חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
מונטובלו
ארוזה
לוגנו
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- מונטובלו
האירוח במקום כולל:

בקבוק יין אדום מיקבי בוטיק, שוקולדים, פירות העונה, מכונת קפה של NESPRESO, צמחי תה בגינה להנאתכם... במקרר:  חלב, מים מינרלים.
נעלי בית, חלוקי רחצה ומגוון תמרוקים איכותיים של ים המלח.

מונטובלו - היחידה פנויה ב- 16.04-17.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות ממונטובלו

מונטובלו

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 16.04 - 17.04
1 סוויטה מסוג זה
עד 2 אורחים בסוויטה
גודל הסוויטה 42 מ"ר
קצת על הסוויטה

סוויטה מסוגננת העשויה בפלטת צבעים קלאסית, המבוססת על גווני אפור ושחור עם נגיעות של אדום לוהט, המוסיף דרמה ותשוקה לאווירה הסולידית והאלגנטית.

האופי הקלאסי של החלל המרווח מתבטא בעיצוב הסלון היוקרתי אשר מורכב מספת אהבה נינוחה בשחור עם נגיעות כסופות, כורסה במוטיב פרחוני ושולחן קפה תואם.

פרטי נוי אקסקלוסיביים, גופי תאורה בצורת כדורי זהב, רצפת שיש שחורה נוצצת, מדפים באדום - כל אלה הופכים את הסוויטה ליצירת פיוז'ן מפוארת ולא שגרתית.

}
מפה
חוות דעת מבקר
..."טוב, ברור לכולם ששוויצריה לא נמצאת בישראל, וכרם בן זמרה לא נמצאת ליד ציריך, אבל יש לנו הרבה-הרבה כבוד לנוף הפנורמי המטורף שנשקף מכאן. כאשר ביקרנו במקום נעמדנו מחוץ לאחת הסוויוטות: הצפון כולו היה פרוס מולנו-  מהרי החרמון, דרך רמת הגולן ועד הר מירון. אבל לא רק נוף יש כאן, אלא גם את משפחת שוויצר, שהקימה מתחם מושקע במיוחד, מעוצב מאוד ומנוהל באופן קפדני ומסור..."

[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
מתחם האירוח הזה, אשר מורכב משלוש בקתות עץ מעוצבות, בריכת שחיה גדולה וג'קוזי ספא, הוא הערך הוויקיפדי למונח "תמונה אחת שווה אלף מילים". אפשר לעשות בו שימוש כשמנסים לתאר את מתחם החוץ של "נוף שוויצרי": בריכת שחיה יפהפייה וג'קוזי ספא גדול ממוקמים הישר אל מול נוף חלומי. המתחם כולו כאילו "מרחף" מעל שרשרת הרי הגליל.
לוקיישן ואווירה
מיקום-בקצה הישוב ללא כל הפרעה
המתחם ממוקם בקצה כרם בן זמרה, גבוה מעל הכל, וצמוד לגדר של הישוב.  הכניסה אל המתחם מתבצעת ליד בית המארחים (אשר אינו מורגש כלל במתחם עצמו), וכשיורדים למפלס התחתון בו ממוקם המתחם מבינים את גודל ה"שוס" של הנוף. הבריכה היפהפיה ממול מציעה סביבה מיטות שיזוף, כסאות נח וערסלים מסוגננים.

המתחם- שלוש בקתות מעוצבות ומאובזרות
שלוש בקתות עץ מעוצבות למדי, הקרויות על שם הכפרים הציוריים משוויץ, צופות אל הנוף הפתוח. שתי יחידות – "מונטובלו" ו"ארזה"- ממוקמות על מפלס גבוה מעל אזור הבריכה ומופרדות האחת מהשנייה על ידי צמחיה. בשל פתיחותן כלפי הבריכה, הפרטיות במרפסות אינה מושלמת.

הבקתה השלישית, "לוגנו", שוכנת בנפרד, במפלס תחתון יותר ובפרטיות מלאה. כביש צר עובר מתחת לבקתה אך רק לעיתים רחוקות מופרעת השלווה במקום על ידי מכונית עוברת.

פנים הבקתות מעוצב כסוויטה בת חלל אחד המעוצב בסגנון פיוז'ן, המשלב מוטיבים מודרניים וקלאסיים. האבזור זהה בשלושתן, אך הגוונים, פרטי העיצוב והנוי שונים במעט בכל אחת מהיחידות, תוך הענקת אופי ייחודי לכל סוויטה.

עיצוב הפנים עשוי כאן בקפידה, בשימוש בטכניקות דקורטיביות לא שגרתיות. התחושה הנעימה נוצרת כאן בזכות תקרה גבוהה העשויה מקורות עץ בהיר, קיר לבנים בסגנון אירופאי וחלונות הזזה לאורך הקיר, אשר מרחיבים ויזואלית את החלל. חלון הויטרינה הזה גורם לבקתות להיפתח היטב אל השטח חיצוני עם תמונת נוף רחבה בליווי אור טבעי נעים. שולחן סעודה אלגנטי הניצב על מרפסת ה"דק", מהווה נקודת תצפית מושלמת על הנוף.

הבקתות מכילות ריהוט מפואר בסגנון "ענתיק" ומיטת אפיריון רחבה במיוחד המשדרת פאר ורומנטיות של "פעם". האבזור האיכותי כולל מסך LCD גדול המחובר לערוצי YES , ג'קוזי עגול בסמוך לקיר החלונות, וכן מכונת אספרסו משובחת בפינת המטבח. 

חדר הרחצה המרווח מכיל מקלחון ראש גשם עם מתקן עיסוי ומבחר תמרוקים.

המארחים- עסק משפחתי שמנוהל במקצועיות
יפה היא מסוג המארחים של- What you see is what you get. הכל ברור, ישיר וטבעי. אם יש חיבור- אז עד הסוף. אין לה חינחונים מיותרים ועודף נחמדות מתאמצת. יודעת מה זה לארח, זמינה, וזהו עיסוקה העיקרי. העזר שכנגדה- בעלה אפריים, מתחזק, מארח ועוזר עם השירות הזמין.  גם הבת מעורבת בהזמנות ובכלל, יש כאן תחושה של עסק משפחתי ולא תחושה שהגעת לסוכנות נופש.

לסיכום: מתחם "נוף שוויצרי" מציע נוף ארץ ישראלי יחודי, פתוח וירוק, והוא בנוי עם הרבה מחשבה על הפרטים הקטנים ועל אבזור איכותי נדיב- כל הפרטים האלה, בצירוף תמחור הוגן, הופך אותו לבחירה טובה למדי.
כדאי לדעת
  • מתחם חוץ גדול במיוחד, הכולל בריכת שחיה וג'קוזי ספא
  • נוף פנורמי פתוח, החל ממזרח הרי הגולן והחרמון, מצפון הרי נפתלי והרי הגליל העליון, ממערב הגליל המערבי הר אדיר וחלק מהר מירון.
ביקורות הגולשים
לימור יצחייק
12/04/21
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת מונטובלו
מושלם
יחידות מרווחות, אירוח נפלא, פרטיות מתחם מהמם ביופיו עם בריכה וג'קוזי בתוך נוף מטורף !!! נהנינו מכל רגע
להמשיך לקרוא
Luiza Ihaev
21/08/20
9.11
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת לוגנו
היתה חופשה נפלאה
המקום היה שקט ונעים ....הנוף פשוט מהמם....הילדים נהנו ולא רצו לעזוב ..... היה כייף והעברנו את החופשה על הצד הטוב ביותר 🥰
להמשיך לקרוא
T
Tamar1900
21/09/16
9.70
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת לוגנו
החופשה המושלמת

מקום יותר ממושלם צימר יפהיפה מעוצב בעיצוב חדשני מאובזר היטב וברמה גבוהה נקי נוף מדהים שקט מוחלט בעלי הצימר מפנקים בריכה שווה ונקיה הכל ברמה גבוהה

להמשיך לקרוא
מ
משה 162
15/09/16
9.36
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת לוגנו
חופשה מדהימה בניתוק מוחלט

התארחנו בצימר למשך ארבעה ימים. המקום מושקע ביותר! נקי, מסודר ופסטורלי. הנוף הנשקף מהבריכה עוצר נשימה. בנוסף ביחידה בה אנו שהינו היתה מרפסת ופינת ישיבה הפונה אל הנוף, תענוג לקום לשלווה שכזו! יפה ואפרים בעלי הצימר קיבלו את פנינו, המליצו לנו היכן כדאי לטייל באזור וסיפקו לנו פרטיות מלאה. נשמח להמליץ על חופשה נהדרת שם!

להמשיך לקרוא
S
Stavi
12/09/16
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת מונטובלו
מדהים
ניתנה לנו האפשרות להגיע מוקדם כדי באמת להנות מכל היום בצימר , בעלת המקום קיבלה אותנו בידיים פתוחות הייתה לנו מענה למיליון שאלות ששאלנו נתנה לנו טלפון למסאזים ולארוחת בוקר שאכן הכל היה מאוד מפנק ושווה את המחיר ובנוסף טרחה לחתוך לנו מלון ולהביא לנו ... המקום קסום על מרגלות ההר אין כלום מסביב בריכה גדולה עם מזרונים גלגלי ים מה לא בקיצור מחכה כבר לפעם הבאה שנקבע לשם
להמשיך לקרוא
נ
נתי 7702
01/09/16
9.41
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת מונטובלו
הצימר הנפלא נוף שוויצר
התארחתי עם משפחתי הצימר הנפלא הזה ופשוט נהנינו מכל שנייה במקום . אם זה הקבלת פנים שזכינו לה הפרטיות הכיבודים והנשנושים שנשלחו מידי פעם סתם מתוך פירגון של בעלי המקום . בקיצור שווה במיוחד ובלתי נשכח
להמשיך לקרוא
ק
קורדובה
23/08/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ארוזה
חוויה יוצאת דופן

הצימר האולטימטיבי- נוף מרהיב, צימר ברמה גבוהה נקי ומאובזר כולל בריכה וג'קוזי מפנק ,מארחים מקסימים

להמשיך לקרוא
yarden 19904
15/08/16
9.44
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת לוגנו
חוויה מהממת ורומנטית
הלכנו אני ובן זוגי לצימר הזה ונהנו מכל רגע ורגע שם.. ממליצה בחום על המקום ואפילו לקחת לכ רק לסופש אלא לשבוע שלם.. מתה לחזור לשם
להמשיך לקרוא
חוקי המקום

אין כניסה לבעלי חיים
אסורה להדליק אש או לעשן בתוך חלל הסוויטות
אין להכניס אנשים נוספים למתחם שלא רשומים כאורחים (לצערנו אין ביטוח)
מובהר בזאת כי כל נזק שיגרם במתחם ובסוויטות יחויבו הנופשים בעלויות התיקון
רחצת ילדים בבריכה ושימוש במתקני האתר הינה באשגחת מבוגר ובאחריותו בלבד
התשלום עבור הנופש מתבצע במעמד קבלת הסוויטה

עוד במתחם
תמונות המתחם
25 תמונות
מונטובלו
20 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
ארוזה
13 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
לוגנו
19 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה

מונטובלו

מונטובלו

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 16.04 - 17.04
  • ₪900
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!