לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

המלצות הגולשים ל - צימרים לזוגות חברים - מומלצי הגולשים

סופ"ש מושלם בכליל
חזרנו אתמול בלילה מסופ"ש מושלם ב"כליל הנוף". לא רק שכליל מקום מיוחד ומרהיב, האירוח אצל אביגיל ויוסי היה פשוט מפנק אוהב וחם. בקתת דפנה כל כך נעימה...
כליל הנוף - דירוג: 9.81
מעולה, מפנק ומחא בסטייל
בסוף הקיץ הגענו לראשונה למרקיזה וזומנה לנו חוויית אירוח מיוחדת ומהנה במיוחד. החלטנו לחזור פעם נוספת בחורף, לשהות בבקתה אחרת ועם החוויה של הביקור...
מרקיזה - דירוג: 9.61
מקום מושלם
חוויה מצוינת. מקום מוקפד ונקי. לקחנו שתי סוויטות שתיהן ברמה מאד גבוהה. הכל נקי. המון פינוקים. האירוע היה יום הולדת 18.בעלי הבית מקסימים. מפנקים...
אוסנתה - דירוג: 9.71
שירות מצויין, מחיר צודק, יחס מעולה, ובקתה קסומה.
התארחנו אני ובת זוגתי, הבעלים ריקי, אישה מקסימה עם יחס מדהים, הבקתה מבודדת עם פרטיות מעולה, גקוזי בפנים ובחוץ(מחומם), הכל נקי ומסודר, הבקתה מעץ,...
בקתות הלוטם - דירוג: 9.61
צימר מקסים ומרווח
העברנו סוף שבוע נפלא בצימר הפנינה. היחידה מרווחת מאוד, ממש כמו דירה קטנה, והעיצוב יפהפה ומזמין. המקלחת הכפולה היא תוספת נהדרת. ארוחת הבוקר, מעשה ידיה...
אידיליה | הפנינה- בתי אבן יוקרתיים - דירוג: 9.61
סופשבוע חלומי בברכתא
האירוח היה מצוין ומפנק. חשבו פה על הכול והדירות היה לבבי ונהדר. ארוחת בוקר מעולה, המגבות הכי רכות שהרגשתי. נוף קסום וגן מהמם. חוויה שארצה לחזור עליה...
ברכתא - דירוג: 9.71
יום הולדת בבקתיים
ביקרנו בלא מעט צימרים בעבר ויחס כל כך חם ומזמין עוד לא יצא לנו לקבל.. תוסיפו לזה את העובדה שכל פינוק אפשרי קיים בבקתה כולל מקרן סרטים ענק ובר אלכוהול...
בקתיים- bigtime - דירוג: 9.81
אירוח, נוף ופינוק- מושלם
מזה מספר שנים לא שוטטנו באתר זה מסיבה פשוטה - סיגל. החל מהאירוח הראשון במרקיזה הבנו שאין צורך לחפש,אולי זו העוגה שמחכה טריה וחמה, אולי זה העובדה שהיא...
מרקיזה - דירוג: 9.81
שלמות!
מקום מדהים ,נוף מרגיע,המארחים הם זוג מקסים שנתנו לנו הרבה ספייס ולא הורשו במהלך השהות למעט ארוחת הבוקר שהוגשה לנו,ארוחת הבוקר הטעימה שבעלת הצימר...
ברטמנס | Bratmans - דירוג: 9.81
חופשה זוגית רגועה וקסומה :)
בדצמבר התארחנו בעלי ואני בצימר "בין האורנים" של נעמי ויורם. הצימר חמים ונעים ומרגיש כמו בקתה בחו"ל כשהטבע מקיף. נהנינו מאוד מהשקט, מהקמין מהאווירה...