חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מה לבחור – וילה, בית מלון או צימר?

לא פשוט היום לצאת לחופשה. יש הרבה דברים לחשוב עליהם ולא מעט החלטות לקבל. אחד מהנושאים הכי חשובים הוא מקום הלינה. ישנם כיום כמה וכמה סוגים של חדרי אירוח ואפשרויות לינה וכדאי להכיר אותם על מנת להתאים את אפשרות הלינה שתשתלב עם החופשה המתוכננת. לכל חופשה יש את האופי והסגנון שלה ואלה צריכים לבוא לידי ביטוי בכל בחירה, לרבות מקום הלינה.


07/11/2019

צימר

צימר הוא חדר אירוח בגדלים שונים. ברוב המקרים הוא יהיה מושקע ומיוחד מבחינת העיצוב שלו ותהיה בו תחושה של פרטיות רבה בד בבד עם פינוק. היתרון של צימר על פני לינה בבית מלון, למשל, נעוץ בעובדת היותו של hapisga.co.il/hapisga-clp/4538">הצימר מבודד יותר וכך האורחים יכולים לשמור על אינטימיות ולא להתחכך עם אורחים נוספים, בוודאי לא עם המון אנשים. בצימרים מתאימים בעיקר לזוגות שמחפשים חופשה אינטימית, זוגית ורומנטית לצורך התנתקות מהשגרה וניקוי ראש. ישנם צימרים שאפשר להזמין עם או ללא ארוחות או שירותים נוספים – עיסוי, טיולים בסביבת הצימר, בקבוק יין או כל תוספת אחרת.

 

בית מלון בוטיק

כשמו כן הוא – מדובר בדרך כלל במלון קטן ולא המוני בעל קונספט עיצובי ייחודי שמציע שירותי פרימיום בדרגות שונות עבור האורחים שלו – מסעדות ברמה גבוהה, ספא אינטימי, שירותים של עיסוי גוף וכמובן אינטימיות ופרטיות מוחלטות. מלונות הבוטיק בדרך כלל פונים לקהל הזוגות שמחפש את השקט והשלווה אך לא מוותר על שירותים של מלון, של שירות חדרים, של בריכת שחייה בעונה המתאימה ושל פינוק שרק בתי מלון יכולים להציע.

 

השכרת וילה

מה שהתחיל כטרנד לפני כמה שנים הפך לאחת מאפשרויות הנופש המועדפות ביותר לא רק בישראל, גם ברחבי העולם. הווילות הביאו איתן מהפכה של ממש בתחום התיירות והאירוח ואפשר למצוא אותן בכל מקום – עיר או יישוב קטן. היתרון שלהן הוא שהן גדולות וצמודה אליהן חצר גדולה – מה שהופך אותן למתאימות במיוחד לחופשות של הרבה אנשים שנופשים ביחד – כמה משפחות או משפחה מורחבת. כך כולם נמצאים ביחד באותו החלל המשותף, מבלים ומעבירים את הזמן בנעימים ולאחר מכן לכל משפחה יש את החדר או האזור הפרטי שלה. בדומה לדירת מגורים רגילה – גם וילה תהיה מצוידת בכל מה שדרוש לחופשה מושלמת ויש אפילו וילות עם בריכת שחייה פרטית צמודה.

ללא ספק צריך לבצע חשיבה מעמיקה לפני שבוחרים את המקומות שמתאימים לחופשה הבאה. יחד עם זאת, מדובר במחשבות שיעזרו מאד לתפור את החופשה בדיוק כך שהיא תהיה מושלמת למי שנוסע – זוג, משפחה או מספר משפחות יחדיו. תמיד מומלץ לקבל המלצות ממקור ראשון דרך אנשים שמכירים וסומכים על דעתם, שכן בחדרי האירוח בסופו של יום טיולים נוצרות חוויות מיוחדות ומעצימות שיישארו עם המטיילים למשך הרבה מאד זמן.

עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
אם במקרה תחליטו לנסוע למצרים ולחרוג מגבולות סיני, אם תחליטו לנסות חוויה אחרת לגמרי ולוותר על טלוויזיה וג'קוזי מפנקים לטובת שלווה אינסופית ונופים בתוליים, ולבסוף, אם שבעתם מניצוצות היוקרה הנדושה - סעו לנווה המדבר סיווה (Siwa Oasis) ותתארחו במלון הבֶּרְבֵּרִי Adrere Amellal. שם, המציאות מתעלה על כל מה שהוליווד סיפרה לנו על איים אבודים ונאות מדבר ירוקים.
להמשך קריאה
לא משנה איך הכרתם: דרך חברים, אתר היכרויות, או שאדון עולם בכבודו ובעצמו הפגיש אתכם ככה סתם באמצע הרחוב (זה אשכרה עוד קורה?) בסופו של דבר יגיע הרגע שלכם לתאם את פגישתכם הראשונה. אז היכן היא תתקיים? ומה תהיה התפאורה שלה? ומי אמר שדייט חייב להתקיים בשעות הערב ולהימשך אל תוך הלילה? אז הנה הם לפניכם, כל המקומות המומלצים להיפגש בהם, עשה ואל תעשי, ולקינוח - סיפור מהחיים עם מוסר השכל.
להמשך קריאה
מדינת ישראל ידועה בהיותה מדינה עם אקלים חם ברוב חודשי השנה, עם בעיה קשה של חוסר במשקעים וחורפים שחונים שהגיעו זה אחרי זה ברצף של מספר שנים. אבל גשמי הברכה שירדו עלינו לטובה בחורף של שנת 2019 יצרו כאן מצב שלא נראה בישראל כבר זמן רב: נחלי הצפון שוצפים וקוצפים עם זרימה חזקה ומלאה, ולא רק מרווים את האדמה ומעלים את מפלס הכנרת – אלא גם מהווים אטרקציה תיירותית לאלפי מטיילים.
להמשך קריאה
ברצלונה מציעה הרבה חוויות, לכן כדאי לפנות בשבילה שבוע ימים לפחות ובמיוחד למי שזו הפעם הראשונה שלהם בעיר. יש בה אמנות ותרבות, רחובות שוקקים, אוכל ספרדי מעלף, מוסיקה ואנשים יפים. זוהי ברצלונה, וזו רק ההתחלה. לא פחות מ-30 טיסות יוצאות מידי שבוע מישראל לבירה הקטלונית, מה שעושה אותה לאחד היעדים היותר פופולארים עבור ישראלים. הבה ונראה למה.  
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!