לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

stat view

המלצות הגולשים ל - צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב עם מרכז טיפולים

הפתעה טובה
אין צורך להכביר במילים , המקום נהדר , האוירה נעימה , שרות מעולה !!! זה לא צימר זו וילה ענקית מאורגנת ומאובזרת במיטב הפינוקים שתרצו . תודה לסמדר...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.47
גן עדן
הגענו מהעיר ומצאנו את גן עדן. רוגע בסמטאות היפות של צפת. רוחני במידה. שלו (ללא רדיו וטלוויזיה) , נוף מדהים, מבני אבן עם יצירות אמנות ואסתטיקה שאינה...
The Way Inn מלון בוטיק בצפת - דירוג: 9.61
מקום נהדר! אירוח מושלם!
הזמנו את ארבעת הצימרים לחופשה משפחתית. הצימרים נקיים ויפהייפים מתוחזקים ברמה גבוהה מאוד. אילנה בעלת הצימרים נחמדה ומסבירת פנים. ארוחת הבוקר היתה מעל...
צימר לכנרת - דירוג: 9.71
חוויה מושלמת
קיבלנו במתנה לילה בצימר לכנרת. אין ספק שמדובר באחד הצימרים הטובים שביקרנו בו. כשהגענו קיבלה את פנינו אילנה המקסימה. החדר היה מבריק. חיכה לנו בקבוק...
צימר לכנרת - דירוג: 9.51
גן עדן אמיתי !
הגענו 2 זוגות להתארח ביום העצמאות קיבלה אותנו סמדר אישה מדהימהה שבזכות ההשקעה והדאגה לכל פרט ופרט החופשה הייתה יותר ממושלמת ! תודה על 2 סוויטות...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.70
אכן נופש חלומי
היינו שלושה לילות בבקתה המזרחית. הבקתה קומפקטית וחמודה מאוד, כשנוף של חורש והרים מקיף אותה מכל עבר. יש פינת ישיבה ומטבח מאובזר לבישול. הז'קוזי,...
נופש חלומי - דירוג: 9.21
אירוח מושלם באחוזת ואל גוך
התארחנו בסוף שבוע בזויות ליל הכוכבים המקום יפייפה נקי, נעים, מלא שוקולדים, נוף מדהים ובעיקר רוגע. ארוחת הבוקר הייתה אחת הטובות שאכלנו היה פשוט מושלם...
אחוזת ואן גוך - Van Gogh Estate - דירוג: 9.81
חוויה מפנקת
זוג צימרים בין גינה ירוקה מופלאה מול נוף מדהים. כל פינוק אפשרי קיים בזכות היחס והחשיבה של ג'קי ודפנה המקסימים החל מעוגה וארוחת בוקר בהכנה ביתית ועד...
ההר האציל - לזוגות בלבד - דירוג: 9.71
מעולה
הכל היה מצוין, אבל בעיקר האדיבות והנדיבות של אנה.
אחוזת ואן גוך - Van Gogh Estate - דירוג: 9.61
חופשה אמיתית
כבר מהרגע הראשון שהגענו למקום,היה ניתן לחוש בקסם של המקום. הסוויטה מאובזרת, נקיה מאוד, ומעוצבת ברמה גבוהה עם חשיבה על הפרטים הכי קטנים. תודה לך אנה...