים וכוכבים שנופלים .
ניל יאנג , ביבי קינג ונירוואנה לא נשמעו מעולם כל כך טוב.
ועל ארוחות שאורן מכין סיפרתי כבר?
ועל אירוח של אביעד?
אז לא, את זה תגלו בעצמכם כשתגיעו.
הכי חשוב: לשריין את תאריך הביקור הבא.

להמשיך לקרוא
נ
נושי
17/11/12
9.61
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
חוויה מס' 1
אין טעם להכביר במילים על איכויותיה של הסוויטה כי כל מילה רק תעשה עוול. רמת ההשקעה בכל פרט פרט (עד לרמת מיקום המרפסות, כיווני החלונות, המגזינים והשש בש!) והיחס של אורן הם הקסם האמיתי של המקום. דפי ואורן דואגים לפינוקים מכל מגוון בין אם מדובר בעוגיות תוצרת בית או בהפתעות נעימות שמחכות במקרר. לחברה שלי לא היה סיכוי להגיד לא להצעת הנישואים שלי אחרי שחוותה קמצוץ קטן מהמקום עוד בערב הראשון. מי שמחפש שלוות מדבר (אתה כל כך לבד בשטח שזה אפילו מפחיד קצת:))ברמת 5 כוכבים ויותר צריך למהר ולהזמין מקום. ולא לפספס את הארוחות המשובחות של אורן שמוגשות ביד רחבה! עמדת מנגל מצויידת, פינת מדורה מאובזרת, מצעים מפנקים וכירבוליות מדהימות. המחמאות מתחילות להשמע לא הגיוניות אבל זה פשוט המצב. קדימה! למה אתם מחכים?!
להמשיך לקרוא
t
tomeriko
28/10/12
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
גן עדן במדבר
קודם כל אני חייב להגיד שבדר"כ אני לא כותב ביקורות על מקומות שהייתי בהם אך הפעם הייתי חייב. מטרת הנופש הייתה הצעת נישואין לבת זוגתי ולא יכולתי לבקש תפאורה יותר רומנטית ועוצרת נשימה כמו שחוויתי אצלכם! מקום מקסים שתוכנן בקפידה עד הפרטים הקטנים ביותר! לקום בבוקר ולהתעורר לנוף עוצר נשימה, לשבת במרפסת בשעות אחרי הצהריים ולהתמוגג על השקיעה! פשוט חוויה שלא תשכח הרבה מאוד זמן! אורן ודפי בעלי המקום המקסימים אמרו לי בטלפון שהתמונות שבאתר לא מצליחות להעביר את מלוא החוויה והבטיחו שבמציאות המקום יפה הרבה יותר, אכן הם צדקו :) ממליץ לכל זוג או משפחה להגיע ולהתפעל מהמקום המקסים הזה! מומלץ! מומלץ! מומלץ!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום

אישור ההזמנה הינו מחייב, הסוויטה שמורה לכם ולפיכך במקרה של ביטול יחוייב המזמין בחלק ממחיר האירוח (שינוי תאריך נחשב כביטול):

  • בביטול של בין שבועיים לשבוע לפני מועד ההגעה יחוייב המזמין ב- 20% ממחיר האירוח,
  • בין שישה לארבעה ימים לפני מועד ההגעה יחוייב המזמין ב- 30% ממחיר האירוח,
  • בביטול של שלושה ימים או פחות לפני מועד ההגעה יחוייב המזמין ב- 80% מהמחיר.
  • במידה ויתקבלו אורחים אחרים לתאריכי הביטול, החיוב יקטן או יבוטל בהתאם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
21 תמונות
סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה
19 תמונות
יחידה אחת
עד 6 אורחים בבקתה
סוויטת שיטה
11 תמונות
יחידה אחת
עד 3 אורחים בסוויטה
סוויטת ואדי
11 תמונות
יחידה אחת
עד 3 אורחים בסוויטה
סוויטת מפל
11 תמונות
יחידה אחת
עד 3 אורחים בסוויטה
סוויטת נחל
11 תמונות
יחידה אחת
עד 3 אורחים בסוויטה
סוויטת אדום
11 תמונות
יחידה אחת
עד 3 אורחים בסוויטה
סוויטת רמת צופר
11 תמונות
יחידה אחת
עד 3 אורחים בסוויטה

סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה

סוויטת הבוסתן- הסוויטה הכפולה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 16.04 - 17.04
  • ₪2600
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!