תגובת בעלת הצימר בסוף חוות הדעת
הרגשנו כמו בצבא: בעלת הצימרים מאוד הלחיצה עם שעת כניסה ויציאה. כל שנה אנחנו יוצאים לבלות פעמיים בשנה לצימרים שונים בארץ ודבר כזה עוד לא ראינו: פרונסין פשוט התחילה לצרוח עלינו שהתעקבנו בחצי שעה ביום העזיבה. היינו המומים, הבת הקטנה שלנו נבהלה מהצרחות שלה. בנוסף סאונה לא הייתה תקינה כל השהות שלנו בצימר. קיבלנו מן התנצלות מהירה ושום פיצוי על אי נוחות. האם נחזור לשם או נמליץ על הצימרים האלה? מאה אחוז לא.
תגובת בעלת הצימר
שלום לך אנה לקח לי שבועיים להגיב על חוות דעתך בעיקר בגלל שחשבתי שאת לא ראוייה שאגיב אך לאחר שלקוחות שלי ביקשו ממני להגיב כיאת מתארת מישהי שזו לא אני אני מנהלת באהבה רבה את המתחם כבר 9 שנים וזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בחוות דעת כזו ובלוקוחות כמוכם ,שאלתם אותי יום לפני מתי צריך לעזוב ואמרתי ב12 בצהריים ואגיע 10 דקות לפני לסגור חשבון אך אתם רק יצאתם מהבריכה ואמרתם עוד 10 דקות חיכינו לכם עד 12:45 פשוט שמתם פס עלינו כמארחים ושלא נדבר על המריבות והצערות בינך והין בעלך לאורך השהות אפילו האורחים שהיו במתחם עדים לכך.לגבי הסאונה ב2:00 לפנות בוקר התקשרתם אמרתם שקפץ החשמל בעלי הגיע אליכם וגוף חימום של הסאונה נשרף.הדלקנו את התאורה ולמחרת כאשר יצאתם לטייל הורכב לכם גוף חימום חדש.חבל שלא צילמתי את המתחם שעזבתם לא רוצה לארח אנשים כמוכם וכותבת את זה כדי שאחרים יידעו מי אתם .