יחד ננצח נרתמים יחד לארח אזרחים וחיילים הזקוקים לעזרה בזמן המלחמה
חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מעוניינים בחופשה רומנטית עם קונספט מיוחד? הנה כמה הצעות

אתחיל מגילוי נאות: כחלק מתפקידי במדריך הפסגה יוצא לי לבקר באתרי נופש רומנטיים באופן קבוע.  עד כה ביקרתי להערכתי במספר מאות מתחמים ובהדרגה התחלתי "להתרגל" לסטנדרט האירוח המוביל את התחום. כיום, כשאני מגיע לאתר נופש עם נוף מרשים או בריכה פרטית או איזו אטרקציה חדישה אחרת, לרוב אין הדבר גורם לי להתרגשות מיוחדת.

אלון שוורצמן
20/02/2019
למרות זאת, מעת לעת אני מוצא עצמי מגיע למקומות אירוח שמצליחים להלהיב אותי. בכתבה זו החלטתי לרכז עבורכם מספר מקומות שלעניות דעתי אפשר להגדירם כ"מיוחדים".  כחלק מגישתנו במדריך, גם כאן אקפיד לציין- ליד היתרונות הבולטים שהופכים מתחם למיוחד בעיני- גם חסרונות במידה ויש.
בואו נתחיל:
אידיליה | הפנינה- בתי אבן יוקרתיים הוא מתחם צימרים רומנטי, יוקרתי ומפנק באחד המיקומים המובחרים באמירים: גבוה מעל כולם. אבן משוחזרת בסגנון עתיק, עבודות עץ וצמחייה ירוקה- שילוב שמשרה אווירה גלילית שורשית "קלאסית". אמנות האבן כאן, בפני עצמה, היא בבחינת אטרקציה ותענוג אסתטי. חלום של בתי  אבן רומנטיים, חלום שמתגשם ומתמלא בחן, עידון ותום.

נוף מטורף לכיוון הכנרת
מירב גולדמן היא המארחת כאן, ואחיה, ישי, הוא אמן אבן שתרם רבות ל"לוק" של המבנים. בית "אידיליה" שוכן בחלקה התחתון של החלקה, עם נוף מטורף לכיוון הכנרת. במרחק טוב ממנו שוכן בית "הפנינה" היפהפה, שמצוי בחלקה העליון של החלקה ופונה לחצר ירוקה. בית המארחים נמצא באותה חלקה, וניתן לראותו מאיזור החניה, אולם הוא אינו מורגש כלל במתחם עצמו. דירוג הגולשים הוא 9.69 והמחירים החל מ- 1200 ש"ח ש"ח ללילה.
הקונספט בסוויטה על הים - לזוג בלבד במושב שבי ציון הוא הרומנטיקה, והיא הולכת מצוין עם סוויטה יחידה – ללא שכנים (אם לא סופרים את הים, כמובן...). מבחינתנו, הידיעה שאפשר לצאת החוצה בפיג'מה או להיכנס לבריכה בלי לדאוג שמישהו יראה שקצת ויתרת לעצמך עם הדיאטה, שווה המון. כנראה שגם המתארחים חושבים כך, והם העניקו למקום דירוג של 9.76.

רהיטים מקוריים
של שני חדרים, שקירות עץ לבנים ותקרה גבוהה מחזקים בו את אווירת הים. תמונה גדולה בגווני כחול מזכירה למי ששכח שהחוף נמצא שתי דקות מכאן. בהליכה – כן?! אל העיצוב מצטרפים רהיטי עץ גסים ומקוריים שבנה בעלה של לאה, ובמחלקת הבידור - מסך LCD עם ספריית סרטים מובנית (ומעודכנת) שכוללת 600 סרטים(!). יש כאן גם בריכת זרמים, בה אפשר לשחות מול הזרם ולהישאר במקום. אחלה פיתרון למי ששחייה בים היא לא הקטע שלו. והמחיר? החל מ- 0 ש"ח ללילה באמצ"ש.
מי מאיתנו לא חולם לפעמים לרכוש נחלה ולטעת בה חורשה גדולה? כן, דווקא דרומה יותר, על שולי המדבר, ואם כבר אז שיהיה עם בונוס של עשר שנים של זמן איכות שקשור לבנייה אקולוגית של מתחם אירוח יפהפה. נו, אז להם זה קרה, בחלומות לפז - לזוגות בלבד שממוקם בשדה צבי. והתוצאה היא לא משהו שניתן לכמת, או לתאר במילים. מדובר ביצירה של סביבה מפוצצת באנרגיות טובות שתומכת בנו, המתארחים, בדיוק במקום הלא רגוע בנפש, זה שתמיד מחפש את "הצימר המושלם"- אבל מנסה בעצם למצוא מקום שיקרין אליו שלווה.

מארחים מאושרים = מתארחים מרוצים
אחרי לא מעט ביקורים מאוד מעמיקים במקום, הבנו שהסוד כאן טמון באושרם של המארחים. המשוואה פשוטה: מארחים מאושרים = מקום שהתכנון שלו, העיצוב שלו והשירות בו נעשים עם לב. לא עם תשומת לב, אלא עם לב. הלב הרחב שלהם נובע מזה שהם הגשימו חלום טוב ונעים. וכן, החלום הזה גם קצת רטוב- עם בריכה מחוממת חמודה ונעימה. והמחירים? החל מ- 1000 ש"חש"ח ללילה.
ימה- צימר וספא יין | לזוגות בלבד היא חוויה לאניני טעם שכוללת רחצה במים חמימים עם תערובת ייחודית של שמנים, ו...יין. אתם מוזמנים ליהנות וגם לתפוס ראש בקטנה. מכל היחידות ניתן ליהנות מהנוף הפתוח, אך ב"גפן" תוכלו לעשות זאת תוך שהיה בג'קוזי החיצוני, עם כוס יין ביד. לזה אנחנו קוראים - סטייל. 

על צלע הר מול נוף פתוח
ימה ממוקמת אי שם במושבה זכרון יעקב, על צלע ההר מול נופו של הים הפתוח. שם היא יושבת ומצפה לביקורם של אלה היודעים להעריך איכות. ימה היא שילוב חדשני של צימר וספא יין (כשמו כן הוא, ספא שמשלב חווית יין בתוכו, ותכף תבינו איך) וכל ההתרחשות הזו קורית מול הים הרוגע, על מרפסת שהיא רק שלכם. והמחירים? החל מ-  950 ש"ח ש"ח ללילה.






קשה לכם לבחור? להלן כמה שאלות שאולי יעזרו לכם לצמצם אפשרויות ולהחליט איפה תתקיים החופשה הבאה שלכם:
  • אילו מקומות "מושכים" אותי? בחרו מספר מקומות שהכי מושכים בעיניכם.
  • האם אני מוגבל לתאריך מסוים?  יתכן וחלק מהמקומות המוצאים חן בעיניכם כבר תפוסים בתאריך שלכם. בדקו האם יש מקומות זמינים.
  • האם המחיר מתאים לי? נסו להשוות בין מחירי החופשה בכל מקום בהשוואה ליתרונות המוצעים. 
  • מה אומרים החברים שלי על המקומות? שתפו את המקומות שבחרתם ברשתות החברתיות. יתכן שתוכלו לקבל פידבקים שיעזרו לכם להחליט.
  • מה אומרים נופשים שהתארחו במקום על המקומות שבחרתי? בכרטיסו של כל מקום מוצגים ביקורות מצד נופשים שהתארחו. התרשמו מהם.

אם עדיין הנכם מתלבטים, היכנסו לקטגוריה הבאה, ותוכלו לקבל שפע של אפשרויות: צימרים רומנטיים במיוחד.

 מקווה שהצלחתי לעזור, חופשה מהנה.



אלון שוורצמן
אלון שוורצמן

עוסק בתחום התיירות והנופש מאז ומעולם וחלק מצוות הבודקים המקצועי של הפסגה כבר מעל 10 שנים, נשוי ואב לשניים. 

חוץ מלבדוק אתרי נופש הוא גם כותב עליהם ומקפיד לציין בשקיפות כל פרט רלוונטי לאירוח במקום.

 

 

 

עוד כתבות של
עוד כתבות של
יש מי שלא רואים שום "כוונה מלמעלה" כשהם מביטים בחיבור שלהם עם בני זוגם/ן, ויש מי שיודעים שאין כאן מקריות ו"הכל כתוב" כמו שאומרים: לא סתם חנן פגש את תמר, ולא סתם מירי התחברה ליואל.  אז יש המון שיטות ודרכים להתבוננות על קשר זוגי מהזוית היותר רוחנית שלו, והנומרולוגיה היא אחת מהן. הנומרולוגיה היא שיטה (לא מדעית) שמתייחסת למספרים כבעלי משמעות רוחנית, ודרכם מאפיינת את תכונות האישיות של בני אדם, כמו את נתיב חייהם ואף את יעודם. וגם על הזוגיות יש לה מה להגיד.
להמשך קריאה
החודשים עוברים והימים חולפים, ופתאום מגיע היום בו הגוף מאותת שהוא צריך פסק זמן והוא צריך למלא מצברים. אז החלטנו, והחלטנו שמגיע לנו חופשה. חופשה זה נהדר אבל איך יודעים לבחור בחופשה שמתאימה לי? ממה מתחילים? הרי לבחור זה אף פעם לא קל. 
להמשך קריאה
כל מי שחווה או נמצא במערכת יחסים זוגית ממושכת, מכיר בוודאי את התחושה המעיקה של שקיעה אל תוך שגרת החיים. ההתאהבות, הריגוש, הספונטניות, הטיולים והבילויים, מוחלפים באחזקה משותפת של משק הבית: כביסות, בישולים, ניקיונות, עבודה, חשבונות... לא פלא שלפעמים אנו תוהים – לאן נעלמה לה האהבה?
להמשך קריאה
כשאנחנו מטיילים בחו"ל, הביקור בשוק המקומי הוא חלק חוויתי מהנה במיוחד, כזה שיעמיק את ההיכרות שלנו עם התרבות המקומית, האוכל, המוסיקה, ועוד. אין דבר יותר כייפי מלשוטט בין הדוכנים ולגלות חפצים ומיני מאכלים מסקרנים וחדשים לעין ולחיך.  הדיבור עם הרוכלים, ההתמקחות (שוק, בכל זאת), והחזרה הביתה עם מזכרות ייחודיות שתמיד יזכירו את ה"טיול ההוא". אז מהם השווקים ה"שווים" במיוחד, ואיך אומרים "כמה זה עולה" בכל מקום? 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!