חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אחוזת דוריתא
סינדי לוי
6.08
22/12/17
אחוזת דוריתא
למידע נוסף על המתמם
לא הועלו תמונות לחוות דעת זו
התארחו ביחידת הסוויטות המזרחיות
מקום גרוע ביותר

תגובת המארחים מצורפת בסוך חוות הדעת
שומר נפשו ירחק! מקום בלי נשמה עם בעלים גסי רוח! על הנייר, מתכון מנצח - במציאות מקום שלא בנוי לאירוח הן מבחינת המחשבה על נוחות האורחים (אין וי.או.די, השלט לא נתן לתפעול נוח מהמיטה, השרותים מאד לא נוחים, מלא חתולים שורצים בגינה הפרטית) אבל מעל הכל בעלי הבית גסי רוח, אנטיפטים ולא רוצים לארח! דוגמא קטנה: הגיע שליח למשלוח אוכל וסירבו לפתוח את שער הכניסה למתחם ״כי אין לנו מי שיפתח - ״תלכו לשם לבד״ אפילו עם הזמזם לא הסכימו לפתוח וזה כשהמרחק בין הכניסה למתחם לחדר הוא כמה דק הליכה. בקשה לקבלת כרית נוספת נתקלה בתשובה ״את תחכי למחר בבוקר״ למרות שעשר דקות לפני זה ראינו את האיש. כשהתלוננו על היחס, קיבלנו תשובה בנוסח ״שתית כוס יין יותר מידי״ ו״אתה איש קטן, תרתי משמע״. בקיצור, לא בוטיק אלא מלכודת, עוגמת נפש. ראו הוזהרתם! זו פעם ראשונה שאני כותבת ביקורת לא טובה.

תגובת המארחים:
סינדי שלום,

צר לנו שזו החוויה שאיתה יצאת מהאירוח באחוזת דוריתא.
עם זאת, חשוב לנו להעמיד דברים על דיוקם ולהתייחס לטענותיך. ראשית נציין כי דוריתא הינו מתחם פרטי, והשהות בו מותרת לאורחינו בלבד - זו הסיבה שאיננו מאפשרים כניסת שליחים (ובעצם כל אדם שאינו אורח) למתחם. כשפניתם אלינו בבקשה להכניס את השליח, לא שהינו במתחם ולכן לא יכולנו לאסוף את המשלוח עבורכם. זאת הסיבה שבגללה התבקשתם לגשת לשער ולאסוף את המשלוח, בדיוק כפי שאורחים אחרים מתבקשים - ובכל מצב, לא הייתה מתאפשרת כניסתו של השליח.
לגבי עניין הכרית - במתחם דוריתא אמנם עובד צוות שירות חדרים, אך כמצויין באתר - הצוות זמין עד שעות הערב. אתם הגעתם למתחם בשעה 14:00 בצהריים, ואת הכרית הנוספת ביקשתם בשעה 12 בלילה, שעה בה איננו זמינים למתן שירות שאינו בגדר חירום.
באשר לחתולים - למרות אהבתנו הרבה לבעלי חיים וחתולים בפרט, ועל אף אורח החיים המקובל במושב - חתולים אינם מסתובבים בגינות הפרטיות של אורחינו, אלא רק בשטח המשותף של המתחם, בידיעתנו.
כפי שכבר ציינו צר לנו על החוויה הלא נעימה שחוויתם, אך אם מצטטים אותנו - ראוי שדברנו לא יוצאו מהקשרם. לאחר שסירבתם לשלם באופן פרונטלי כמקובל במתחם, ביקשנו מכם בכל זאת להגיע להסדרת התשלום ונתקלנו במטר ניבולי פה ועלבונות שגלשו לפסים אישיים. התנהגות זאת לא מקובלת עלינו מצד אורחינו. אנו עושים את כל המאמצים לאפשר לאורחים שלנו ליהנות מחווית אירוח שקטה ובוטיקית, ועל הצלחתנו יעידו עשרות הביקורות באתר ומאות הביקורות ברשת. אנו נמשיך לארח בחום ובאהבה, ולהעניק את השירות הטוב ביותר לאורחים שלנו, כי זה מה שאנחנו אוהבים ויודעים לעשות כבר המון שנים.
מאחלים לך כל טוב,
שלום ודורית

קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
5.6
תחזוקה
5.6
פסיליטיז
6.2
יחס המארחים
6.2
רמת הפרטיות
7.0
כיבודים מפנקים
6.2
ארוחת הבוקר
6.2
רמת שביעות כללית
5.6
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!