חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום

התארחתם כאן? הוסיפו ביקורת
צריכים עזרה?
דברו איתנו, אנחנו זמינים!
053-7102700
בין השעות 09:00-19:00
ביקורת על הבית בחזון
מישל וקסמן
9.81
18/04/24
3+
התארחו ביחידת הוילה
בית חלומות
נהנינו מכל רגע. הוילה והסווטות מושלם לאירוח משפחה בן דורי. הינו 11 מבוגרים ו3 ילדים והיה מקום ופרטיות לכולם. הנוף להקים ולשדות הירוקות מכל חלון משגע. הבריכה גם הוא עם נוף וכיף לשחות בו. העיצוב בטעם טוב ומורדרני מבחוץ ומבפנים בכל מקום. הכריות, המיטות, המגבות מפנקות והזקוזי מרגיע את כל הגוף. רמת הניקיון שלא היכרתי באף וילה ששכרתי בארץ. יש טיול קצר לפסגת הר חזון עם נוף לכנרת שיוצא מהחצר האחורית של החצר כמו כן יש שביל חדש לאופני שטח שגם הוא יוצא מהחצר האחרית של הוילה. עשינו על האש וצפינו בשקיעת שמש מדהימה. לדתיים יש בית כנסת לבבי בהליבה 5 דקות וכל מה צריך לשבת בוילה כמובן עירוב וגם גן משחקים לנכדים. אבל הכי ישוב היחס המסור של יוסי שענה בן רגע לכל בקשה והיחס הלבבי של מירב בעלת הבית.
להמשיך לקרוא
ביקורת על ברטמנס | Bratmans - לזוגות בלבד
ענבל ראובני
9.81
01/05/24
3+
התארחו ביחידת הסוויטה "השחורה"
גןעדן עלי אדמות
צימר נקי ומבריק, מאיר השקיע מחשבה מרובה במיוחד בירידה לפרטים הכי קטנטנים. מרמת תחזוקה מצויינת דרך הניקיון שהיה מבריק, דרך קבלת הפנים והפינוקים. גמישות והקשבה לרצון הלקוח. מקום מדהים, שקט, נקי ומריח טוב. פרטיות מוחלטת, תחזוקת גינה וניקיונה ברמה מושלמת. אווירה רגועה, שלווה ונעימה. סיוע בהפניות לנותני שירות ולאטרקציות מסביב (מסעדות, מקומות בילוי וכד'...) עושה רצון להישאר עוד או לכל הפחות לחזור שוב. בתור מורה דרך העוסק וחי את עולם התיירות והנופש, המקום ומאיר מקבלים ציון מושלם. הלוואי וכל נותני השירות והמקומות היו ברמה הזו. תודה מאיר!!
להמשיך לקרוא
ביקורת על לאזארת LAZARAT
נטלי דנינו
9.70
30/04/24
3+
התארחו ביחידת הסוויטות
חופשה חלומית !! מומלץ
מקום מושלם . מאובזר כמו בית !! מפנק ומהמם ביופי
להמשיך לקרוא
ביקורת על טרופיכאן
א
אור
9.26
30/04/24
2+
התארחו ביחידת הספרדיות
מקום מהמם ומפנק!!!!
הייתה לנו חופשה מדהימה!! הגענו בהרכב של 5 משפחות- כולם עם ילדים (בין 1-3 למשפחה). המתחם מהמם, נקי ומסודר. יש המון מרחב לילדים לרוץ ולשחק, בריכה נקייה ואזור אוכל מאובזר, ממוזג ונוח מאוד. לגמרי נחזור ❤️ תודה רבה למארחים המקסימים והמשקיענים!!! נהננו מאוד
להמשיך לקרוא
תגובת המארח
30/04/24
תודה רבה לכם משפחה יקרה
ביקורת על טרופיכאן
י
יוני וורונוב
9.59
28/04/24
3+
התארחו ביחידת הספרדיות
חופשה פשוט מושלמת!
היינו 5 משפחות עם ילדים והיה פשוט מושלם! המתחם פרטי לחלוטין, מפנק, בריכה כיפית, דשא גדול עם שערי כדורגל קטנים לילדים, שולחן פינגפונג, ג׳קוזי גדול והמון פינות ישיבה. המטבח סופר מאובזר ולא חסר כלום ומנגל מעולה. המארחים שולמית ואהרון פשוט מקסימים, אין מילים. זמינים, הכל בחיוך ואפילו נתנו לנו להישאר עד 18 בערב ללא עלות. החדרים נקיים, נעימים. נוף נפלא להרים. כולם עפו על המקום! שימו לב שבאזור היה מתחילה רוח בשעות אחה״צ לכמה שעות אז חשוב להתאבזר בביגוד חם.
להמשיך לקרוא
תגובת המארח
30/04/24
תודה רבה לכם הייתם אורחים מקסימים שמחנו לארח אתכם
ביקורת על נווה בכפר - לזוגות בלבד
Yael Katz
9.24
29/04/24
2+
התארחו ביחידת גפן/רימון
אירוח מעולה. חשבו על כל דבר בצימר!
הכל נקי, ברמת תחזוקה גבוהה, עיצוב עד הפרטים הקטנים. לא היה חסר לנו כלום.
להמשיך לקרוא
ביקורת על פסטל וילה
ת
תמר
9.81
28/04/24
3+
התארחו ביחידת הוילה
אירוח מושלם
התארחנו 4 משפחות על ילדים קטנים. היה פשוט מושלם. הבריכה ענקית וחמימה ויכלנו להכנס גם כשהיה קריר בחוץ החדרים והמטבח נקיים מאוד ומאובזרים. בעלת הבית מאוד תקשורתית ונדיבה. נחזור בוודאות
להמשיך לקרוא
ביקורת על בתי החלומות של משפחת פלג
Neta Novak
9.46
28/04/24
3+
התארחו ביחידת סוויטת גפן
מעולה נהננו מאוד
מקום מהמם ומפנק.
להמשיך לקרוא
ביקורת על בתי החלומות של משפחת פלג
Michal O
9.61
27/04/24
3+
התארחו ביחידת הסוויטה הספרדית
מושקע מפנק מושלם
פינת גן עדן אמיתית, מוסתרת מהעולם, מי שמחפש להתנתק מהכל זה המקום. המקום יפיפה ועבר שיפוץ לאחרונה, מתוחזק מדהים וגם בתור חובבי בתי מלונות מפנקים היינו שמחים להשאר פה עוד כמה ימים. חשבו על כל הפרטים גם הקטנים ביותר, הכל סטנדרט גבוה ואיכותי, הגינה מדהימה וכיף לשבת בחוץ מול הבריכה עם הציפורים המצייצים. אופיר המארח מקסים ובקיצור, מומלץ בחום.
להמשיך לקרוא
ביקורת על נעימת החליל - לזוגות בלבד
ע
עומר
9.81
27/04/24
2+
התארחו ביחידת הסוויטה הלבנה
חוויה בלתי נשכחת
הגענו לסוויטה הלבנה שבאמת הייתה מעבר לכל המצופה הכל נקי חדש בסטייל מטורף ג’קוזי בריכה מקורה ומחוממת פינות ישיבה מטבח מפנק מיכאל הבעלים דאג להשאיר לנו יין ופינוקים ותמיד היה זמין ונתן מענה לכל שאלה באמת שאנחנו ממליצים לכל אחד להגיע לשם ולהנות מהקסם של המקום והצימר ברמה הכי גבוהה שהיינו ! הכל מדויק שם עד הפרטים הקטנים שלא רצינו בכלל לצאת מהצימר לטייל ללא ספק מחכים לחזור כבר שוב!!!
להמשיך לקרוא

פורום צימרים "הפסגה"- הפורום המוביל בענף.

נופשים המעוניינים לצאת לנופש ומחפשים צימרים יוקרתיים או איכותיים במיוחד נתקלים לא פעם בתחושה ש"אין על מי לסמוך".
אתרים רבים ברשת מציעים צימרים "מומלצים" ע"י המערכת אשר כביכול מצויים בסטנדרטים המתאימים לנופש איכותי. לא פעם חווים הנופשים עוגמת נפש, כאשר מסתבר שעקרונות ה"מערכת" גמישים, ההמלצות ניתנות למרבה בתשלום, והתוצאה היא צימרים אשר אינם עומדים בסטנדרטים בסיסיים של שירות.

מדריך הפסגה לקח זאת בחשבון, ועל מנת שאורחיו ירגישו בנוח עם המלצותיו, מצרף את ביקורות הגולשים כלשונן לכל צימר יוקרתי אשר מופיע במדריך. הגם שביקורות הפסגה קפדניות (אנו מקבלים למדריך רק צימר אחד מבין כל שמונה בעלי צימרים אשר פונים), החלטנו באופן אסטרטגי לעשות שימוש בביקורות היומיומיות שלכם, הגולשים, ע"מ לוודא שכל צימר יוקרתי אשר נמצא במאגר האתר אכן עומד בקריטריונים המחמירים שהצבנו- לאורך זמן.

הפורום שהוקם לפני זמן רב, צבר מאז עשרות אלפי הודעות מגולשים אשר דירגו צימרים ע"פ פרמטרים קבועים של חוויה:

  • טכנולוגיה ואבזור
  • תחזוקה וניקיון
  • עלות מול תועלת
  • סביבת הצימר
  • יחס אישי.
  • פינוקים וכיבודים
  • הציון אשר מוענק בכל אחד מהפרמטרים משוקלל לציון ממוצע כללי, אשר מתווסף לדירוג הממוצע של הצימר ע"י הגולשים בשלושה החודשים האחרונים. משקל ניתן גם לכמות המדרגים. בדף "צימרים מומלצים" ריכזנו עבורכם את אותם צימרים יוקרתיים, ואותם צימרים רומנטיים אשר זכו בציון גולשים גבוה במיוחד.
    מערכת הפסגה מתחייבת להציג כל הודעה כלשונה, בתנאי שהכותב אכן התארח ביח' עליה המליץ המדריך במהלך ה- 30 יום שקדמו לפרסומה בפורום. הוספת הודעה תתבצע לאחר הרשמה קצרה. בעת עריכת ההודעה ניתן להוסיף חוות דעת על צימר בעזרת טופס המכיל מספר פרמטרים עליהם תתבקשו להעניק ציון. כמו כן תוכלו להשתמש בשפה חופשית על מנת לתאר את החוויה עצמה.

    בשל המשקל המכריע של הודעות הגולשים על דירוגה ומעמדה של יח' האירוח, המערכת מפצירה בגולשים לנהוג בשיקול דעת, ולהימנע מציונים והודעות בעלות אופי מוקצן, חיובי או שלילי. צימר המקבל דירוג גולשים הנמוך מ 8.0. במשך שישה חודשים יוסר מן האתר.

    עקרונות אלה הפכו את פורום צימרים "הפסגה" לפורום צימרים המוביל בתחומו בארץ, כאשר המשקל הרב שניתן לאמינות ההודעות ולאופן הפירוט והדירוג שלהן הופך הודעות אלה לכלי רב מעלה לשירות הגולש המחפש צימר יוקרתי איכותי אשר קיבל המלצות גולשים כמותו.

    עקרונות הפורום מצטרפים לעקרונות האתר בנוגע לקבלת צימרים חדשים:

  • צימרים המיועדים לזוגות, לא למשפחות.
  • תחושת פרטיות מירבית בכל צימר.
  • גימור, אבזור ותחזוקה ברמה גבוהה.
  • מארחים אדיבים, מקצועיים וזמינים.
  • ג'קוזי זוגי מרווח, מזרן אורטופדי.
  • ציון גולשים 8.0 ומעלה לאחר הקבלה.

    אנו מקווים כי מערכת זו נותנת תמונה אמינה ומציאותית של כל אותם צימרים רומנטיים יוקרתיים המומלצים באתר.  

    לרשותכם צימרים  המציעים מגוון תחומי "התמחות": צימרים יוקרתיים, צימרים רומנטיים, צימרים עם בריכה, צימרים לציבור הדתי, צימרים מערות רומנטיות, צימרים עם ג'קוזי ענק ועוד... צימרים אלה מצויים במגוון איזורים: צימרים בצפון, בגליל העליון, בגליל המערבי, ברמת הגולן, בכנרת ועוד....
  • אנו מודים לכם על תרומתכם לעדכניות חוות הדעת, ומאמינים כי השתתפות ברוכה זו שלכם, הגולשים, אכן עוזרת לנו להציג במדריך זה את אותם צימרים יוקרתיים/ רומנטיים המתאימים ביותר לחופשה מושלמת. 

    כל הזכויות שמורות ©
    הרשימות שלי
    הודעות
    ההזמנות שלי
    התחברות
    WhatsApp
    היי, כאן רום :)
    אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!