לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

המלצות הגולשים ל - צימרים עם בריכה במתחם עם מרכז טיפולים

חוויה מעולה!!!
היינו בצימרים של רותי ודני, היחס היה חם ומאוד אישי. הרגשנו שדאגו לכל צרכינו ואף יותר מכך. הצימר מפנק, האווירה אינטימית כולל...
חמישה כוכבים
הגענו לצימר ללא ציפיות.. וכבר ברגע הראשון הבנו שהגענו לפינה בגן עדן עם אנרגיות טובות.מיקום ותצפית לנוף מדהים.נקיון ברמה גבוה .שרות. וארוחת בוקר טובה...
צימר לכנרת - דירוג: 9.81
הצעת נישואין במקום ייחודי ויפיפה! תודה לך אילנה (בעלת הצימר)
מדהיםםםם!! אילנה בעלת הצימרים אישה מלאך שנותנת ומלאת אהבה לזוגות. אני אישית הצעתי נישואין לאישה שלי , כמובן בעזרת אילנה שהלכה וקנתה לי את העוגה...
מושלם!
חזרנו אתמול מיממה מדהימה בכנען וילאג',היה באמת מושלם ומפנק ברמה יוצאת דופן. הכל מקסים,מוקפד עד הפרטים הקטנים ביותר. השירות מעולה, מקבלים חוויה...
כנען וילאג' | אחוזת בוטיק וספא - דירוג: 9.61
מדהייייייייםםם
הכל היה מושלם החל מהנוף, הניקיון, העוגיות והשוקולדים שאילנה השאירה לנו, והג'קוזי מול הכינרת. באמת חוויה רומנטית מושלמת! תודה רבה אילנה :)
נוף מדהים!
אילנה מאוד אדיבה וחמה. הצימר רומנטי, הנוף מושלם. התארחנו פעם שנייה במקום. הבריכה לא הייתה במצב מזמין ואילנה עידכנה אותנו (לאחר הגעתנו, כי הבריכה...
צימר לכנרת - דירוג: 8.64
נפלא. מושקע ואכפתי
רותי ודני זוג נחמד מאוד לא חסכו מאמץ שיהיה לנו נחמד.  צמחי תבלין וריח בכל מקום. ארוחות בוקר מפנקות תוצרת בית לא סתנדרטי. ניכר שהושקעה מחשבה בכל...
פנינה במושבה - דירוג: 9.71
טוסקנה הקטנה!!!
למי שמחפש להתרחק טיפה מאיזור המרכז ולהרגיש חו"ל, זה בדיוק המקום. מושב שדמות דבורה...
גרנד ויסטה בוטיק מדהים
נסענו כל המשפחה והזוגות לקחנו חדרי בוטיק במלון כל חדר כלל סלון עם מטבחון שירותים ומקלחת ועוד חדר שינה מאובזר עם ג'קוזי כמובן מזגנים וטלויזיות בכניסה...