הודעת המערכת: תגובת בעלי הצימר מופיעה בתחתית הודעת הגולש.
__________________________
הודעת הגולש:
הצימר בנוי ומאובזר היטב.
לצערנו, כשהגענו הצימר לא היה מוכן בשבילנו (למרות שאיחרנו הרבה ביחס לשעת הכניסה). המארחים לא קיבלו אותנו בכניסה, נתב האינטרנט היה כבוי ולמארחת לא היה מושג איך מתפעלים אותו, ואיך עובדת מכונת הקפה היא רק שמעה פעם וכנראה לא ניסתה מעולם. בצימר אין דף הסברים על תפעול הציוד (ג'קוזי פנימי, חיצוני, DVD, מכונת קפה, אינטרנט...) הג'קוזי ספא (שעליו תפארתו של המקום) לא היה חם, וככלל זמינות המארחים נמוכה וקשה להשיגם בטלפון. הצימר אינו "טובל בנוף" אלא מצוי בתוך חצר קטנה שבה דשא מפלסטיק. על השולחן בפנים מונחים ענבים מפלסטיק. למרות האמור לעיל, הבעיה המרכזית הייתה יחס המארחים: כשהודענו לנוחם שאנחנו רוצים לעזוב אחרי לילה אחד, במקום להתעניין מה קרה, הוא התפרץ עלינו בכעס וטען שאנחנו לא בסדר שלא הודענו קודם, שלא עזבנו מיד, שאנחנו משחקים איתו משחקים, שהיו לו אנשים במקומנו, ושאנחנו פוגעים לו בפרנסה. לאחר מספר דקות נוחם עזב בכעס ולבסוף כשחזר הצלחנו לשלם (800 ש"ח במקום 900) ולעזוב, לא לפני שספגנו איום בתביעה אם עשינו נזקים באינטרנט (???).
לסיכום, הייתה לנו חוויה מאוד לא נעימה, וראוי לציין שאחנו מתארחים מדי כשנה בצימרים שונים ומעולם לא קיבלנו יחס שדומה באופן כלשהו לזה שקיבלנו כאן.
------------------------------------------
תגובת המארחים:
ראשית, שמחנו לארח אתכם ואנו מצטערים במידה ואתם מרגישים שאינכם מסופקים. לעצם העניין:
בשל האיחור שלכם, לא יכולתי לקבל את פניכם בצימר אך הייתי זמין בטלפון והדרכתי אתכם באופן אישי בעניין ההגעה והכניסה. גם התקשרתי אליכם שוב אחרי מספר דקות והצעתי לכם שאבוא, אך אמרתם שאתם מסתדרים ואין צורך.
נתב האינטרנט אכן היה כבוי וכנראה שמדובר בתקלה שתוקנה מייד בהגיעי למקום. לקחנו לתשומת ליבנו את הערתכם, ואנו עובדים כעת על הכנת דף הסבר עם הוראות שימוש לאבזרים השונים. אנחנו מודים לכם על כך שהסבתם את תשומת לבנו לכך!
אנו מצטערים על כך שהג'קוזי לא היה חם מספיק. הסיבה היא שבשל החום הרב ששרר, האורחים הקודמים התלוננו שהמים חמים מדי וניסינו להוריד מעט את הטמפרטורה. אני בטוח שנמצא בסוף את שביל הזהב בין מזג האוויר לחום המים (:
את הדשא המלאכותי בחוץ שמנו מתוך חשיבה אקולוגית. אנו מצטערים אם הוא לא נעם לעיניכם, ובכל מקרה דאגנו כעת שמדריך הפסגה יציין זאת בתמונה הרלוונטית.
לסיום, הענקנו לכם הנחה, וספגנו את ביטול הלילה השני, מתוך כוונה אמיתית לתת שירות טוב ככל האפשר. במידה וחשתם שאני כועס- קבלו את התנצלותי.
נשמח לארח אתכם שוב, ואנו מציעים לכם כפיצוי לילה באמצ"ש, על בסיס מקום פנוי.
בברכה,
קרני ונוחם,
המארחים