לחץ לביקורת הקודמת
לחץ לביקורת הבאה
רסטירוק
דיאן איתן
9.19
12/06/24
התארחו ביחידת רסטירוק האוס
שקט שלווה ואהבה
צימר נקי ומעוצב. שני חדרי שינה וסלון מה שהפך את החופשה למפנקת עוד יותר. בריכה מתוקה, פינת חיי, מרחבים ואוויר ובעיקר המון שקט. חייבת לציין את בעל הצימר וביתו שגרמו לנו מייד להרגיש בבית. מתי חוזרים??
קראו את חוות הדעת של הפסגה על מקום זה
ניקיון
9.8
תחזוקה
9.8
פסיליטיז
9.0
יחס המארחים
9.8
רמת הפרטיות
9.8
כיבודים מפנקים
6.2
רמת שביעות כללית
9.9
ארוחת הבוקר
לא הוגשה ארוחת בוקר