053-7102700דברו איתנו

המלצות הגולשים
אדום לבן
יעקב נמן 08/06/2018
הצימר הכי מוצלח שהיינו בו אי פעם! נוף משגע, פרטיות, שקט, יחס חם של המארחים, דאגה לכל הפרטים הקטנים. פינוק אמיתי!
אחוזת רפאל
יואב 08/09/2019
היה פשוט מושלם, המארח איש מדהים, הפסיליטיס ברמה גבוהה מאוד (בריכה, ג'קוזי, סאונה יבשה , שולחן סנוקר ועוד...) , מותאם למשפחות עם ילדים גם, בקיצור להגיע ולהנות מחופשה מושלמת
סוויטת מישל
שיר 28/12/2019
היה ממש כיף, סוויטה חמימה ונעימה, מלאה בפינוקים ואבזור מתקדם.
המלצות הגולשים
גולד 68
שיר 14/03/2020
בתקופה מטורפת שכל הארץ פוחדת מקורונה החלטנו להגיע ולקחת פסק זמן מהחיים , לנשום לנוח ולצבור כוחות...מקום מושלם נקי והכי יפה שהיינו
סוויטת מישל
שיר 28/12/2019
היה ממש כיף, סוויטה חמימה ונעימה, מלאה בפינוקים ואבזור מתקדם.
אחוזת לב הכרמל
ישראל 04/12/2019
סיפור אמיתי ! אחי , בן 38 , חודשיים מטופל בביה"ח "איכילוב". אתם יכולים לנחש... ביום חמישי האחרון היה לו חופש קצר וחפשתי מקום להוציא אותו ואת אשתו. קיבלתי המלצה על האירוח של גיתית ושלחתי אותו לשם. הם חזרו אחרי 24 שעות אנשים חדשים !!! רעננים, שמחים, ומלאים בכוחות ואופטימיות להמשיך לגדל את ששת ילדיהם באושר ! אני ממליץ בחום - לכל מי שמעוניין באירוח ברמה גבוהה, פינוק מושלם, שימת לב לפרטים הכי הכי קטנים. בקיצור, זהו מקום מרהיב ביופיו שעושה טוב בלב ומלא באנרגיות מופלאות ובשרות טוב ומכל הלב :)
אור בראשית
ענת 11/11/2019
פשוט מושלם !!! הביקתה טובלת בחורשטבעי, צפצוף צפורים וקצת כינרת כתוספת. בפנים- ניכרת תשומת לבהמארחים לכל פרט ופרט, הכלמושלם, בחדר עבודות הויטראג' המקסימות של דבי- בעלת הבית ,דלת הכניסה המעוצבת ועוד. הזמן חלף מהר מידי וכבר מצפות לפעם הבאה. תודה על חופשה מושלמת
...
תודה על אירוח מושלם, נהנתי מכל רגע אווירה מושלמת ,שירות חם ואדיב ,נתראה שוב בקרוב
אחוזת רפאל
יואב 08/09/2019
אדום לבן
irene 29/08/2019
כבר בטלפון כששמעו שאנחנו באים עם תינוקת, מיד קיבלנו יחס אישי "נדאג לכם ללול", הנוף מהמם, הבריכה והבקתה מפנקות בטירוף, הכל נקי והמארחים זמינים ומתחשבים מאוד.
ראש פינת נוי
עידו סוקניק 10/11/2018
הגענו (שני זוגות) לסופ״ש רגוע בצפון. כבר ברגע ההזמנה - כאשר שוחחנו עם מאירה - ידענו שאנחנו הולכים להנות. סוף השבוע היה מהנה ומושלם, הבקתות מדהימות ביופיין ומפנקות ומארחינו לא חסכו דבר מאיתנו וגם משלושת הכלבים שהבאנו איתנו (המקום ידידותי מאד לכלבים). לסיכום: חוויה מושלמת.
שאטו פרסטיז' - אחוזת יוקרה
לאה פרולוב 29/09/2018
קודם כל אציין שהיינו 8 משפחות מעל 40איש סה"כ והיו הרבה בקשות ועוד לפני שהגענו שיגענו את דודי בטלפונים והוא תמיד תמיד היה אדיב וענה להכל. בנוסף שירות מצויין והתמונות זהות למה שאתה מקבל וזה מה שהכי חשוב!! הוילה מצויינת בריכה נעימה והכל מתוחזק ברמה טובה ונקי מאוד. תודה רבה לדודי המקסים ולאבא שלו שאירחו אותנו מכל הלב
הסוויטה הנשיאותית
ליהי גרינברג 24/03/2018
נתחיל באירוח, קיבלו אותנו עם חיוך ענק ונענו לכל בקשה במיידי, המקום מהמם, נקי ומסודר. יש כל מה שצריך ומעבר, שמו לנו 8 מגבות ל(2 אנשים)! סיימנו את היין וביקשנו עוד אחד ופשוט הביאו לנו ללא תוספת תשלום כי נתקענו בערב בלי, המתחם יפייפה ואינטימי, ארוחת בוקר טעימה! אנשים מדהימים. מומלץ מכל הלב
סוויטת סיאלו | Cielo
9.7
אולגה פולובינקין 01/07/2017
אין מילים לתאר את השלמות של המקום ,סוויטה נקיה מאובזרת מפוארת ועם פרטיות מוחלטת.מושלם גם לזוג וגם למשפחה עם ילדים.סוויטה מושקעת ברמה גבוהה מומלץ מאוד.תודה רבה לעליזה ובנה דניאל הבעלים על האירוח המדהים.היה שווה ובהחלט נחזור בקרוב !
אחוזה בשניים
מתן לוי 03/09/2016
מקום מדהים אנשים טובים היה מושלם!!
לאב וילה LOVE VILLA
יהואבי 08/08/2016
הגענו כל המשפחה, והיתה חוויה בלתי נשכחת! המקום פשוט מרגיע את הנפש, והמארחים מאוד מכבדים את פרטיותכם  ומגיעים ברגע שצריך. תודה איציק!
אוויר הרים
אנונימי 01/10/2015

אנחנו לא מהטיפוסים שכותבים ומשתפים איך עברה החוויה שלנו, אבל פה זה שונה. הגענו למקום מקסים, מרגיע, ממלא ומלא יופי, הצימר נתן לנו תחושה של בית ושל חופש בו זמנית, הכל היה נגיש, נוח, נעים וביתי ובאותו הזמן נתן אווירה של חופש ושקט.
האוויר, האווירה והאנשים מסביב נתנו הרגשה של אהבה וחום. ויותר מהכל, מאיר מנהל המקום, הוא בנאדם אכפתי, דואג, מפנק, מתעניין, עוזר ונותן את כולו לאורחים, לספר לכם במילים על החוויה זה קשה, צריך להיות שם כדי להבין כמה טוב יש במקום שלו, זכות להתארח אצלו. מומלץ בחום.

אצולת הנוף
שלווה בחורש 25/08/2014

אני ובת זוגתי שתבדל לחיים ארוכים חגגנו יום נישואים ראשון ונהנינו מכל רגע פשוט לא רצינו לעזוב!!
כבר בכניסה התפעלנו מאוד מהסוויטה שהיתה נקייה להפליא,פרטיות מוחלטת ובריכה ענקית שיוצאת ישר מהסוויטה.
ארוחת בוקר מושקעת מאוד,המארחים אנשים חמים ובכל שאלה נעננו בחיוב.
היה פשוט מושלם בד"כ אנחנו לא רושמים חוות דעת אבל הפעם התרשמנו מאוד.
נקווה לשוב בהקדם ותודה רבה על הכל!
נתי ויעל שוורץ

קולומבריום
liat.gelerter 01/01/2012
אני ובן זוגי היקר רצינו לעשות משהו קצת שונה. לחגוג באופן מיוחד יותר, ומרגש יותר. החלטנו ללכת לקולומבריום. לא הגענו עם המלצות אז לא ממש ידענו למה לצפות. וקיבלנו הכל. חוויה מדהימה שאין כמותה, אחת ויחידה! מקווים לחזור בקרוב ליאת ורן
פינה בנוף
9.7
zkristal 16/02/2011
היה ממש מעולה. הצימר גדול ומרווח ויש בו ה-כ-ל. מיטה נוחה ורחבה, ג'קוזי גדול מול נוף פתוח, מטבח מאובזר שכולל הכל (מקרר עם שתייה, מכונת קפה ועוד כל מיני כלים שלא יצא לנו להשתמש בהם), יין עם כוסות ופותחן, פלסמה עם YES ומערכת סאונד, מקלחת עיסוי, אח עם עצים וכמובן מזגן, ועוד. הבריכה הפרטית המחוממת היא פשוט תענוג - איך חיינו עד עכשיו בלי זה?!?... (-: ארוחת הבוקר הייתה מפנקת וטרייה והגיע בדיוק בשעה שביקשנו, אפילו כשהיה גשום. למרות שהגענו חצי שעה מוקדם מדי הכל כבר היה מוכן ובעל המקום בא להראות לנו הכל, וביום שיצאנו אף אחד לא בא לבדוק שפינינו על הדקה (יצאנו חצי שעה אחרי כי היה קצת גשום, וגם כי רצינו עוד קצת להתפנק). בעלת המקום הייתה מאוד נחמדה וענתה לכל שאלה (בטלפון - הם לא באו להציק אפילו פעם אחת - פרטיות מושלמת!!). הסיבה שהורדנו נקודה אחת על תחזוקה וניקיון היא בנושא התחזוקה (ולא הניקיון), נראה לנו שצריך לשים לב יותר לפרטים הקטנים, לוודא שכל הנורות דולקות, שאורחים שנשארים יותר מלילה אחד יכולים להחליף מגבת ביום השני, או שאולי נגמר להם החלב וכו'. אבל חשוב להדגיש שלמרות הכל הורדנו רק נקודה אחת כי בסופו של דבר כל מה שביקשנו נענה בחיוב ומייד, כולל מגבות וחלב נוסף, ויכול להיות שהם בכוונה לא באו לשאול כדי לא לפגוע בפרטיות, שהיא כידוע דבר מאוד חשוב בצימר שכזה. בשורה התחתונה - היה מעולה ואנחנו ממליצים בחום. חוה וצביקה
אזור אישי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
צימרים המקבלים כלבים עם בריכה פרטית מחוממת
צימרים רומנטיים לזוגות המאפשרים לכם לנפוש גם עם חברכם האהוב במיוחד- הכלב. צימרים רומנטיים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת.
קרא/י עוד
חברים יקרים,
אם גם לכם מתחשק לצאת קצת מהבית ולשנות אווירה, אתם מוזמנים.
לרשותכם רשימת צימרים שהתחייבו לשמור על הכללים הבאים בתקופת הקורונה:
ניקיון וחיטוי מלא של החלל, הרהיטים וכל האביזרים שנמצאים בו ובאים במגע יד אדם אמצעי ניקיון אישיים לכל אורח - בקבוק אלכוג'ל ומגבונים אנטיבקטריאלים

הכנסת אורחים בשלט רחוק - לא תפגשו את המארחים פנים אל פנים תוכלו לבשל בצימר או להזמין אליו ארוחות ממסעדות שמספקות משלוחים