חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטות 2 ו-3
פסגת התמר
סוויטות 1 ו-4
הוילה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- פסגת התמר
האירוח במקום כולל:
פירות, שוקולדים, שתיה קלה, יין משובח, עוגיות ופינוקים נוספים.

תמרוקים איכותיים מים המלח וחלוקי רחצה מפנקים.
פסגת התמר - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

פסגת התמר

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 170 מ"ר
קצת על הצימר
סוויטה זו זהה באיכותה לאחיותיה, אך שונה מהן באופי ובמסר העיצובי. סוויטת "פסגת תמר" שוכנת במתחם נפרד ובפרטיות מלאה.

שטח חוץ עצום מימדים מציע תנאים אופטימאליים לחופשה רומנטית. כדי לעזור לכם "להתמצא במרחב" בין מגוון האטרקציות המוצעות כאן לאורחים, אציין כמה "ספוטים" חמים במיוחד: לחובבי השחייה (גם בימי החורף הקרים) מומלץ לנסות את הבריכה המחוממת והמקורה,  ואלו המחפשים חוויה אקזוטית ימצאו כאן סאונה פינית יבשה.

שולחן ביליארד גדול עומד לרשות זוג אנרגטי וצעיר (בנפשו). האורחים הרומנטיים מוזמנים לטייל בין פינות חמד רבות הפזורות על המדשאות הירוקות, להתרווח על כסאות נוחים הפזורים מסביב, "לתפוס" שמש קייצית מלטפת על מיטות שזוף נוחות, לסעוד ארוחת גורמה אשר תוגש להם היישר אל המרפסת המקורה, ולהאזין לרחשי החורש הסמוך באווירה כפרית שליוה, אפופה בניחוחות הטבע ומראות אקזוטיים של עצי דקל. יש לציין עם זאת, כי הנוף מהבקתה נחסם מעט ע"י גגות הסוויטות השכנות.

דלת זכוכית רחבה מפרידה (או בעצם מחברת) בין סביבת החוץ וחלל הסוויטה, אשר מרשים במידותיו: שבעים מ"ר של אסטטיקה, פינוק ויוקרה מחכים לזוג שיתארח כאן. העיצוב מבוסס על עבודות עץ ואבן מרשימות אשר מעניקות למקום אופי ייחודי, אלגנטיות ויוקרה. 

הסגנון האקלקטי של העיצוב מתבטא בשילוב של ריהוט קלאסי, פרטי דקורציה מודרניים ואווירה "עתיקה", הנוצרת כאן בזכות קיר מאבן משוחזרת, פודיום גבוה לג'קוזי פנימי, קמין בנישת אבן ופריטי נוי ממתכת מפורזלת. הקונטרסט הסגנוני יוצר אפקט מפתיע ומרתק: תמונת קיר אבסטרקט משתקפת במראה במסגרת ענתיק, ספת עור פונקציונאלית שוכנת בסמוך לשולחן קפה בהשראת "בארוק", וגופי תאורה מודרניים מעניקים אור זוהר במיוחד לפרטי עיצוב מאבן עתיקה.

פלטת הצבעים אוספת בתוכה גווני חום למיניהם – מהבהיר יותר בקירות, לכהה יותר ברצפת אריחים. נגיעות צבע אדום בשטיחים, בטקסטיל ובפריטי נוי מוסיפים לחלל עוצמה, דרמה ותשוקה.

המיטה הענקית (200/200) בגוון מהגוני עשיר עשויה בסגנון קלאסי בנגרות אישית. שימו לב לצורה "הנשית" המיוחדת של המיטה אשר מעלה דימויים חושניים. האבזור המשובח של הסוויטה כולל שני מסכי LCD בחלל – אחד מעל המיטה והשני בצמוד לג'קוזי. אוהבי הסרטים יהנו מאיכות מעולה של צפייה במסך הגדול (42 אינצ') אשר מחובר לערוצי YES ומצויד במערכת קולנוע.

באזור המטבח שוכן שולחן בר בסגנון כפרי העשוי מעץ גושני, ומטבחון מאובזר עם שני כיורים, מכונת אספרסו, כלי בישול להכנת ארוחה מלאה וכלי הגשה יפיפיים. חדר הרחצה (נפרד מחדר השירותים) המעוצב מכיל מקלחון ראש גשם ומגוון רב של תמרוקים איכותיים. מדפים פתוחים משמשים לאיכסון חפצי המתאכסנים. בסוויטה חדר אורחים נוסף, מרוהט ומאובזר באופן מלא.



}
מפה
חוות דעת מבקר

..."מדובר במתחם גדול, המכיל שש סוויטות ועוד וילת אירוח.  ששת הסוויטות המפוארות שלהם מממשות את הפנטזיה הגרנדיוזית ה"פרועה" ביותר של הנופש הישראלי: בריכת שחייה ענקית (50 מטר) ופרטית לכל זוג, ג'קוזי ספא ענק בחלק מהיחידות, סאונה יבשה, גם היא פרטית, מיטה ענקית (240 על 200!) מתכווננת, נוף מרהיב עוצר נשימה. מדובר ברשימה חלקית בלבד ובהמשך הכתבה תפגשו עוד כמה וכמה "דובדבנים" מפתים לא פחות..."
מתוך דבר המבקרת, נטאשה שטיינברג]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
סצנת הצימרים היוקרתיים אשר מתפתחת ומשתנה בשנים אחרונות בקצב יוצא מן הכלל מבטאת את הצורך של הנופש הישראלי בעל אמצעים בחופשה "מעודכנת" – כזו שלא פוסחת על שום חידוש ושכלול טכנולוגי, פינוק, פרטיות, עיצוב ואבזור.

רק לפני כמה שנים, לדוגמה, ג'קוזי ספא היה "הלהיט החדש", בו התגאו צימרים מעטים. לאחר מכן הוקמו שלל  בריכות שחיה והיום כל צימר ש"מחשיב את עצמו" מתהדר בבריכה פרטית, ולרוב גם מחוממת, לכל יחידה.

אבל המרוץ אחרי "הטוב ביותר" לא פסק. צימר חדש, השואף להשאיר "חותם", חייב לחשוב כמה צעדים קדימה. מה יהיה הלהיט הבא? איזה חידוש טכנולוגי שרק "צץ" בשוק יהפוך ל"חביב הקהל" של הנופשים הבאים?
לוקיישן ואווירה
בעלי אחוזת הבוטיק "כתמר יפרח", אילנית ויואב ניסו, וכנראה הצליחו להתחמק ממלכודת נפוצה, בה "נופלים" רבים מצימרים מסוג זה: תופעת ה"קיטש'". העיצוב בסוויטות ובחצרות אלגנטי, נקי ושופע טעם ואף ניחן באווירה מרגשת באמת, בזכות אינטליגנציה רגשית גבוהה בה ניחנה אילנית: עצי הדקל שמקבלים פני האורחים בכניסה למתחם, מסמלים, על פי דברי המארחת "חוזק, עוצמה ופריחה- אבני היסוד של האחוזה".

אחוזת בוטיק "כתמר יפרח" – חוץ
מדובר במתחם המכיל בצד אחד לובי שמוביל לארבע סוויטות (1 עד 4), ועוד סוויטה נפרדת בשם "פסגת התמר".  בצד השני של המתחם ממוקמת וילת אירוח (לשעבר בית המארחים) ומעליה סוויטה נוספת- "נוף לאוהבים".

החצר הפרטית והמבודדת של הסוויטות הצמודות לקרקע מרווחת, מושקעת ואסטטית, היא אכן התגשמות חלומותיו של כל נהנתן אמיתי. נופו הירוק והפראי של הגליל העליון- המתפאר בהרים רבי עוצמה העטופים בחורש טבעי- משמש כרקע בהחלט לא רע.


סוויטות 1-4 מרווחות, ועם בריכה פרטית
אל ארבעתן נכנסים דרך לובי משותף.  ארבעת הסוויטות זהות מבחינת העיצוב והאבזור, ובכל סוויטה ישנן סאונה פינית יבשה ובריכת שחיה ענקית מחוממת. מבני הסוויטות באחוזה מרווחים ביותר (70 מ"ר), כשתקרתם עשויה בצורה גלית א-סימטרית, אשר מעניקה לחלל "טוויסט" ייחודי.  ראוי לציין שסוויטה מס' 1 מאפשרת נגישות לנכים.

בסוויטות 1+4 תמצאו גם שולחן בליארד פרטי וג'קוזי-ספא חיצוני (בנוסף לג'קוזי פנימי).

יש כאן מיטה ענקית מתכווננת,  כורסת שיאצו,  מסך LCD 52 אינצ' נצפה מצוין מכל נקודה בסוויטה ועל איכות השמיעה מופקדת כאן מערכת קולנוע איכותית.  ג'קוזי ספא ענק השוכן בפינה מוקף בחלונות הפונים אל הטבע. בנוסף-  מקלחון זוגי משוכלל עם ראש גשם ושפע תמרוקים מפנקים.

סוויטת "פסגת התמר"- במבנה נפרד
סוויטה זו זהה באיכותה לאחיותיה, אך שונה מהן באופי ובמסר העיצובי. סוויטת "פסגת תמר" שוכנת במתחם נפרד ובפרטיות מלאה.

שטח חוץ עצום מימדים מציע תנאים אופטימאליים לחופשה רומנטית. כדי לעזור לכם "להתמצא במרחב" בין מגוון האטרקציות המוצעות כאן לאורחים, אציין כמה "ספוטים" חמים במיוחד: לחובבי השחייה (גם בימי החורף הקרים) מומלץ לנסות את הבריכה המחוממת והמקורה,  ואלו המחפשים חוויה אקזוטית ימצאו כאן סאונה פינית יבשה.

שולחן ביליארד גדול עומד לרשות זוג אנרגטי וצעיר (בנפשו). יש כאן שבעים מ"ר של אסטטיקה, פינוק ויוקרה. העיצוב מבוסס על עבודות עץ ואבן מרשימות אשר מעניקות למקום אופי ייחודי, אלגנטיות ויוקרה.

משלימים את האבזור מיטה ענקית (200/200), שני מסכי LCD בחלל – אחד מעל המיטה והשני בצמוד לג'קוזי. אוהבי הסרטים יהנו מאיכות מעולה של צפייה במסך הגדול (42 אינצ') אשר מחובר לערוצי YES ומצויד במערכת קולנוע.

סוויטת "נוף לאוהבים"- בקומת הגג של הוילה
הסוויטה הזו אכן ממקומת בקומת הגג של הוילה, עם כניסה נפרדת, דבר המקנה לה נוף פנורמי (אמנם רואים גם גגות). במרפסת הקדמית תמצאו בריכת זרמים גדולה מאוד ופינת ישיבה. יש כאן חלל אחד עם מיטה זוגית, טלויזיה 65", ג'קוזי זוגי, מטבחון הכולל פלטת בישול, פינת ישיבה, ומדפים לאכסון. ישנה גם מרפסת אחורית עם פינת ישיבה נוספת. ח' הרחצה עם מקלחון "ספא".

הוילה- 3 קומות של אירוח
הכניסה היא ישירות מהרחוב, אל חדר נעים עם פינת ישיבה ושולחן פינג פונג. מדובר ב 350 מ"ר- מבנה ענק. בחלל המרכזי שולחן אוכל ענק, מטבח מאובזר לחלוטין, וסלון עם כורסאות עיסוי. ישנה יציאה לבריכת שחיה מחוממת ובטיחותית ולג'קוזי-ספא. בחלל החיצוני תמצאו גם שולחן ביליארד, ופינות ישיבה.

בקומת הכניסה יש 2 ח' שינה וח' רחצה משותף. בקומה האמצעית 3 חדרי שינה, מתוכם אחד גדול יותר, וחדר רחצה משותף. ובקומה העליונה ישנו ח' השינה הראשי עם ארון קיר, שידת איפור ח' רחצה צמוד ומרפסת גג מרווחת הפונה לנוף. בכל החדרים תמצאו מיטה זוגית, טלויזיה ומדפים לאכסון.

לסיכום:
ובכן, צימרים הם כבר מזמן לא מה שחשבנו עליהם פעם. נכון, את הפשטות החליף התחכום, ואת התחושה ה"נזירית" החליף השפע. אבל בכל זאת, אותו מסר ישן-נושן עדיין כאן: אל הצימר אנחנו באים בשביל להפריח את רומנטיקה, לחזק את הזוגיות ולהעצים את האהבה. וכאשר בונים אחוזה מפוארת שכזו עם כוונות כל כך טובות, משהו מזה חייב לעבור לאורחים.
כדאי לדעת
  • נוף גלילי פתוח
  • מיטה ענקית מתכווננת בכל סוויטה
  • בריכה פרטית מחוממת ומקורה (50 מטר) עם קירות שקופים הנפתחים בתקופת הקיץ בכל יחידה במתחם
  • סאונה פינית, פרטית לכל יחידה
  • כורסת עיסויים פרטית
  • חלל הסוויטות גדול במיוחד (70 מ"ר)
ביקורות הגולשים
רויטל
25/01/20
5.94
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הוילה
זוועה לא להתקרב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא היו מים חמים במקלחת, מזגן ותאורה לא עבדו,הבטיחו לבוא לבדוק מה קורה כי אנחנו דתיים ולא יכוליל להתקשר ולא באו!!!! עובש בכל הקירות.מזעזע לא להתקרב!!!!!!!!!!!!!!!
להמשיך לקרוא
ר
רבקה מזרחי
04/04/19
8.83
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הוילה
יואב תודה רבה
הגענו למקום לאחר שדברנו מקום אחר ופשוט היה זוועה. יואב המקסים דאג לנו והציע לנו את אחת מהסוויטות שלו. חוויה מקסימה שקטה ונעימה
להמשיך לקרוא
נ
נטלי יעקובסון
11/12/17
6.08
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטות 1 ו-4
מתחת לכל ביקורת!
חיפשנו מקום להתארח ליום הולדת שלי וזה עד שסוף סוף יוצאים לחופש של שישי שבת בלי 3 ילדים. התקשרנו לצימר אחוזת התמר ובשיחה תיארו לנו מקום חלומי לזוגות אוהבים. חדר מבודד עם בריכה מחוממת ומקורה, סאונה,ג׳קוזי וכו... המחיר - 1700 ש"ח ללא ארוחת בוקר. בתור זוג שכל שלושה חודשים יוצאים לנפוש בצימרים אנו יודעים בדיוק מה התמורה שאמורים לקבל בצימר של 700 ש"ח ללילה ומה מקבלים בתמורה ל 1700 שח ללילה, ציפינו לרמה ששוה את הכסף שלה. הגענו למקום ממש לא מפואר אך עדיין היינו אופטימיים כהרגלנו וכאופייני לנו וכפי שביקשו מאיתנו שילמנו את התשלום במזומן מראש. הבחור לקח את הכסף ונעלם (אמר שהוא שומר שבת ולכן לא עונה לטלפון). שהבריכה קרה ולא ניתן לטבול בה בחודש קר זה ורחוקה מלהיות מקורה ומחוממת לחורף. ג'קוזי חיצוני שמוציא מים פושרים עד קרים, חלון שבור במקלחת שמשאיר קור כלבים ולכן לא התקלחנו בכל השהות שלנו במקום. אין מתקן מים או בקבוק מים במקרר שלא לדבר על חלב. כאשר הפעלנו את הג'קוזי הפנימי שסוף סוף היו מים חמים, נוצר הצפה של מים בכל הצימר. ואפילו מגב לא היה וגם לא ענו לנו לטלפון. חייבת לחזור ולציין 1700 שח ללילה החלק החמור ביותר זה השירות מכיוון שאין עם מי לדבר. הרגשתי עקיצה לאור יום!!!! התקשרתי כדי להגיד את הדברים והוא עונה לי "זה המקום ואת הכסף כבר שילמת". שילמנו כמו גדולים זה נכון אבל כל מי שיקרא את הפוסט הזה יבין שראשית אין לשלם את הכסף טרם ראה במו עיניו את המקום ובדק את תקינות האיבזור, כל השבת היה לנו תקלות ולא ענו לנו לטלפון בטענה ששומרים שבת. לזוג חברים שלנו לא היה מים חמים ולא סאונה עובדת. אכזבה גדולה ובושה לבעלי המקום!!!!
להמשיך לקרוא
ר
רונן 2914
19/12/16
8.39
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת פסגת התמר
נופש מסוג מסוים...
הגענו לצימר ודי אפשר לומר שהתאכזבנו ביחס למה שציפינו אקדים ואומר שהצימר נפלא ובסדר גמור, רק שביחס למה שציפינו מהתמונות ומהבירורים דיי התאכזבנו, אכן קיים בסוויטה ג'קוזי זוגי ובריכת זרמים נחמדה בחוץ אך הכל דיי ישן והעיצוב לא כל כך יפה כמו בתמונות, אין מכונת קפה נורמלית של נספרסו למשל, בתכל'ס הצימר בסדר אך לא למי שמחפש יוקרה ואיכות,  צימר נחמד וביחס לתמורה קצת יקר
להמשיך לקרוא
ז
זוהר
05/10/16
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטות 2 ו-3
תודה היה כיף!!!

לאילנית ויואב תודה לכם על יומיים נהדרים. היחס .השרות  היה נהדר.
זוהר ורון.

להמשיך לקרוא
ר
רונן ושולה
25/07/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטות 2 ו-3
תודה לאילנית.

מאוד נהנינו . אילנית דאגה לכל שביקשנו.
סופ"ש מענג.
רונן ושולה.

להמשיך לקרוא
d
dok67
15/02/15
6.28
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת פסגת התמר
הבילוי לא נאים

אשתי ואני היו בסוף השבוע הגגנו ים אהבה.את האמת-ציפיתי לראות מקום יותר יפה.אבל....ג'קוזי היה עובד חלקי.הבריכה מלוכלכת אומנם מחוממת.וגם מקום באופן כללי לא דיסקרתי.מסתובבים אנשים.הכל פתוח.הרבה פעמיים הינו בצפון בחורף אפ פעם לא היתה בעיה עם חימום.כן מזגן לא היה מחמם מספיק וגם כל הזמן מתנתק.בקיצור היה קריר בחדר מאוד.הזמנתי ארוחת בוקר ב8.30.עד 9.30 לא קיבלתי.התקשרתי מה יש?אומרים-תקבל רק ב 10.00.ביתלתי ארוחה.כסף בחזרה לא קיבלתי.בקיצור-מי שרוצה לכלכל את החופש-מומלץ!

להמשיך לקרוא
t
tali1000
27/12/14
7.34
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטות 1 ו-4
סוויטה 1

הגענו למיני ירח דבש ולצערנו החוויה הייתה שונה לחלוטין ממה שציפינו.
במקום יש בריכה פרטית מחוממת מעולה, מיטה גדולה מתכווננת וג'קוזי מאד גדול - יש המון פוטנציאל לא ממומש.
ראשית, נאמר לנו שנוכל לחבר כבל לטלוויזיה ולראות סרטים דרך המחשב, בפועל זה לא היה אפשרי.
הכיבודים / פינוקים שקיבלנו היו 3 תפוחים, 2 תפוזים, פסק זמן קטן, חבילת וופלים קטנה וחבילת עוגיות לוטוס קטנה.
המגבות היו ישנות ולא נעימות לגוף ובאחת אפילו היו חורים. גם חלוק הגוף לא היה נעים.
הרצפה, הצלחות, מכונת הקפה והמטלית היו מלוכלכים.
במקום בקבוקים, היו שקיות רחצה של שמפו וגם לא היה של ג'ל רחצה.
בחדר הפרטיות גבוהה מאד, במרפסת / בריכה- יש פרטיות אבל אם היה זוג / משפחה בצימר הצמוד, לא היינו מרגישים בנוח.
מקום שמכבד את עצמו ולוקח מעל 1000 ש"ח ללילה, ידאג לחווית אירוח שונה לחלוטין (זה מתחיל מהפרטים הקטנים, שיהיה נייר טאולט נעים של לילי ולא זול של מולט).
יש לציין שהצוות במקום ניסה לשפר את הרגשתנו במה שיכלו.
המקום יכול להתאים למשפחה.
ציפינו מבעלי המקום לא לגבות את המחיר המלא עבור 16 השעות שהיינו שם (סגרנו שנגיע מ- 20:00 וב- 12 היינו צריכים לעזוב את המקום).

להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם דמי ביטול של 5% מערך העסקה, או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
39 תמונות
סוויטות 2 ו-3
26 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים
פסגת התמר
9 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
סוויטות 1 ו-4
24 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים
הוילה
26 תמונות
יחידה אחת
עד 15 אורחים בוילה

פסגת התמר

פסגת התמר

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!