חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
פרונסין - fronsine
אנה לרנר
8.13
27/12/16
פרונסין - fronsine
למידע נוסף על המתמם
לא הועלו תמונות לחוות דעת זו
התארחו ביחידת סוויטת בורדו
צימר

תגובת בעלת הצימר בסוף חוות הדעת
הרגשנו כמו בצבא: בעלת הצימרים מאוד הלחיצה עם שעת כניסה ויציאה. כל שנה אנחנו יוצאים לבלות פעמיים בשנה לצימרים שונים בארץ ודבר כזה עוד לא ראינו: פרונסין פשוט התחילה לצרוח עלינו שהתעקבנו בחצי שעה ביום העזיבה. היינו המומים, הבת הקטנה שלנו נבהלה מהצרחות שלה. בנוסף סאונה לא הייתה תקינה כל השהות שלנו בצימר. קיבלנו מן התנצלות מהירה ושום פיצוי על אי נוחות. האם נחזור לשם או נמליץ על הצימרים האלה? מאה אחוז לא.
תגובת בעלת הצימר
שלום לך אנה לקח לי שבועיים להגיב על חוות דעתך בעיקר בגלל שחשבתי שאת לא ראוייה שאגיב אך לאחר שלקוחות שלי ביקשו ממני להגיב כיאת מתארת מישהי שזו לא אני אני מנהלת באהבה רבה את המתחם כבר 9 שנים וזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בחוות דעת כזו ובלוקוחות כמוכם ,שאלתם אותי יום לפני מתי צריך לעזוב ואמרתי ב12 בצהריים ואגיע 10 דקות לפני לסגור חשבון אך אתם רק יצאתם מהבריכה ואמרתם עוד 10 דקות חיכינו לכם עד 12:45 פשוט שמתם פס עלינו כמארחים ושלא נדבר על המריבות והצערות בינך והין בעלך לאורך השהות אפילו האורחים שהיו במתחם עדים לכך.לגבי הסאונה ב2:00 לפנות בוקר התקשרתם אמרתם שקפץ החשמל בעלי הגיע אליכם וגוף חימום של הסאונה נשרף.הדלקנו את התאורה ולמחרת כאשר יצאתם לטייל הורכב לכם גוף חימום חדש.חבל שלא צילמתי את המתחם שעזבתם לא רוצה לארח אנשים כמוכם וכותבת את זה כדי שאחרים יידעו מי אתם .

תגובת המארח: שלום לך אנה לקח לי שבועיים להגיב על חוות דעתך בעיקר בגלל שחשבתי שאת לא ראוייה שאגיב אך לאחר שלקוחות שלי ביקשו ממני להגיב כיאת מתארת מישהי שזו לא אני אני מנהלת באהבה רבה את המתחם כבר 9 שנים וזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בחוות דעת כזו ובלוקוחות כמוכם ,שאלתם אותי יום לפני הםינוי מתי צריך לעזוב ואמרתי ב12 בצהריים ואגיע 10 דקות לפני לסגור חשבון אך אתם רק יצאתם מהבריכה ואמרתם עוד 10 דקות חיכינו לכם עד 12:45 פשוט שמתם פס עלינו כמארחים ושלא נדבר על המריבות והצערות בינך והין בעלך לאורך השהות אפילו האורחים שהיו במתחם עדים לכך.לגבי הסאונה ב2:00 לפנות בוקר התקשרתם אמרתם שקפץ החשמל בעלי הגיע אליכם וגוף חימום של הסאונה נשרף.הדלקנו את התאורה ולמחרת כאשר יצאתם לטייל הורכב לכם גוף חימום חדש.חבל שלא צילמתי את המתחם שעזבתם לא רוצה לארח אנשים כמוכם וכותבת את זה כדי שאחרים יידעו מי אתם .
קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
9.0
תחזוקה
7.1
פסיליטיז
8.2
יחס המארחים
7.4
רמת הפרטיות
9.0
כיבודים מפנקים
8.0
רמת שביעות כללית
8.2
ארוחת הבוקר
לא הוגשה ארוחת בוקר
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!