053-7102700דברו איתנו

צימרים עם מרכז טיפולים בהזמנה אונליין

- זה מה שמצאנו לכם:
המלצות הגולשים
הגענו לשני לילות ונהנינו יותר ממה שחשבנו!הסוויטה גדולה פרטית ומפנקת,ארוחת הבוקר מעל ומעבר והאיזור עצמו גם מצויין!ים וטיילת יפהפיים במרחק הליכה,מסעדות מצויינות במרחק נסיעה קצרה ובעלת הדירה לאה אישה נעימה ומדהימה!הבריכה הייתה טיפה קרה,אך חוץ מזה באמת שהחוויה הייתה מושלמת
...
מקום מדהים! שקט ורגוע אבל הכי מרכזי שיש! מלא באווירה טובה! ראובן (בעל המקום) קיבל אותי ואת בן זוגי, הסביר לנו על החדר ועל האזור ושאל אותנו מה התוכניות שלנו על מנת לכוון אותנו למקומות באזור לפי תחום העניין שלנו (מיותר לציין שאת כל המלצותיו עשינו והוא קלע בול בכל מה שהציע). ללא ספק מעבר למקום האירוח היפה והמלא בכל טוב, בעל המקום נותן הרבה מאוד ערך מוסף באדיבות וביחס שלו. פשוט חוויה מדהימה מכל הבחינות!
ההר האציל - לזוגות בלבד
9.7
גיל בן נון 23/06/2019
חווית סופש מדהימה! צימר יפייפיה, נקי, מאובזר- ראו שחשבו על כל פרט קטן בו! האירוח של ג’קי היה אחד האירוחים הנדיבים והמקסימים שאיי פעם קיבלתי בצימר. פינק אותנו בכל טוב (חטיפים, עוגה אפויה ביתית, שוקולדים, יין), כיבד אותנו בגלידה ישר כשהגענו וכמובן שהלכנו פינק בעוד שוקולד! היה סופש מדהים הן בזכות הצימר המדהים והן בזכות האירוח האדיב והמקסים! ממליץ ממליץ ממליץ
המלצות הגולשים
הגענו ללילה אחד ונשארנו לשניים! הסוויטה מושלמת. מאובזרת, נעימה, נקייה וכוללת את כל מה שצריך. יין, שתייה, חטיפים, מצעים נקיים, נוף מדהים, שקט ופרטיות. אירוח מצויין, קבלנו המלצות על מסעדות טובות, הרגשנו בבית! הסופט טאב הממוקם בחוץ, פשוט אלוהי. מים בטמפרטורה של 40 מעלות כשקר בחוץ - תענוג עילאי. אנחנו עוד נשוב. זה בטוח. המלצה חמה על מקום מדהים! תודה עמית ואריאלה.
...
פשוט תהנוג. ראובן מקבל אותנו כמו בנות משפחה. תמיד לשרותנו בכל שעה אפילו בשבת. יכול להדריך בכל כיוון של בילוי. הבקתטת מסופקות בהכל אפיל בארכת תפירה. בקתות מאוחדות במינן כל אחת בצורת משושה,מרווחות ,מוארות. לכל בקתה יש ג'קוזי גדול. שקט ושלווה זה מה שתמצאו בביקתות טליה!
ההר האציל - לזוגות בלבד
9.7
גיל בן נון 23/06/2019
פנינה במושבה
9.1
ליאור פינקל 22/08/2017
הנופש אצל רותי בשדמות דבורה היה קסום, נפלא ואותנטי. הצימר נעים ונוח, מוקף בצמחייה פראית ורותי מארחת מכל הלב והנשמה ואישיות מקסימה. ארוחת הבוקר שהייתה חצי טבעונית (לבקשתנו) הייתה ייחודית ומפנקת במיוחד ועשויה באהבה מכל טוב. נהננו מאוד ואנחנו מודים על ההזדמנות שיצאה לנו להגיע למקום הנפלא הזה.
גרנד ויסטה-Grand vista
9.2
eden 2516 08/09/2016
נסענו כל המשפחה והזוגות לקחנו חדרי בוטיק במלון כל חדר כלל סלון עם מטבחון שירותים ומקלחת ועוד חדר שינה מאובזר עם ג'קוזי כמובן מזגנים וטלויזיות בכניסה למתחם יש בריכה גדולה עם פינות ישיבה בין החדרין יש עוד פינת ישיבה נעימה וכמובן חדר האוכל באמת מגדיר את מה זה בוטיק הייתה חוויה מדהימה
אזור אישי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
צימרים עם מרכז טיפולים בהזמנה אונליין
צימרים עם טיפולים במתחם. צימרים יוקרתיים לזוגות, צימרים רומנטיים מומלצים המאפשרים לשריין מקום אונליין
קרא/י עוד
חברים יקרים,
אם גם לכם מתחשק לצאת קצת מהבית ולשנות אווירה, אתם מוזמנים.
לרשותכם רשימת צימרים שהתחייבו לשמור על הכללים הבאים בתקופת הקורונה:
ניקיון וחיטוי מלא של החלל, הרהיטים וכל האביזרים שנמצאים בו ובאים במגע יד אדם אמצעי ניקיון אישיים לכל אורח - בקבוק אלכוג'ל ומגבונים אנטיבקטריאלים

הכנסת אורחים בשלט רחוק - לא תפגשו את המארחים פנים אל פנים תוכלו לבשל בצימר או להזמין אליו ארוחות ממסעדות שמספקות משלוחים