חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטות במבנה המלון
בתי האבן
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- בתי האבן
האירוח במקום כולל:
  • ארוחת בוקר-
בסוויטה: בקבוק יין, בר משקאות, עוגיות, שוקולדים, חטיפים.
בבית הקפה: שתיה קרה וחמה ומגוון כיבודים במהלך היום ללא תוספת מחיר.

נעלי ספא וחלוקי רחצה, מגוון תמרוקים איכותיים.

ארוחת בוקר/בראנצ' בטעם גלילי משובח.
בתי האבן - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

בתי האבן

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
5 מלונות בוטיק מסוג זה
עד 4 אורחים במלונות בוטיק
גודל המלונות בוטיק 41 מ"ר
קצת על המלונות בוטיק
חמש סוויטות נוספות, הממוקמות בבתי אבן מסוגננים, פזורות במתחם נפרד, למרגלות הבריכה. האווירה כאן שונה במעט: התחושה הגלילית, האותנטית מורגשת במלוא העוצמה, בזכות הטבע העשיר אשר מקיף את המתחם. כל בית אבן מצויד בשטח חוץ מבודד עם פינת ישיבה רומנטית.

ניתן לצפות מכל מרפסת היטב בנוף הפנורמי, הנשקף מכל עבר. הסוויטות כאן בנויות כחלל פתוח, ומתהדרות בג'קוזי עגול הצופה אל הנוף, פינת סלון איכותית ואזור שינה עם מיטה העשויה בנגרות אישית, אל מול מסך LCD גדול. העיצוב המושקע משמר את האווירה הטבעית, הרגועה והנושמת, אשר מאפיינת את המתחם כולו. }
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
מארח שעושה מלאכה שלמה, חמימה ומקצועית
סטנדרט אירוח גבוה
נוף מרשים
שמנו לב ש
לא היה מה לא לאהוב כאן (:
לא יודע אם החיוך מדבק, או שזה האספרסו המעולה שאורי, הבעלים והמארח מגיש לי, אבל לאט לאט גם אני נכנס לאווירה הנינוחה. אנחנו יושבים בבית הקפה במתחם עם נוף הרי נפתלי ממול. כאן מגישים גם את ארוחות הבוקר, והוא עומד לשירות האורחים במשך כל היום. "האורחים יכולים לבשל פה?" אני שואל, ואורי מסתכל עלי כאילו נפלתי על הראש. "מי שמגיע לכאן בא לנוח, לא לעבוד. בשביל זה אנחנו פה".


לוקיישן ואווירה

חשבתם פעם מה הדבר שהכי משפיע על איכות החופשה שלכם? האם זה קיומם או חסרונם של ג'קוזי? בריכה? מצעים איכותיים? לא יודע מה איתכם, אבל עם כל הכבוד למסכי ה-LCD, למכונות האספרסו ולכל שאר הפסיליטי'ז שאפשר למצוא בצימר איכותי, יש דבר אחד שממוקם גבוה מעליהם.

את ה"דבר" הזה אי אפשר לראות בתמונות המפונפנות של הבריכה והסוויטות, ובטח לא תמצאו אותו מסתתר בג'קוזי הענק, אבל ההשפעה שלו על איכות החופשה היא טוטאלית. קוראים לזה: "מארח". אני שמח לבשר לכם שב'גרנד ויסטה' בכפר יובל אפשר להיות שקטים לגמרי בנושא זה. 

אם נוסיף לזה מתקנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר נתחיל לקבל מושג על מלון הבוטיק המיוחד הזה. המתקנים כוללים בריכה הידרותראפית עם מערכת מוזיקה תת-מימית, מתחם חוץ גדול הצופה אל נוף פנורמי, מרכז טיפולים וספא הכולל: ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וחדר טיפולים זוגי - נגיש לנכים, לובי ושירות חדרים.


מה במקום
8 סוויטות בנויות אבן נושנה יש פה: שתיים מהסוויטות ממוקמות בקומתו השניה של המבנה המרכזי וחולקות מרפסת נוף גדולה. הן ממוקמות מעל בית הקפה ומתחם הספא הכולל ג'קוזי ספא, סאונה וחדר טיפולים.

6 הסוויטות הנוספות בנויות בשני טורים מקבילים במורד הגבעה, כשבינן לבין המבנה המרכזי חוצצת בריכה בנויה גדולה, מוקפת פינות ישיבה והמווווון אוויר. חרמון מצד אחד, עמק החולה מצד שני – כמה רע זה יכול להיות?....

הסוויטות שבמבנה המרכזי מציעות שני חללים (הג'קוזי בחדר השינה) והאחרות בנויות כחלל אחד בהיר ומרווח שתקרתו הגבוהה מעניקה תחושת 'ספייס' נעימה. אלה וגם אלה בולטות בעיצוב הקלאסי האיכותי שלהן, כשריהוט יוקרתי מעץ אגוז מככב.


כדאי לדעת
בבית הקפה במתחם בצמוד לבריכה מוגשות ארוחות הבוקר. בנוסף, המקום מגיש קפה וכיבוד קל ללא הגבלה (במהלך השעות 8:00 - 20:00) בחדר המנוחה. המקום מתמחה ביינות ומתבצעת התאמה אישית של סוג היין לאורחים. סדנאות יוגה לאורחי המקום, ללא תוספת תשלום.
יצאנו בהרגשה ש
לפני היציאה, אני הולך בעקבות אורי אל חלקו התחתון של המתחם הענק ומגלה מרפסת נוף מקורה ענקית שצופה אל ההרים ואל חוות הסוסים שלו. "אפשר לרכוב עליהם?" אני שואל, והוא, כרגיל, מספק לי מבט שנועד להזכיר: לפה באים בשביל לנוח....


ביקורות הגולשים
eden 2516
08/09/16
9.24
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות במבנה המלון
גרנד ויסטה בוטיק מדהים
נסענו כל המשפחה והזוגות לקחנו חדרי בוטיק במלון כל חדר כלל סלון עם מטבחון שירותים ומקלחת ועוד חדר שינה מאובזר עם ג'קוזי כמובן מזגנים וטלויזיות בכניסה למתחם יש בריכה גדולה עם פינות ישיבה בין החדרין יש עוד פינת ישיבה נעימה וכמובן חדר האוכל באמת מגדיר את מה זה בוטיק הייתה חוויה מדהימה
להמשיך לקרוא
G
Gali2108
09/08/16
9.51
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת בתי האבן
אחד המקומות הרומנטיים בגליל
מרגע הכניסה למתחם ניתן לכל אורח יחס אישי של vip המקום רגוע ושקט ויחידות גדולות ומרווחת. רמת הניקיון נשמרת שכן לא היינו חוזרים שוב מבלי לחפש סיבה.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
20 תמונות
הסוויטות במבנה המלון
11 תמונות
3יחידות
עד 4 אורחים במלונות בוטיק
בתי האבן
9 תמונות
5יחידות
עד 4 אורחים במלונות בוטיק

בתי האבן

בתי האבן

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!