לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

Lang: עברית

המלצות הגולשים ל - צימרים מבודדים עם מרכז טיפולים

גן עדן אמיתי !
הגענו 2 זוגות להתארח ביום העצמאות קיבלה אותנו סמדר אישה מדהימהה שבזכות ההשקעה והדאגה לכל פרט ופרט החופשה הייתה יותר ממושלמת ! תודה על 2 סוויטות...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.70
אכן נופש חלומי
היינו שלושה לילות בבקתה המזרחית. הבקתה קומפקטית וחמודה מאוד, כשנוף של חורש והרים מקיף אותה מכל עבר. יש פינת ישיבה ומטבח מאובזר לבישול. הז'קוזי,...
נופש חלומי - דירוג: 9.21
חוויה מפנקת
זוג צימרים בין גינה ירוקה מופלאה מול נוף מדהים. כל פינוק אפשרי קיים בזכות היחס והחשיבה של ג'קי ודפנה המקסימים החל מעוגה וארוחת בוקר בהכנה ביתית ועד...
ההר האציל - דירוג: 9.71
בראש ובראשונה ארצה לשבח את בעלת הצימר המדהימה שהפכה את יום הניש
בראש ובראשונה ארצה לשבח את בעלת הצימר המדהימה שהפכה את יום הנישואים שלנו מגהנום לגן עדן! אשה מדהימה בעלת לה ענקקקק. הצימר עונה על כל הדרישות ומעל...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.81
חופשה מושלמת!
סופ"ש מקסים, המקום ברמה גבוהה ובעלת האחוזה מדהימה!
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.81
מקום מצויין שירות מעולה!
מקום נקי ומפנק. אנשים טובים ונוף עוצר נשימה! ארוחת בוקר טעימה ושווה את המחיר.
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.61
מומלץ !!
מקום מעולה , אהינו שם 2 לילות ונהנו מכול רגע , סמדר דואגת לכך שבאמת החוויה תהפוך למושלמת נותנת מענה מידי סוויטה ברמה יוקרתית ממש נהננו !
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.53
מקום מצויין ומפנק
חגגנו יומולדת וישנו 2 לילות ב"ההר האציל". המקום יפהפה ונעים, מכיל גינה יפה ומטופחת וגק'וזי גדול בפנים ואחד אחד גדול במיוחד בחוץ. לשבת בג'קוזי בחוץ עם...
ההר האציל - דירוג: 9.41
ממליץ בחום!!
סמדר ועדן תודה על אירוח מושלם. תודה על כל הפינוקים שקיבלנו. מהרגע שהגענו לסוויטה ועד שעזבנו חוויה בלתי נשכחת. כשהגענו לסוויטה וראינו את הנרות...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.59
חוויה טובה
חוויה טובה עברנו אני חייב להגיד, השירות, הנראות האזור והנוף המדהים, נתנו לי קצת אוויר, מתוך השגרה התובענית זכינו לנשימה ולהתחדשות, במקום הכי טוב...