חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
ין
יאנג
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- יאנג
האירוח במקום כולל:
  • ארוחת בוקר-
  • כיבוד:עוגיות הבית, פרלינים עבודת יד. לבחירתכם : יין וגבינות  / בירה ופיצוחים
  • שני סטים של חלוקי קימונו, נעלי בית, פרחי סבון בג'קוזי
  • פינוקי ספא: ג'ל סבון, קרם גוף, שמפו וסבון גוף
  • בתוספת תשלום לבחירתכם: ארוחת ערב סושי, סדנאות זוגיות - טאי צ'י בשקיעה/ פלדנקרייז, ומגוון עיסויים
יאנג - היחידה פנויה ב- 19.04-20.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

יאנג

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 19.04 - 20.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 55 מ"ר
קצת על הצימר
השם של הסוויטה מרמז על אנרגיה של תשוקה, עוצמה ונוכחות, המרוכזות במהות הגברית, על פי תורות מזרחיות. לכן סקלת הצבעים כאן היא עזה יותר, ספוגה בגווני אדום לוהטים, המעצימים את האווירה הדרמטית והחגיגית, השרויה בחלל.


המבנה הפתוח של הבקתה בנוי בצורת "ר" ומאפשר חלוקה נוחה. הסלון הגדול ממוקם בסמוך לכניסה אל הסוויטה ומאובזר במערכת ישיבה מעץ מלא, שולחן קפה נמוך ומסך LCD.


אזור השינה ניצב בנישה נפרדת, לנוחות מקסימאלית. מיטת שינה יפנית נמוכה, ותאורה מעומעמת יוצרים כאן חלל אינטימי, ספוג בחושניות. ג'קוזי גדול שוכן במתחם נפרד בסמוך לחלון וויטראז' מסורתי.

פינת סעודה ומטבחון משלימים את האבזור של הסוויטה.
מתחם החוץ מהווה גן יפני מסורתי, פרטי ומבודד. }
מפה
חוות דעת מבקר
בתרגום מיפנית, מדובר ב "משכן השמחה". בדקנו, ואנחנו עומדים מאחורי זה. אווירת ה"זן" ההוליסטית ממלאת כאן את חלל הבקתות בתחושה של שלווה עמוקה, המשרה על הנוכחים חוויה של רוגע פנימי. עיצוב הפנים המבוסס על תורת הפנג שווי מעצים את האופי הטבעי וההרמוני של החלל. שתי בקתות בעיצוב יפני אותנטי, לכל אחת – גן אוריינטאלי מרהיב ביופיו, מבודד ופרטי לחלוטין.
לוקיישן ואווירה
גילוי נאות: אנחנו, באתר הפסגה, מצויים בחיפוש מתמיד אחרי מתחמי אירוח אקזוטיים ולא שגרתיים אשר (מעבר למפרט הסטנדרטי של צימר יוקרתי) מציעים לאורחים חוויה ייחודית עם ערך מוסף.

אנחנו מחפשים מקום אשר טומן בתוכו הפתעה, סיפור מרתק, אווירה יוצאת דופן. צימר שמספק לאורחים עניין רב, הרפתקה תרבותית, מסע אל מחוזות חדשים, מלאי תגליות ותובנות.

ובכן, מצאנו. הרשו לנו להציג בפניכם את "ראקויה" – או בתרגום מיפנית "משכן השמחה". מתחם צימרים עם שתי בקתות בעיצוב יפני אותנטי, לכל אחת – גן יפני מרהיב ביופיו, מבודד ופרטי לחלוטין.

שער כניסה מעץ נפתח אל הגן הקסום, העטוף בצמחיה אקזוטית המוארת בלילות בתאורה רומנטית. מרפסת "דק" רחבה משקיפה על בריכת דגים מסורתית עם מפל במרכזה, המפיק צלילי פכפוך מים עדינים.

גשר עץ מעל הבריכה, שבילי אבן המובילים לבקתה, שפע של פיסות גינון צבעוניות – כל אלה מזמינים את אורחי המקום ליהנות מהמראה המרהיב של טבע אקזוטי. המארחים יצרו כאן גן יפני בידיים מוכשרות ואוהבות.


האיזון העדין בין הצבעים, המרקמים והצורות הגיאומטריות, השילוב בין תחכום ופשטות, בין התעלות הרוח לחוכמת האדמה, המיזוג של אסתטיקה גבוהה ותחושת נינוחות ממכרת – כל מה שקיים כאן נוצר על מנת ליצור ניתוק מהציוויליזציה, להשאיר את כל הרעשים הפנימיים "מחוץ לתמונה", ולאפשר לאורחים להתמסר לרגע, לחוויה, לרגש.


מארחי "ראקויה" בילו שנים רבות במזרח הרחוק, שם נישבו בקסם של תרבות הזן. לאחר שחזרו, יצרו חזון: להעתיק את חווית האירוח היפנית אל מחוזות ארצנו ולהקים כאן מפלט אוהבים קטן ואנטימי, עטוף היטב באווירה וברוח ההוליסטית של ארץ השמש העולה.

בזכות היופי הטבעי, השקט והבדידות, הפך הישוב הדרומי עין הבשור למיקום האידאלי להגשמת הפנטזיה של הזוג. מילה נוספת על מיקומו הגיאוגרפי של הצימר. עין הבשור נמצא בדרום הקרוב, כשעה נסיעה מירושלים ושעה וחצי מתל אביב. האזור שופע אטרקציות תיירותיות, ביניהן שמורות טבע, מרכזים קולינאריים ותרבותיים. באפן לא צפוי- המתארחים ב"ראקויה" מרוויחים זמן בזכות הנסיעה הקצרה, אותו אפשר "להשקיע" במגוון אטרקציות מעניינות.


ועכשיו – קצת פרטים טכניים: שתי בקתות אבן בשם "ין ו"ינג" ממוקמות האחת בסמוך לשנייה, כאשר לכל אחת מתחם חוץ פרטי ומבודד, המעוצב כגן יפני מסורתי. הבקתות שונות האחת מן השנייה, לכל אחת – מהות רוחנית ופילוסופית עמוקה.

העיצוב מבוסס על תורת פנג שווי העתיקה, המאזנת את המערך האנרגטי בתוך החלל. שלל אלמנטים עיצובים הופכים את המקום לבית יפני אמיתי: שילובי צבעים אופייניים, עבודת נגרות אותנטית בדלתות ובריהוט, חפצי נוי מנייר אורז, כלי הגשה מקרמיקה בסגנון מזרח הרחוק. אפילו קלף ברכת הבית כתוב על פי חוקי הקליגרפיה הקלאסית.

עיצוב כאן מינימליסטי, בסגנון יפאני. פחות הוא יותר, והנקיון העיצובי הוא זה שמאפשר לחלל "לנשום".

רצוי לציין את האווירה: החללים הפתוחים, המוארים היטב, משרים תחושה אינטימית, רגועה. האבזור כאן נוח, נעים, מאורגן להפליא, מאפשר מגוון הזדמנויות לבילוי זוגי: להתכרבל בשקט בסלון המרווח מול מסך LCD המחובר לכבלים או לחלופין להתפנק בג'קוזי הממוקם בנישה נפרדת, להתמקם על המיטה המקורית הנמוכה והרחבה עם ספר טוב וחיבוק אוהב, לטייל בגן השקט, לסעוד יחד ארוחת בוקר טעימה...

לסיכום: לחובבי חוויות אקזוטיות המשולבות באירוח איכותי, נעים ומפנק.
כדאי לדעת
  • גן יפני פרטי לכל יחידה
  • עיצוב יפני מסורתי על פי תורת הפנג שווי
ביקורות הגולשים
Iris Galili
12/11/20
9.33
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ין
מומלץ ומיוחד. כדאי.
צימר מיוחד שמרגיע ושונה משאר הצימרים. נקודת מוצא טובה לטיולים בנגב המערבי
להמשיך לקרוא
t
tesslergili@gmail.com
07/01/17
9.61
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת יאנג
חוויה נהדרת ורגועה
מקום מקסים, מפנק ומיוחד. ג׳קוזי ענקי. בעלי הצימר מקסימים. נהנינו גם מטיול באיזור וארוחת ערב לפי המלצות בעלי הצימר.
להמשיך לקרוא
ש
שניכ
20/01/13
9.61
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ין
חוויה מדהימה
לצימר ראקויה הגעתי בהפתעת בעלי לרגל יום נישואינו. לאחר אינספור צימרים וסופשים בצפון היה שינוי מרענן ומוצלח לחוות את החוויה בדרום. הצימר עלה על כל הציפיות ואף יותר. הגענו למקום מלא שלווה, צימר מרהיב ובעלת צימר עם חיוך שבאה לתת ולארח מכל הלב. הצימר ממוקם במושב מקסים לצד בריכת דגים, והרבה ירוק, כל האיזור משרה רוגע ופורח בשלב זה של השנה. לקראת ערב קיבלנו מסאג' שהיה ברמה גבוהה ולאחריו קיבלנו סושי. הטיול באיזור נחל הבשור והצ'ופרים השונים תרמו להשלמת החוויה. בהחלט צימר ששווה להגיע אליו, ממליצה בחום לוותר על הצפון המוכר ולהגיע לאיזור.
להמשיך לקרוא
m
meir698@gmail.com
16/12/12
9.41
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת יאנג
כיף
החדר מקסים, הושקעה מחשבה על כל פרט, אוירת שקט ושלווה, והמארחת מקסימה ומאירת פנים. שווה!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
28 תמונות
ין
7 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
יאנג
5 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

יאנג

יאנג

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 19.04 - 20.04
  • ₪1050
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!