לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

שפות

פורום צימרים | צימרים רומנטיים יוקרתיים - ביקורות הגולשים

המלצות וביקורות נופשים על צימרים רומנטיים, ומתחמי נופש בישראל. פורום צימרים זה מאפשר לכם, הגולשים, לתעד ולדרג צימרים, מלונות בוטיק ואחוזות נופש בהתאם לחוויה אותה עברתם.  במדור צימרים מומלצים ריכזנו עבורכם צימרים רומנטיים נבחרים המובילים בדירוגי הגולשים.

לפני הכנסת חוו"ד חדשה:

• יש לבצע הרשמה/ כניסה למערכת, בחלק העליון של האתר- "הפסגה שלי"
  • הוספת חוו"ד מהווה הסכמה לתנאי התקנון.
  • הציון ניתן ע"ס השאלון אותו תמלאו בעת הכנסת חוו"ד. טווח הציון נע בין  5.6  ל 9.81.

נתקלתם בבעיה בעת ההזנה? ניתן לקבל תמיכה מיידית בטלפון 053-7102700  (בשעות 09:00 עד 19:00)

משום מהמם, מפנק. רומנטי מומלץ בחום
הגענו לבקתה ויעל קיבלה את פנינו. דאגה לכל גחמה שלנו וגרמה לנו להרגיש מיד בבית. הבקתה עצמה מאובזרת בכל מה שצריך. נקי יפה ומאובזר בכל מה שאפשר לחשוב...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.51
אילת באווירה אחרת
באמת שלרוב אנחנו נוסעים לצימרים ומלונות זה פחות אנחנו אבל הפעם החלטנו לגוון ובאמת שהיה שווה. מדובר במלון שנמצא במיקום שקט עם נוף מעולה לים וצוות...
אורכידאה הריף - דירוג: 9.26
מקסים
מקסים, ארוחת בוקר מצויינת. נהננו מאוד. ליה.
חוויה מדהימה
המקום מהמם בדיוק כמו בתמונות. הכל נקי מאוד ונעים. הבריכה מחוממת ואפילו בחורף הקר יכלנו להיכנס בכיף למים. ממליצים בחום!
אירופה הקטנה - דירוג: 9.16
הכי טוב שיש!
אז החלטתי להפתיע את בת זוגתי ליום הולדת בנופש מפנק! אז מהרגע שהגעתי ולאורך כל השהות אסנת ואסף דאגו שהכל יהיה מושלם! ודאגו להשלים כל חוסר ולהוסיף מידע...
בקתה בחווה - דירוג: 9.81
צימר
הרגשנו כמו בצבא: בעלת הצימרים מאוד הלחיצה עם שעת כניסה ויציאה. כל שנה אנחנו יוצאים לבלות פעמיים בשנה לצימרים שונים בארץ ודבר כזה עוד לא ראינו:...
פרונסין - fronsine - דירוג: 8.13
מושלם!!
המקום מדהים, ממוקם עם נוף ליער. מקסימום פרטיות. כמות פינוקים שלא ראינו מעולם כמותה: מבחר שתיה מכל סוג אפשרי: קלה, חמה, אלכוהול. נשנושים עם מבחר מדהים...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.81
שלוה ויופי גם יחד
בקתת עץ יפה ומושקעת עם פרטיות מושלמת ונוף מדהים לערוץ נחל עמוד והר ארבל. מומלץ בחום!
אמורינו | Amorino - דירוג: 9.28
אירוח חם ונעים! מומלץ!
אירוח נעים, מקום עם אווירה מיוחדת, נקי ורומנטי. מומלץ!
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 9.81
מקום מדוייק לחוויה מושלמת!!
המון תודה על אירוח מושלם! ארוחת בוקר עשירה וטעימה. מקום מדוייק עד הפרטים הקטנים... אורטל וטל.
מושלם
אני אתחיל מזה שמעולם לא כתבתי חוות דעת על מקום שהתארחתי בו, בעיקר כי לא היה לי שום דבר שהותיר בו רושם או חוויה מיוחדת. אבל דווקא בגלל שזרקא, לא ספק...
זרקא | ZARQA - דירוג: 9.61
מדהים מדהים מדהים
צימר ברמה הגבוהה ביותר,נוף מדהים, פרטיות יחס מושלם מצד המארחים! היינו בהרבה צימרים במהלך חיינו בכזה צימר ומארחת מושלמת עדיין לא פגשנו! אפשר להגיד...
אמורינו | Amorino - דירוג: 9.81
יום הולדת
מקום מרגיע ומדהים, חוץ מהמקום הנפלא יש להודות גם לרונית המקסימה. מארחת נפלאה
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 9.64
"חויה קסומה" - סופ"ש הכי מדהים שהיה לי בחיים
כאדם אשר מרבה לטייל בעולם, הגעתי לסויטה מדהימה ביופיה מטופחת ואסטטית עד לפרטים הקטנים ביותר. המארחים קיבלו את פנינו בחום ונתנו לנו תחושה של מלכים...
באטצ'י - דירוג: 9.61
גן עדן עלי אדמות!!!
במילה אחת- חלום! חוויה בלתי נשכחת, לא ראינו כאלו בישראל...הגענו ליצמר גפן ביום חורפי, אין מילים לתאר את החום והאוירה...היופי של הצימר, הכל מושלם עד...
ימה- צימר וספא יין - דירוג: 9.81
ההצעה נשואין
אחד המקומות היפים שאפשר לראות מקום מושלם להצעה בבוקר אתם קמים לאחד הנופים היפים שקט שלווה ואירוח ברמה גבוה תודה רבה ואנחנו עוד נחזור...
אלאדין מערה רומנטית - דירוג: 9.81
מאוד נהנינו!!
היה לנו כייף נעים וטעים... נחזור שוב. חדווה גל
נחמד אבל לא יותר
המקום נקי מאד, היחידה נחמדה ומרווחת וסה"כ מצויידת לא רע. לא היה מובן שהיחידה נמצאת בקומה שנייה. התמונות מטעות ונראה שזה על הקרקע. הג'קוזי החיצוני לא...
סוויטצימר לאוהבים - דירוג: 7.56
מקום מפנק ומושלם. אנחנו בטוח נחזור
מקום מדהים ביופיו ונקי (מאוד!) עם חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. לא חסר לנו דבר וגם מה שהיה חסר לנו כי שכחנו להביא אסנת המדהימה מיהרה להביא לנו מביתה...
אוסנתה - דירוג: 9.81
מדהים!
הבילוי בימה ספא היה מדהים. החל מהאירוח ועד לשקיעה בגזוקי אל מול הנוף. נהננו כל כך מהשהות עד שבטלנו את המקום במסעדה ונשארנו בחדר. המקום מפנק ודואג...
ימה- צימר וספא יין - דירוג: 9.81

עמודים

ארכיון

פורום צימרים "הפסגה"- הפורום המוביל בענף.

נופשים המעוניינים לצאת לנופש ומחפשים צימרים יוקרתיים או איכותיים במיוחד נתקלים לא פעם בתחושה ש"אין על מי לסמוך".
אתרים רבים ברשת מציעים צימרים "מומלצים" ע"י המערכת אשר כביכול מצויים בסטנדרטים המתאימים לנופש איכותי. לא פעם חווים הנופשים עוגמת נפש, כאשר מסתבר שעקרונות ה"מערכת" גמישים, ההמלצות ניתנות למרבה בתשלום, והתוצאה היא צימרים אשר אינם עומדים בסטנדרטים בסיסיים של שירות.

מדריך הפסגה לקח זאת בחשבון, ועל מנת שאורחיו ירגישו בנוח עם המלצותיו, מצרף את ביקורות הגולשים כלשונן לכל צימר יוקרתי אשר מופיע במדריך. הגם שביקורות הפסגה קפדניות (אנו מקבלים למדריך רק צימר אחד מבין כל שמונה בעלי צימרים אשר פונים), החלטנו באופן אסטרטגי לעשות שימוש בביקורות היומיומיות שלכם, הגולשים, ע"מ לוודא שכל צימר יוקרתי אשר נמצא במאגר האתר אכן עומד בקריטריונים המחמירים שהצבנו- לאורך זמן.

הפורום שהוקם לפני זמן רב, צבר מאז עשרות אלפי הודעות מגולשים אשר דירגו צימרים ע"פ פרמטרים קבועים של חוויה:

• טכנולוגיה ואבזור
  • תחזוקה וניקיון
  • עלות מול תועלת
  • סביבת הצימר
  • יחס אישי.
  • פינוקים וכיבודים

הציון אשר מוענק בכל אחד מהפרמטרים משוקלל לציון ממוצע כללי, אשר מתווסף לדירוג הממוצע של הצימר ע"י הגולשים בשלושה החודשים האחרונים. משקל ניתן גם לכמות המדרגים. בדף "צימרים מומלצים" ריכזנו עבורכם את אותם צימרים יוקרתיים, ואותם צימרים רומנטיים אשר זכו בציון גולשים גבוה במיוחד.

בשל המשקל המכריע של הודעות הגולשים על דירוגה ומעמדה של יח' האירוח, המערכת מפצירה בגולשים לנהוג בשיקול דעת, ולהימנע מציונים והודעות בעלות אופי מוקצן, חיובי או שלילי. צימר המקבל דירוג גולשים הנמוך מ 8.0. במשך שישה חודשים יוסר מן האתר.

עקרונות אלה הפכו את פורום צימרים "הפסגה" לפורום צימרים המוביל בתחומו בארץ, כאשר המשקל הרב שניתן לאמינות ההודעות ולאופן הפירוט והדירוג שלהן הופך הודעות אלה לכלי רב מעלה לשירות הגולש המחפש צימר יוקרתי איכותי אשר קיבל המלצות גולשים כמותו.

עקרונות הפורום מצטרפים לעקרונות האתר בנוגע לקבלת צימרים חדשים:

• מתחמים רומנטיים אשר אינם מערבים בין זוגות ומשפחות.
  • תחושת פרטיות מירבית בכל צימר.
  • גימור, אבזור ותחזוקה ברמה גבוהה.
  • מארחים אדיבים, מקצועיים וזמינים.
  • ג'קוזי זוגי מרווח, מזרן אורטופדי.
  • ציון גולשים 8.0 ומעלה לאחר הקבלה.

אנו מקווים כי מערכת זו נותנת תמונה אמינה ומציאותית של כל אותם צימרים רומנטיים יוקרתיים המומלצים באתר.  אנו מודים לכם על תרומתכם לעדכניות חוות הדעת, ומאמינים כי השתתפות ברוכה זו שלכם, הגולשים, אכן עוזרת לנו להציג במדריך זה את אותם צימרים יוקרתיים/ רומנטיים המתאימים ביותר לחופשה מושלמת.