חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטת אורן
סוויטת ברוש
סוויטת גפן
סוויטת דקל
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת גפן
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין, מים מינרליים, שתיה קלה, עוגיות הבית, סוכריות ופירות יבשים

סוויטת גפן - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

סוויטת גפן

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
1 סוויטה מסוג זה
עד 2 אורחים בסוויטה
גודל הסוויטה 40 מ"ר
קצת על הסוויטה
סוויטה גפן ממוקמת בקצה המרוחק של המתחם. לסוויטה מרפסת פרטית עם נקודת תצפית אל הנוף, המאפשרת לאורחים להינות ממראה הכנרת בפרטיות מלאה.

העיצוב משלב אלמנטים של עץ טבעי ואבן מקומית להשגת אווירה אותנטית. פלטת צבעים ניטראלית מבליטה גוון ירוק שמח וטבעי. חלונות רחבים  "מחברים" בין הנוף המרהיב לחלל הפתוח של הסוויטה. רצפת פרקט,  קמין עצים, פינת סעודה וספסלי ישיבה בנויים מתחת לחלונות, ג'קוזי מלבני גדול במסגרת אבן ומיטה גדולה הופכים את הסוויטה למפלט אוהבים אינטימי ורומנטי. }
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
נטשה שטייברג
אהבנו
את הנינוחות במתחם
את הקרבה לכנרת וכמובן את הנוף אליה
שמנו לב ש
לא לכל הסוויטות יש פרטיות מלאה
אז איך ניתן לאפיין את "צימר לכנרת"? האם מדובר בפינה פסטורלית, עם נוף מדהים לכנרת, או במתחם אירוח מודרני, עם "שיק" בינלאומי? האם "משקה הבית" - הוא תה צמחים או אולי שמפניה? מה הוא קוד הלבוש - שרוואל זרוק או שמלת ערב קלאסית? מה היא המטרה של החופשה - הירגעות בסגנון "חופשי", ללא מאמץ יתר, או לחלופין, בילוי מרשים ומושקע עם כניסה הסוחטת קריאות "וואו" נלהבות?

ובכן, התשובה היא גם - וגם.
לוקיישן ואווירה

גילוי נאות: כאשר קיבלנו את פניית המתחם להתקבל למדריך, עורר בנו השם הפשוט "צימר לכנרת" קונוטציה מסויימת של חוסר יומרה. חששנו ממתחם מיושן ולא עדכני. אנחנו שמחים לבשר מעל דפי האתר: "צימר לכנרת" הנו אחד המקומות המומלצים ביותר לנופש רומנטי בסמוך לכנרת.

כיצד אתם בוחרים צימר? על פי שיקולים רציונאליים או לפי תחושת הבטן? בהתאם לרשימת הדרישות שתוכננה מראש או בהחלטה ספונטנית, בדחף אינטואיטיבי? התשובה כנראה איננה חד משמעית. לכן, אנסה לתאר עבורכם את "צימר לכנרת" משתי פרספקטיבות שונות.

אתחיל עם הצגת המפרט:
  • מיקום מבודד במושבה יפיפייה הנמצאת במרחק קצר מחופי הכנרת המזרחיים ומטבריה
  • נוף רחב ופתוח לכנרת והרי רמת הגולן
  • מרכז ספא עם סאונה יבשה
  • ארבע סוויטות מעוצבות, נוחות ומפנקות
  • אבזור משובח, הכולל מסכי LCD, מיטות גדולות עם מזרן אורטופדי, ג'קוזי משוכלל ומכונת אספרסו
  • ארוחת בוקר ביתית, משובחת ועשירה, פרי יצירה של המארחת

כל האיכויות האלה הופכות את "צימר לכנרת" למקום אירוח אטרקטיבי, המתאים לזוג בודד או לקבוצה של זוגות חברים, אשר מחפשים שילוב של טבע, יוקרה ופינוקים. 


מה במקום
ארבע הסוויטות המוצעות לאורחי המתחם מאופיינות באווירה ביתית, נינוחה ואינטימית. כל אחת מהן שונה מהשנייה – באופי, בגודל ובעיצוב, אך לכולן מסר משותף לאורחים: תרגישו בנוח. אפשר לפשוט בגדים לוחצים, להיזרק על ספסל הישיבה, להתכרבל בין הכריות הרכות, להתמסר לשלווה ולרוגע. החלל פתוח ולא עמוס, עם שפע פינות ישיבה, תאורה רכה ומעודנת והתחושה העצלה, המתוקה והממכרת של האינטימיות.

העיצוב כאן משלב אבן מקומית ועץ טבעי עם חלונות גדולים הנפתחים לנוף הכנרת. פלטת הצבעים מוקפדת ומבליטה (על רקע ניטראלי) גוון דומיננטי יחיד, שונה בכל היחידה. הנגרות כאן כפרית, בהזמנה אישית, אשר בנוסף לאיכות והפונקציונאליות, מאופיינת בנגיעה אומנותית.

התפיסה העיצובית "ההוליסטית" של המקום מבוססת על הרמוניה בין צבעים, צורות וסגנונות. לכן, כל פרטי הטקסטיל – מהוילונות עד לכיסויי המיטה והכריות, תואמים ו"משדרים על אותו גל". פרטי הדקורציה מורכבים מתצלומי נוף וחפצי אספנות ומוסיפים למקום אפקט ווינטג' מיוחד.

לכל סוויטה (למעט סוויטת "דקל", הגדולה והשונה משאר היחידות) – מתחם שינה עם מיטה גדולה במיוחד, מזרן אורטופדי, פינת סעודה ליד המטבחון מאובזר, ג'קוזי בסמוך לחלונות לנוף, ומערכת ישיבה הבנויה כספסל מרופד השוכנת אל מול מסך LCD.



כדאי לדעת
הצימר ממוקם במרחק נסיעה קצר לחופי הכנרת. מרכז הספא פועל עם סאונה יבשה רק בעונת החורף עד ה-1 במאי.
יצאנו בהרגשה ש
האווירה היוקרתית במתחם החיצוני משתלבת כאן היטב עם תחושה ביתית ואינטימית בתוך הסוויטות. באם מהות החופשה בשבילכם היא פינוק מרגיע, בילוי נוצץ או אינטימיות צמודה – "צימר לכנרת" יספק לכם את כל התנאים הדרושים להשגת המטרה.
ביקורות הגולשים
זוהר
08/04/23
9.70
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9.8
  • תחזוקה
  • 9.8
  • פסיליטיז
  • 9.8
  • יחס המארחים
  • 9.8
  • רמת הפרטיות
  • 9
  • כיבודים מפנקים
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 9.9
  • ארוחת הבוקר
  • לא הוגשה ארוחת בוקר
התארחו ביחידת סוויטת ברוש
היה מושלם ומפנק
היה כיף גדול מארחת מקסימה דאגה לנו להכל לא יצאנו מהצימר !!
להמשיך לקרוא
Ruth Julius
24/04/21
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת אורן
מקום פשוט מושלם!
"צימר לכינרת" הוא מקום קסום. הגענו אליו כבר לפני הרבה שנים לחופשה זוגית, ומאז אנחנו חוזרים אליו שוב ושוב בכל מיני הרכבים ואפילו עם המשפחה המורחבת. אנחנו נהנים בכל פעם מחדש מהכינרת שנשקפת מהצימר, מהחדרים הנקיים והנעימים, מהג'קוזי ומהערסל ומעל הכול מהיחס הלבבי של אילנה המקסימה, שמשקיעה בכל פרט ופרט ונותנת הכול ביד רחבה ומכל הלב. אנחנו ממליצים לכם בחום להגיע לחופשה זוגית או משפחתית. (אפשר לשכור יחד את כל ארבעת הצימרים אם תרצו). רותי וג'יימי יוליוס
להמשיך לקרוא
ש
שירן אזרן וולף
01/06/17
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת דקל
מקום נהדר! אירוח מושלם!
הזמנו את ארבעת הצימרים לחופשה משפחתית. הצימרים נקיים ויפהייפים מתוחזקים ברמה גבוהה מאוד. אילנה בעלת הצימרים נחמדה ומסבירת פנים. ארוחת הבוקר היתה מעל ומעבר למצופה! בנוסף לאירוח המדהים הנוף נהדר, מקום שקט וקרוב לכינרת. חופשה מושלמת!
להמשיך לקרוא
ד
דנה ורועי אביבי
24/05/17
9.51
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת גפן
חוויה מושלמת
קיבלנו במתנה לילה בצימר לכנרת. אין ספק שמדובר באחד הצימרים הטובים שביקרנו בו. כשהגענו קיבלה את פנינו אילנה המקסימה. החדר היה מבריק. חיכה לנו בקבוק יין ועוגיות הבית שאילנה אפתה. לסוויטה גפן יש מרפסת מרהיבה עם נוף נהדר לכנרת. בבוקר חיכתה לנו ארוחת בוקר נהדרת. בנוסף, במקום בריכה עם נוף מושלם. אין ספק שחוויה נהדרת :)
להמשיך לקרוא
מ
מירה זינגר
04/03/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת ברוש
חמישה כוכבים
הגענו לצימר ללא ציפיות.. וכבר ברגע הראשון הבנו שהגענו לפינה בגן עדן עם אנרגיות טובות.מיקום ותצפית לנוף מדהים.נקיון ברמה גבוה .שרות. וארוחת בוקר טובה שאילנה בעלת המקום מכינה באהבה הכל ברוגע בחיוך בשקט ושלווה פשוט מומלץ ביותר
להמשיך לקרוא
א
איתי ליבוביץ
25/02/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת גפן
הצעת נישואין במקום ייחודי ויפיפה! תודה לך אילנה (בעלת הצימר)
מדהיםםםם!! אילנה בעלת הצימרים אישה מלאך שנותנת ומלאת אהבה לזוגות. אני אישית הצעתי נישואין לאישה שלי , כמובן בעזרת אילנה שהלכה וקנתה לי את העוגה והבלונים וגם סידרה את החדר לפני ההצעה. אנחנו השכרנו את חדר הזוגי הלבן שהוא יחידת דיור קטנה ומדהימה מבחינת ניקיון, סידור וחשיבה על הדברים הקטנים. ממול היתה בריכה צמודה שמשקיפה אל הכנרת. שלאחר ההצעת נישואין נהנינו מהנוף ומהאוויר הנקי. ממליץ בחום
להמשיך לקרוא
א
איתי וינברגר
06/02/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת אורן
מדהייייייייםםם
הכל היה מושלם החל מהנוף, הניקיון, העוגיות והשוקולדים שאילנה השאירה לנו, והג'קוזי מול הכינרת. באמת חוויה רומנטית מושלמת! תודה רבה אילנה :)
להמשיך לקרוא
ר
רעות2912
19/01/17
8.64
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת ברוש
נוף מדהים!
אילנה מאוד אדיבה וחמה. הצימר רומנטי, הנוף מושלם. התארחנו פעם שנייה במקום. הבריכה לא הייתה במצב מזמין ואילנה עידכנה אותנו (לאחר הגעתנו, כי הבריכה תשופץ בקרוב). נתון זה פגע מעט בהנאתנו. מחכים לחזור לאחר שיפוץ הבריכה!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
23 תמונות
סוויטת אורן
24 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
סוויטת ברוש
11 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
סוויטת גפן
9 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
סוויטת דקל
18 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה

סוויטת גפן

סוויטת גפן

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
  • ₪1200
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!