חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
נעימת החליל - לזוגות בלבד
זהב ה
9.81
25/12/14
נעימת החליל - לזוגות בלבד
למידע נוסף על המתמם
לא הועלו תמונות לחוות דעת זו
התארחו ביחידת הסוויטה הלבנה
סופ"ש חלומי ומתנגן בנעימת החליל

מומלץ בחום !!!   אמירים מקום קסום והסויטה הלבנה של נעימת החליל היא מקום קסום בתוך כל הקסם מסביב.
נהננו מכל רגע ... בנוי ומעוצב בטוב טעם עם נגיעות של משפחת האמנים-שריר ,בכל מקום ופינה . המארחים
חושבים על האורחים וטורחים על הפינוקים הרבים והשווים בלי סוף. ספרים , קלטות וידאו ודיסקים בספריה מפנקת.
מערכת שמע מצויינת שמשרה אוירה מוסיקלית נעימה. נקי למשעי , מיטה ענקית עם מזרן נוח להפליא. חלוקי רחצה ונעלי בית , מזגן וגם קמין לבחירת האורח . ספה על החלון הבלגי עם כריות אם רוצים לשבת בפנים עם הנוף החוצה. חצר מטופחת עם כל סוגי הצמחים לחליטות שונות ועצי פרי . ג'קוזי מפנק פרטי במרפסת היפה לצד פינות הישיבה הכייפיות. ו..הפינוקים בחדר זה פשוט לא נגמר ... לא נתקלנו מעולם במקום כזה... יין , בירות ,אקסלים , מיץ , חלב , מילקי -למרות שזה לא גרמניה:)  יוגורט ,צלחת פירות, הרבה עוגיות ומכל מיני סוגים , גרנולה מיצור ביתי , חטיפי שוקולד פזורים בכל החדר , על שולחנות שידות מדפים ומגירות...פופקורן למיקרו (יש מיקרו וקומקום חשמלי)  דגנים . מכונת קפה , קופסא שלמה של קפסולות נספרסו וכן תיבה של חליטת תה מכל הסוגים . מי יודע מה שכחתי ... לכל זה דואגת המארחת בצימרים מירב המדהימה שפשוט יוצאת מגדרה כדי שיהיה נעים וכייף. במקרה גם נתקלנו באסתר שריר המקסימה בעלת הצימר שהזמינה אותנו לסטודיו שלה ושל דניאל בעלה להתרשם מעבודות האומנות היפות שלהם. סיירתי בגינה המדהימה שלהם קיבלתי הסברים על הצמחים השונים והיפים ואף קיבלתי מס' דוגמאות לשתול בגינה שלי. שמעתי מאסתר על עשאהל בנם ,אמן חליל הצד, שכל רעיון והביצוע של הצימרים היה שלו וכל אחד הוסיף נגיעה משלו.
על ארוחת הבוקר שקיבלנו לצימר, אחראית אילה - שאטה -ארוחה עם פלפל  .. לא בטוחה בשם אך בטוחה שזו  ארוחת הבוקר (ליתר דיוק ארוחה לכל היום...) המושקעת ביותר והטובה ביותר שאכלנו ... הכל עשו במו ידיה של אילה ,לא מכירים אותה פגשנו רק את בעלה שהביא את הסל הענק כל בוקר , הכל טרי , מיוחד וטעים בטירוף. מגוון של סלטים, לחמים , לחמניות , גבינות ממרחים ועוד הכל ייצור עצמי משובח. כולל בקבוק לימונדה בייצור עצמי. שאפו אילה .......!!! 
טיולים באזור תענוג גדול , 10 דקות משם נחל עמוד ,מסלול מדהים , 25 דקות משם פסגת הר מירון , כל הכפרים הדרוזים והנוצרים מסביב , ראש פינה חצי שעה משם ומי שרוצה לבלות בערב בהופעה טובה , 5 דקות משם בדיוק ממול , המקום המדהים חמדת הימים.  לסיכום -  רוצו !!!
תודה ענקית לילדנו האהובים שחיפשו טרחו מצאו ושלחו אותנו לסופ"ש המדהים .

קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
9.8
תחזוקה
9.8
פסיליטיז
9.8
יחס המארחים
9.8
רמת הפרטיות
9.8
כיבודים מפנקים
9.8
ארוחת הבוקר
9.8
רמת שביעות כללית
9.9
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!