חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטה
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין, שוקולדים, פירות העונה, מים מינרלים.
תמרוקים איכותיים, חלוקים ונעלי בית.
הסוויטה - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטה

הסוויטה

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 110 מ"ר
קצת על הצימר
כאשר תכננו משה שלוש ואליזה שטיינברג את חלל הפנים של האחוזה, ניצב מולם אתגר לא פשוט: כיצד להפוך את הסוויטה הגדולה לקן אהבים רומנטי, יוקרתי ונוח, אשר יתאים במידה שווה לזוג בודד, ולשניים או שלושה זוגות חברים? כדי להבטיח אווירה פרטית ואינטימית לכל זוג, יצרו השניים שני אזורי שינה נפרדים – שני חדרי שינה עם לובי משותף ובו מערכת ישיבה מרוקאית, וחדר שינה ראשי, הממוקם בנפרד, בסמוך למרפסת.

בכל חדר שינה – מיטה מפוארת, מסך LCD עם מערכת קולנוע וערוצי כבלים, מראות, ומקום לאחסון לבגדים. עיצוב הפנים ב"מקסים בחוסן" עשוי בקווים מודרניים בסגנון אורבני אך משאיר מקום גם להשראה כפרית אשר מקבלת ביטוי בקורות עץ עבות בתקרה ובשלל חלונות עם נוף ירוק.

מוטיב דרמטי, עוצמתי ואף תיאטרלי משהו, מועבר על ידי פלטת צבעים עשירה ולוהטת, הבנויה מאדום חושני ושחור דומיננטי ומדויק. מנורות תקרה וקיר המעוצבות בסגנון מודרני יוצרות תאורה חושנית, זוהרת ומסתורית.

סלון רחב ידיים מכיל מערכת ישיבה מעור הממוקמת מול מסך LCD גדול במיוחד. פינת הסעודה מורכבת משולחן אוכל ארוך במיוחד בסמוך לחלון. בקצה השני של החלל תמצאו מטבח יוקרתי, המאובזר באופן מלא. מקרר גדול, תנור גז איכותי, שפע כלי בישול והגשה – פינת המטבח ב"מקסים" מיועדת לבשלנים אשר לוקחים את מלאכתם ברצינות.

שני חדרי רחצה ממוקמים בסמוך לאזורי השינה. האורחים ימצאו כאן אמבט ג'קוזי זוגי, מקלחון ראש גשם ותמרוקים איכותיים. }
מפה
חוות דעת מבקר
מה הופך את "מקסים בחוסן" למקום אירוח כל כך מיוחד ומעניין? התשובות רבות: מדובר בוילת אירוח אשר עוצבה כך שתתאים לאירוח אינטימי של זוג אחד או יותר, מתחם חוץ ענק עם בריכת שחיה גדולה הממוקמת אל מול נוף גלילי משובח, ג'קוזי-ספא איכותי, סאונה יבשה ועוד... מפגש מפתיע בין אווירה פסטורלית ועיצוב אורבני היוצר חווית נופש מרהיבה, שופעת פינוק, טבע, שלווה ורומנטיקה.
לוקיישן ואווירה
עוברי האורח התמימים אשר מבקרים במושב חוסן לעולם לא ינחשו מה מסתתר מאחורי השער האיתן של אחת הוילות ברחוב הצדדי והשקט הזה, בתוך הישוב הכפרי. ובכן, משימתי היום היא לפזר את מסך הערפל סביב הוילה המסתורית הזו ולגלות את סודותיה הכמוסים ביותר.

הפתיח הלא שגרתי הזה, בהשראת רומן בלשי אפל, נועד לא רק בכדי למשוך את תשומת לבכם, אלא בכדי להדגיש את הייחודיות של מתחם האירוח "מקסים בחוסן": שילוב של צימר פסטורלי מבודד עם אטרקציות של אחוזה נוצצת, מודרנית ויוקרתית.

אז מה הופך את "מקסים בחוסן" לכל כך מיוחד ומעניין?
אולי העובדה שהסוויטה הגדולה אשר מתפרסת על 110 מטרים מרובעים מכילה שלושה חדרי שינה, ומאפשרת לשניים או לשלושה זוגות חברים לשלב חופשה רומנטית עם מסיבת חברים מדליקה.

חשוב לציין כי גם זוג בודד יכול לזכות בכל המרחב העצום של האחוזה. כך או אחרת, ביחד או לבד - האורחים כאן מוזמנים להרגיש בנוח, היות וה"מבצר" האקסקלוסיבי שלהם פרטי ומבודד לחלוטין.

היתרון הנוסף של "מקסים בחוסן" טמון במגוון רב של אבזור מפנק הכולל בין השאר בריכת שחיה גדולה,  ג'קוזי ספא לשבעה אנשים וסאונה פינית יבשה. גם הנוף מרשים: המרחבים הפתוחים של הגליל המערבי נצפים מכל שטח המתחם וגם מהחלונות הרבים של החלל הפנימי.

בואו נישאר כאן עוד רגע. ניתן להתמקם בפינת הישיבה על המרפסת, ללגום קפה טעים ממכונת האספרסו האיכותית, לטעום מעוגיות הבית, להתבונן סביבנו, לונשום עמוק. מתחתינו -  מימי הבריכה הכחולים נוצצים תחת השמש החמימה. מולנו הרי הגליל הירוקים שמתמזגים בתכלת השמימית הפרוסה מעליהם. מסביבנו סככה רומנטית, מיטות שיזוף, שפע פינות ישיבה ושטחי גינון מלבלבים. האווירה כאן לגמרי "חוץ לארץ", ומזכירה כפר נופש יוקרתי במרכז תיירות אופנתי.

בשעות הערב הקרירות יותר מומלץ להתפנק בג'קוזי ספא הגדול והמשוכלל הממוקם על המרפסת.  מביני העניין ישמחו להתמסר לחוויה משחררת ומרפאה בסאונה היבשה, הניצבת בסמוך. הוסיפו לכך את אור הירח, האוויר הצח, בקבוק היין ונצנוץ הכוכבים. רומנטיקה כבר אמרנו?

כאשר תכננו משה שלוש ואליזה שטיינברג את חלל הפנים של האחוזה, ניצב מולם אתגר לא פשוט: כיצד להפוך את הסוויטה הגדולה לקן אהבים רומנטי, יוקרתי ונוח, אשר יתאים במידה שווה לזוג בודד, ולשניים או שלושה זוגות חברים? כדי להבטיח אווירה פרטית ואינטימית לכל זוג, יצרו השניים שני אזורי שינה נפרדים – שני חדרי שינה עם לובי משותף ובו מערכת ישיבה מרוקאית, וחדר שינה ראשי, הממוקם בנפרד, בסמוך למרפסת.

בכל חדר שינה – מיטה מפוארת, מסך LCD עם מערכת קולנוע וערוצי כבלים, מראות, ומקום לאחסון לבגדים. עיצוב הפנים ב"מקסים בחוסן" עשוי בקווים מודרניים בסגנון אורבני אך משאיר מקום גם להשראה כפרית, אשר מקבלת ביטוי בקורות עץ עבות בתקרה ובשלל חלונות עם נוף ירוק.

מוטיב דרמטי, עוצמתי ואף תיאטרלי משהו, מועבר על ידי פלטת צבעים עשירה ולוהטת, הבנויה מאדום חושני ושחור דומיננטי ומדויק. מנורות תקרה וקיר המעוצבות בסגנון מודרני יוצרות תאורה חושנית, זוהרת ומסתורית.

סלון רחב ידיים מכיל מערכת ישיבה מעור הממוקמת מול מסך LCD גדול במיוחד. פינת הסעודה מורכבת משולחן אוכל ארוך בסמוך לחלון. בקצה השני של החלל תמצאו מטבח יוקרתי, המאובזר באופן מלא. מקרר גדול, תנור גז איכותי, שפע כלי בישול והגשה – פינת המטבח ב"מקסים" מיועדת לבשלנים אשר לוקחים את מלאכתם ברצינות.

שני חדרי רחצה ממוקמים בסמוך לאזורי השינה. האורחים ימצאו כאן אמבט ג'קוזי זוגי, מקלחון ראש גשם ותמרוקים איכותיים.

לסיכום: מפגש מפתיע בין אווירה פסטורלית ועיצוב אורבני היוצר חווית נופש מרהיבה,  שופעת פינוק, טבע, שלווה ורומנטיקה. "מקסים בחוסן"- כאשר אתם רוצים להפוך את העולם הגדול שבחוץ לפרט שולי.
כדאי לדעת
  • מתחם חוץ גדול גדול במיוחד (700 מ"ר) אשר מכיל בריכת שחיה ופינות ישיבה רבות
  • נוף פתוח אל הרי הגליל
  • פרטיות מלאה באיזור הבריכה
  • מרפסת מרווחת עם ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ופינת סעודה
  • עיצוב מודרני יוקרתי
  • אפשרות לאירוח של עד שלושה זוגות חברים
  • שלושה חדרי שינה מעוצבים
  • ארבעה מסכי LCD עם מערכת קולנוע וחיבור לHOT
ביקורות הגולשים
Sapir Eluashvili
26/02/22
6.51
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
מחריד ברמה נוראית
היינו 12 בנות בוילה, שישי שבת. הובטח לנו כי הבריכה מחוממת, שאלתי על זה והדגשתי את זה מעל 3 פעמים בשיחה עם בעלת הוילה. בפועל לא נכנסנו למים כי הם היו קרים (לא פושרים אלא ממש קרים). המקום חשוך בלי תאורה, ריחות רעים בשירותים מרגע שהגענו לפני שנכנסנו, היה כתם דם בגקוזי. והדבר הכי נורא מבחינתי - זה שזה לא עניין את בעלת הוילה. הכסף שולם מראש ובמזומן (זו הייתה טעות מסתבר). בנוסף - שילמנו כמעט 1000₪ יותר כדי שנוכל להשאר עד צאת השבת - ומה שקרה בסוף זה שברחנו משם כבר בשעה 15:00. בעלת הוילה מודעת לכל החוויה המזעזעת שעברנו ואני כותבת כאן רק כי היא בחרה להתעלם. מרגיש שהשירות לא חשוב לה, כנראה משום שהכסף כבר היה אצלה.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
52 תמונות
הסוויטה
21 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

הסוויטה

הסוויטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
  • ₪1700
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!