לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

stat view

המלצות הגולשים ל - צימרים חדשים במדריך בחד נס

מקום איכותי
אני ובעלי בדקה ה 90 החלטנו שבא לנו לנפוש בחד נס והגענו לאירופה הקטנה יצרנו קשר עם מאיר בעל המקום שמהתחלה נתן לנו יחס אישי המקום נקי, איכותי, אוירה...
אירופה הקטנה - דירוג: 9.56
לכל מי שחלם על אירוח בחו״ל במחיר שפוי!
מקום מדהים בדיוק כמו בתמונות,בריכה מחוממת, מיטה מדהימה , מקלחת חלומית! בקיצור אירוח מושלם! מאיר דאג להכל עד לפרט הקטן! תודה רבה רבה ! ממליצה בחוםםםם
אירופה הקטנה - דירוג: 9.81
מושלם!
נופש זוגי שפשוט עלה על כל הציפיות, צימר מהמם מקום פסטורלי ושקט, בעל הבית נוח ומתחשב *מאוד*, ארוחת בוקר מהסרטים? נמליץ בטוח! נחזור ללא ספק!
אירופה הקטנה - דירוג: 9.59
מקום מושלם
הצימר הראשון שראינו היה "אירופה הקטנה" כשראינו את התמונות אמרנו בטח מגזימים וזה לא ככה במציאות... כבר מהשיחה שלי עם מאיר ההרגשה הייתה טובה. אז הגענו...
אירופה הקטנה - דירוג: 9.81
מקום מושלם!
פרטיות מלאה, מתאים לזוגות דתיים. המקום יפהפה ומעוצב בקפידה עד לפרטים הכי קטנים. רואים שהושקעה המון מחשבה כדי לגרום לאורחים לחוות את המקסימום מהחופשה...
אירופה הקטנה - דירוג: 9.39
אירופה הקטנה - מקום יפה ושקט
חברה שלי ואני חיפשנו מקום שקט עם בריכה לבלות בו את הסופ"ש. מצאנו את אירופה הקטנה באינטרנט, הבעלים מאיר איש מאוד נחמד וסבלני. הוא ענה בשמחה ובסבלנות...
אירופה הקטנה - דירוג: 9.47
חוויה מהנה
מקום מדהים נהננו מכל רגע שם יחס ושרות מדהימים וארוחות בוקר ברמה בטוחים שנבוא שוב בחופשה הבאה
אירופה הקטנה - דירוג: 9.29
אירוח מושלם
הגענו לצימר בבוקר קיבלנו את הצימר והוא היה פשוט מושלם מכל הבחינות..צימר מרווח נקי ומאובזר בריכה מפנקת וענקית פינת ישיבה בחוץ מנגל מיטה מפנקת ג׳קוזי...
אירופה הקטנה - דירוג: 9.74
מקום מהמם!!
חוויה מושלמת. הישוב עצמו יפיפה. המקום מהמם. מעוצב יפה. נקי ומפנק. שירות מעולה ואוכל מצויין. קרוב מאוד לפארק הירדן. מומלץ בחום
אירופה הקטנה - דירוג: 9.54
מושלם
הגענו ליד נס מאיר קיבל את פנינו בחיוך והתעקש שנמתין בסבלנות עד שיסיים להכין את היחידות.קיבלהו שתי יחידות מושלמות בכל יחידה גקוזי מטבח מאובזר בכל...