חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה הטוסקנית
סוויטת שוקולד
חדר פרובנס
הסוויטה המרוקאית
חדר רותם
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- חדר רותם
האירוח במקום כולל:
  • ארוחת בוקר-
בקבוק יין (קטן), פירות העונה, שוקולדים או מבחר עוגיות
מבחר טואלטיקה איכותי, חלוקים ונעלי בית
ארוחת בוקר עשירה ומפנקת במיוחד
חדר רותם - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

חדר רותם

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 17 מ"ר
קצת על הצימר
חדר רותם המתוק והאינטימי ממוקם בקומת הקרקע, אך הכניסה אליו נפתחת מהמבואה המשותפת בקומה השניה. החדר עשוי בפלטת צבעים עשירה המורכבת מגווני שמנת ובורדו. האווירה העליזה, הקלילה והמשוחררת נוצרת בזכות עבודת וויטראז מקורית, ווילונות אדומים, תמונות קיר ופרטי ריהוט חגיגיים בסגנון ה"ברוק".

הסוויטה מכילה מיטה קטנה יחסית המתאימה לקרבה אינטימית (140/190) הממוקמת אל מול מסך LCD. בחדר תמצאו גם שולחן עגול עם כסאות בריפוד צבעוני וחדר רחצה מרווח במיוחד עם מקלחון ראש גשם וספסל ישיבה. }
מפה
חוות דעת מבקר
אז מה היא וילה זהבי? צבעוניות, עושר עיצובי, קלילות, שמחה. תמצאו כאן רומנטיקה אמיתית, במובן הישן והטוב של המילה ואולי גם חלום ישן, מתקופת הילדות, אפוף בקסם, מסתוריות, כישוף. וגם אישה אחת, שמה זהבי, ספק אמיתית, ספק פיה טובה מסיפור אגדות נושן.

ועתה, מבקרת המדריך מזמינה אתכם, הגולשים, להצטרף אליה לטיול בארץ זהבי - לחוות, להרגיש, להסתקרן ולהתאהב...
לוקיישן ואווירה
אומרים, כי הרושם הראשוני הוא זה שקובע. אומרים גם שרושם זה מתקבל תוך דקות ספורות מרגע ההיכרות. ועוד אומרים- שהתאהבות, זה עניין לגמרי רגשי, אינטואיטיבי, חסר כל בסיס שכלתני.

ובכן, המחשבות האלה עלו בראשי במהלך הביקור בוילה זהבי – אחוזת אירוח אינטימית בעלת חמש סוויטות אירוח ובריכת שחייה. זה קרה לי כאשר יצאתי מהרכב והרמתי את מבטי אל ה"ארמון" המודרני והמרשים המוקף בזוג מדרגות ספרדיות משני צדדיו.

באותו הרגע, כאשר ראיתי אישה יפה העומדת על מרפסת של הוילה ומחייכת אלי בחביבות -  ידעתי באופן מוחלט כי המקום והאישה שמאחוריו מוצאים חן בעיניי עד מאוד. כך יצא, שעוד לפני הסיור היסודי שערכתי כאן נשבתי בקסמיה של "ווילה זהבי" וכל דבר שלמדתי על המקום במהלך הפגישה רק הוסיף להתלהבות הראשונית.


מבנה המלון מכיל שלוש קומות, כל אחת טומנת בתוכה הפתעות של עיצוב, פינוק, ואווירה רומנטית. הקומה התחתונה מארחת שתי יחידות מתוקות – הסוויטה המרוקאית וחדר רותם. בקומה המרכזית ממוקמות סוויטות שוקולד וטוסקנה וחדר פרובנס. בקומה זאת ישנו מתחם החוץ המשותף של היחידות עם בריכת שחייה אל מול הנוף הפסטורלי, באווירה של רוגע ופינוק. תמצאו שם גם מטבח חיצוני עם בר-בי-קיו.

הקומה העליונה מוקדשת לחוויות קולינאריות – כאן יסעדו האורחים את ארוחת הבוקר העשירה של זהבי, אל מול נוף הררי משגע, אשר נפתח מהמרפסת הרחבה של חדר האוכל.

העיצוב האקלקטי של המקום משלב השפעות רבות – פרטי נוי וריהוט מהמזרח הרחוק, אלמנטים עיצובים בסגנון קלאסי ו"ענטיק" וכן תוספות מודרניות. בווילה – שלל "פנינות" עיצוב יפיפיות – דלתות הכניסה העתיקות מעשה ידי אומן, תמונות ואלמנטים דקורטיביים מאוספים אישיים. הכל מתחבר יחד בסוג של הרמוניה מפתיעה ויוצר מראה מרתק, סוחף, מרגש.

המגע האישי של מנהלת המקום, האווירה של חושניות רכה ומעודנת, פלטת צבעים צבעונית וזוהרת – כל אלה יחד הופכים את המקום לפנינה רומנטית וייחודית, הספוגה בחום אנושי, אכפתיות ורגישות.
כל יחידת אירוח בווילה מעוצבת ומאובזרת באופן שונה (את הפירוט המלא של כל סוויטה וחדר תמצאו בלשוניות של היחידות). הציוד הבסיסי בכל אחת מהיחידות כולל מיטה מעוצבת, מסך LCD עם חיבור לYES ,פינות ישיבה וקפה רבות וחדרי רחצה.

סוויטות שוקולד וטוסקנה הגדולות המציעות לאורחים ג'קוזי זוגי מלבני וספייס גדול ופתוח. חדר פרובנס המעוצב מאובזר במקלחון ראש גשם עם ספסל צמוד בחדר רחצה.

בכניסה אל היחידות בקומה התחתונה ממוקם סלון משותף עם פינת תה/ קפה וספת המתנה. לכל יחידה – מרפסת פרטית המופרדת על ידי ווילון, אותו ניתן להזיז כאשר מתארחים ביחידות זוגות חברים.

אל חדר רותם יורדים בגרם מדרגות פנימי. החדר המעוצב מאובזר בחדר רחצה ענק עם ראש גשם וספסל רחצה. הסוויטה המרוקאית שוכנת בסמוך לחדר רותם, והיא בעלת כניסה נפרדת ומתחם חוץ אישי. היא מתפארת באמבט רחצה מעוצב, ספסלים מרוקאים מסוגננים ומיטה גדולה ומפנקת.
לסיכום:
וילה זהבי- בגלל הרומנטיקה, הפינוק והאווירה.
כדאי לדעת
  • אפשרות לערוך אירועים אינטימיים כגון חגיגות ימי הולדת, מסיבות רווקות וכו'
  • מטבחון חוץ פתוח לשימוש האורחים
  • חדר אוכל מפואר לארוחות בוקר משותפות
  • עיצוב הפנים הייחודי המכיל מגוון פרטי אומנות ואלמנטים דקורטיביים מאוספים אישיים
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
29 תמונות
הסוויטה הטוסקנית
15 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
סוויטת שוקולד
13 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
חדר פרובנס
11 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
הסוויטה המרוקאית
9 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
חדר רותם
8 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

חדר רותם

חדר רותם

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
  • ₪500
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!