חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הבית
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הבית
האירוח במקום כולל:
הבית - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהבית

הבית

  • פנויים 29.03 - 30.03
1 וילה מסוג זה
עד 12 אורחים בוילה
גודל הוילה 170 מ"ר
קצת על הוילה

נכנסים למבנה הנאה דרך המרפסת הקדמית, שמכילה שולחן לארוחת בוקר. ממול נמצא הסלון (עם אח עצים) והמטבח המאובזר היטב שמכיל גם שמן זית, תבלינים ועוד . החדרים נמצאים באגף השמאלי, עם ח' ילדים (ממ"ד) בעל 3 מיטות, סוויטת הורים עם מיטה (160 ס"מ) וח' רחצה צמוד, ועוד 2 ח' זוגיים עם מיטות ברוחב 140 ס"מ. המקום יכול לאכלס כ 10 עד 12 איש. ישנו גם ח' רחצה משותף ושירותי אורחים.

פינת האוכל מרשימה וגדולה עם שולחן אוכל נהדר שמיקום מצויין ב"מרכז הבית". ישנו אופי כפרי אמיתי, עם הרבה פרטי אומנות, מעקה מיוחד וחמימות שניבטת מכל פינה.

הבית נבנה מטיח חול שנעשה בעבודת יד של טייח אומן. הוא בנוי בקוים עגולים ללא פינות וזויות ישרות. הותקנו רצפת עץ ותקרה נמוכה יחסית מתוך מחשבה על חיים בתנאי קור.  חלונות גדולים מכניסים הרבה אור טבעי וחום קרני השמש, ויש שימוש בחומרים טבעיים ככל שאפשר: עץ, במבוק, אבן לקט מקומית.

הגג שטוח ומשקיף על נוף פנורמי מתוך מחשבה לקיים בעתיד סדנאות למינהם.  הבית מרגיש מחובר לחוץ ובמפלס אחיד עם החצר. זה די נדיר במתת בה רוב הבתים בנויים על מדרון עם המון מדרגות גישה.

המחשבה בעניין האירוח היא: פשטות, חיבור לעצמכם ולטבע המקיף. מסך אחד בלבד בסלון עם Wi fi לחיבור לנטפליקס ויוטיוב.

}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
את הקונספט השונה שהולך "הפוך" מהצימר המסורתי- מושלם למי שמחפש חיבור לטבע ולמשפחה
את המיקום במתת, עם הגינה המושלמת
שמנו לב ש
בשניים מתוך 4 החדרים ישנה מיטה זוגית של 140 ס"מ
כחלק מהקונספט, מסך הטלויזיה מחובר לאינטרנט ולנפליקס, לא לכבלים.
מה דעתכם על חופשה משפחתית או קבוצתית בלי הסחות דעת מיותרות?  ממש מול חיק הטבע, בבית יפהפה שלא נבנה כבית נופש, אלא עם מטבח אמיתי, 3 ח' שינה וסוויטת הורים, מול חצר רחבת ידיים עם בריכת שחיה, עצי פרי, גינת ירק אורגנית וצמחי תבלין? זו בדיוק היתה הכוונה של אלברט, המארח, אשר החליט להפוך את מקום מגוריו שמוקף מוקפים ביער אלונים טבעי וקסום למקום אירוח אינטימי ושקט. מקום שנותן זמן מתת להינות מהטבע והביחד. 


לוקיישן ואווירה
על הישוב מתת אין צורך להכביר מילים, עם מיקום נהדר גבוה בגליל המערבי, מול חורשות אלונים וקרוב לפנינות חמד רבות. הבית ממוקם באיזור מצויין, עם גינה ענקית ופרטית הגובלת בחורש יערי. אפשר פשוט לצאת ישירות מהגינה ולהתחיל לטייל בסביבה.  

מדובר בבית מגורים כפרי שהוסב לבית נופש עם אופי אחר, אינטימי ואיכותי, עם פינת מדורה, מרפסת בוקר קדמית ומרפסת אחורית לערב. בחצר היפה שמכילה בריכה עילית בעומק 1.2 מ', מצאנו כם גינת ירק ותבלינים אורגנית עם עצי פרי, ויש גם טרמפולינה לילדים.
 

מה במקום
אני נכנס למבנה הנאה דרך המרפסת הקדמית, שמכילה שולחן לארוחת בוקר ופונה למזרח. ממול נמצא הסלון (עם אח עצים) והמטבח המאובזר היטב שמכיל כל מה שצריך (כן, כולל שמן זית, תבלינים ועוד). החדרים נמצאים באגף השמאלי, עם סוויטת הורים עם מיטה (160 ס"מ) וח' רחצה צמוד,  2 ח' זוגיים עם מיטות ברוחב 140 ס"מ ועם ח' ילדים (ממ"ד) בעל 3 מיטות. ישנו גם ח' רחצה משותף ושירותי אורחים. בעיקרון, המקום יכול לאכלס כ 10 עד 12 איש.

פינת האוכל מרשימה וגדולה עם שולחן אוכל נהדר שמיקום מצויין ב"מרכז הבית". ישנו אופי כפרי אמיתי, עם הרבה פרטי אומנות, מעקה מיוחד למדרגות שמובילות לגג (מדהים, עם נוף פנורמי) וחמימות שניבטת מכל פינה.

הקירות מטוייחים בעבודת יד (מטיח חול) של טייח אומן. אני שם לב שהקירות מסותתים בקוים עגולים ללא פינות וזויות ישרות. הותקנו כאן רצפת עץ ותקרה נמוכה יחסית מתוך מחשבה על חיים בתנאי קור.  חלונות גדולים מכניסים הרבה אור טבעי ואת חום קרני השמש, ויש שימוש בחומרים טבעיים ככל שאפשר: עץ, במבוק, אבן לקט מקומית. התחושה היא של אדריכלות "נשית" מכילה ומחבקת.

הגג שטוח ומשקיף על נוף פנורמי מתוך מחשבה לקיים בעתיד סדנאות למינהן.  הבית מרגיש לי מחובר לחוץ ובמפלס אחיד עם החצר. זה די נדיר במתת בה רוב הבתים בנויים על מדרון עם המון מדרגות גישה.

המחשבה בעניין האירוח היא: פשטות, חיבור לעצמכם ולטבע המקיף. יש מסך אחד בלבד בסלון עם Wi fi וחיבור לנטפליקס ויוטיוב. 
כדאי לדעת
במטבח יש הכל עד לרמת הסיר והצלחת, עם מבחר גדול של תבלינים ומוצרי יסוד במטבח. אלברט יכול להמליץ על מסלולי טיול קצרים ומרגשים בתוך וסביבת מתת. היצירות התלויות הן צילומים שלו על הדפסי זכוכית וניתן לרכוש ולהזמין.  המקום ידידותי גם לבעלי חיים.
יצאנו בהרגשה ש
המקום הזה פשוט "אחר". זהו בית אמיתי שנבנה עם הרבה נשמה ורחוק מאוד מדימוי הצימר המסורתי. יחד עם נסיונו הרב של אלברט בתחום האירוח, וגישתו ההוליסטית והטבעית, אני משוכנע שההמלצה שלי תתאים מאוד למשפחות או קבוצות שרוצות רגע להפסיק את המירץ, ולהביט פנימה, לתוך המקום השקט הזה במתת.
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
מתת הוא יישוב שקט ופסטורלי ואנחנו מבקשים מאורחנו לשמוע על השקט ועל אופי היישוב
עוד במתחם
תמונות המתחם
24 תמונות
הבית
35 תמונות
יחידה אחת
עד 12 אורחים בוילה

הבית

הבית

שיתוף
  • פנויים 29.03 - 30.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!