לעזרה בהזמנת חופשה: 053-7102700

stat view

המלצות הגולשים ל - צימרים לזוגות חברים עם מרכז טיפולים

הפתעה טובה
אין צורך להכביר במילים , המקום נהדר , האוירה נעימה , שרות מעולה !!! זה לא צימר זו וילה ענקית מאורגנת ומאובזרת במיטב הפינוקים שתרצו . תודה לסמדר...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.47
עושה חשק לחזור :)
סופ"ש בסוויטת זית, בקתה מדהימה ביופיה, תואמת בדיוק לתמונות באתר. אווירה כיפית ורגועה. יחס מקסים של בעלי המקום, עושה חשק לחזור לעוד לילות.
הכל מאהבה !!!
עלינו להודות לראובן וטליה על האירוח... הטוב והשפע מלווה בעדינות ודיסקרטיות...הצימר החם עם הבנה ברורה שצימר זה שייך לאנשים מלאי כוונות טובות...גם הספא...
סופ"ש מפנק ומענג !!
חגגנו לבעלי סופשבוע מפנק לכבוד הולדתו. הגענו למקום עם הבטחה קודמת מאורחים ששהו שם. המקום אכן מדהים ביופיו ובשקט שלו. מקום פרטי, לא תעשייתי, יחס מיוחד...
גן עדן
הגענו מהעיר ומצאנו את גן עדן. רוגע בסמטאות היפות של צפת. רוחני במידה. שלו (ללא רדיו וטלוויזיה) , נוף מדהים, מבני אבן עם יצירות אמנות ואסתטיקה שאינה...
The Way Inn מלון בוטיק בצפת - דירוג: 9.61
מקום נהדר! אירוח מושלם!
הזמנו את ארבעת הצימרים לחופשה משפחתית. הצימרים נקיים ויפהייפים מתוחזקים ברמה גבוהה מאוד. אילנה בעלת הצימרים נחמדה ומסבירת פנים. ארוחת הבוקר היתה מעל...
צימר לכנרת - דירוג: 9.71
חוויה מושלמת
קיבלנו במתנה לילה בצימר לכנרת. אין ספק שמדובר באחד הצימרים הטובים שביקרנו בו. כשהגענו קיבלה את פנינו אילנה המקסימה. החדר היה מבריק. חיכה לנו בקבוק...
צימר לכנרת - דירוג: 9.51
מושלם!!!
הכל התחיל מהשיחת טלפון הראשונה, כבר אז אפשר להבין שמדברים עם אנשים שירותיים מאוד. הרגשה חמה ובטוחה. לקחתי את בן זוגי ליומהולדת ב"בקתות טליה" הגענו...
גן עדן אמיתי !
הגענו 2 זוגות להתארח ביום העצמאות קיבלה אותנו סמדר אישה מדהימהה שבזכות ההשקעה והדאגה לכל פרט ופרט החופשה הייתה יותר ממושלמת ! תודה על 2 סוויטות...
שמפיין אחוזת בוטיק - דירוג: 9.70
אירוח מושלם באחוזת ואל גוך
התארחנו בסוף שבוע בזויות ליל הכוכבים המקום יפייפה נקי, נעים, מלא שוקולדים, נוף מדהים ובעיקר רוגע. ארוחת הבוקר הייתה אחת הטובות שאכלנו היה פשוט מושלם...