חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטת אושר
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת אושר
האירוח במקום כולל:
  • ארוחת בוקר-
סוויטת אושר - היחידה פנויה ב- 25.04-26.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מסוויטת אושר

סוויטת אושר

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 25.04 - 26.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 70 מ"ר
קצת על הצימר
הסוויטה המרווחת מחולקת לשני חדרים נפרדים: החלל המרכזי עם מטבחון, פינת סעודה וסלון, וחדר שינה נפרד עם מתחם הג'קוזי. החלל המרכזי מעוצב בסגנון מודרני ומרוהט בשתי ספות צבעוניות ושולחן קפה. ממול - מסך טלוויזיה עם חיבור לערוצי YES.

המטבחון הכפרי מאובזר היטב לארוחות קלות ללא בישול ומציע בין היתר מכונת אספרסו איכותית. פינת הסעודה החיננית ניצבת בסמוך.

חדר השינה עשוי באווירה רומינטית קלילה ונינוחה עם ריהוט קלאסי בגוונים בהירים ומוטיבים פרחוניים בריפוד. תמצאו כאן מיטה גדולה במיוחד, פינת סלון חיננית מול מסך LCD וג'קוזי גדול עם ספסל ישיבה סמוך, מראה גדולה ומתקן לתליית בגדים.

חלוקי רחצה, נעלי בית ושלל פרטי כיבוד מחכים לאורחי הסוויטה. }
מפה
חוות דעת מבקר
מה דעתכם על חופשה רומנטית בתל אביב? מה דעתכם לעזוב הכל ולהגיע לביתכם החדש: דירת יוקרה מעוצבת במרכז התרבותי של תל אביב, קרוב לשנקין, להופעות, לתצוגות אומנות, לבילויים קולינאריים, טיולים על שפת הים ומבט אל קו הרקיע של העיר הפועמת?...  ובכן, עבור מבקרת האתר, כתושבת הפריפריה הצפונית, דווקא זו יכולה להיות חופשה רומנטית אולטימטיבית...
לוקיישן ואווירה
באופן מסורתי, אתר הפסגה ממליץ לכם, הגולשים, על מקומות אירוח איכותיים באזורים מרוחקים יותר של ארצנו- רמת הגולן, הגליל והדרום. לאורך השנים התייחסנו למושג "חופשה רומנטית" כאל חוויה כפרית, פסטורלית, המתרחשת במקום שקט ומבודד.

אולם ישנם גם מקרים הפוכים, בהם יש דווקא צורך בגיוון, שינוי והתפתחות, עם פרשנות חדשה למושג נופש רומנטי.
הקונספט של סוויטת "אושר" מבוסס על שילוב בין חוויה אינטימית שקטה ורומנטית עם מגוון רב של אפשרויות בילוי אשר מציעה העיר הגדולה.

סוויטת "אושר" ממוקמת בבנין תל אביבי וותיק ברחוב צבעוני, צעיר ודינמי, השוכן בסמוך לשינקין האגדי. המיקום של הדירה בצד העורפי של הבניין מבטיח פרטיות ושקט לאורחים של הסוויטה.

הדירה הגדולה והנוחה מעוצבת בדגש על מיזוג תרבויות, ומשלבת השפעות של העבר וההווה, בתיאום עם האווירה תל אביבית, השוררת בחוץ. חלל הסוויטה אשר שופץ ועוצב לאחרונה, מאובזר במפרט טכני מודרני ומרשים. הוא מרוהט היטב בדגש על פונקציונאליות ואסתטיקה מודרנית ושופע בפתרונות עיצוב מעניינים.

עיצב הפנים הלא קונבנציונאלי של הדירה מבוסס על פלטת צבעים עשירה, שילוב פריטים קלאסיים ומודרניים ושמירה על סגנון אותנטי, אשר בא לידי ביטוי במרצפות המקוריות, הקרניזים העתיקים והתקרה גבוהה.

החלל  המרווח, אשר ממוסגר על ידי קירות פסטליים ורצפת שיש מאופיין בתחושה קלילה, משוחררת, נושמת ונינוחה, ללא עומס או צפיפות. שלל גופי תאורה, ביניהם נברשות קלאסיות, ספוטים ומנורות בסגנון מודרני, מאפשרים גמישות מירבית ביצירת אווירה מתאימה לכל עת. פוסטרים גדולים בסגנון מודרני התלויים על הקירות מוסיפים ניחוח "היפסטרי", לאווירה.  

הסוויטה מחולקת לשני חדרים גדולים- החלל המרכזי וחדר השינה עם מתחם הג'קוזי. האזור המרכזי מהווה פינת סלון המורכבת משתי ספות צבעונית (אחת מהן, הכחולה, נפתחת למיטה זוגית נוספת), שולחן קפה מזכוכית וטלוויזיה 42 אינצ' המחוברת לערוצי YES .

המטבח החינני הצבוע בגוונים שמחים עשוי בסגנון כפרי ומציע אבזור אופטימאלי לצורך הכנת ארוחות קלות (ללא בישול). בנוסף תמצאו כאן מכונת אספרסו איכותית ושלל קפסולות קפה. פינת סעודה מעוצבת בסגנון תואם וממוקמת בסמוך למתחם המטבח.
החדר הפנימי עשוי באווירה רומנטית, מעודנת ורכה. המיטה הגדולה תופסת את מרכזו של החלל, ובסמוך ניצבת פינת סלון אלגנטית, המורכבת מריהוט קלאסי במוטיב פרחוני ומסך טלוויזיה מתכוונן.

מתחם הג'קוזי שוכן בצדו הפנימי של החדר ומופרד משאר החלל על ידי ווילון מעוצב לנוחות אופטימאלית. לצידו – ספסל נוח, מראה גדולה ומתקן תליה לבגדים.

לסיכום:
סוויטת אושר תל אביבית הממוקמת באזור "החם" והאופנתי של העיר, במרחק קצר מחופי הים, מציעה פרשנות חדשה למושג "חופשה רומנטית" – שילוב של רומנטיקה, פינוק ויוקרה עם מגוון אטרקציות תרבותיות.
כדאי לדעת
  • הסוויטה ממוקמת במרכז התיירותי של תל אביב בסמוך לרחוב שינקין וקרוב לטיילת
  • הסוויטה גדולה במיוחד ומחולקת לשני חדרים נפרדים לנוחות מקסימאלית
  • ארוחת בוקר כלולה במחיר, בבית הקפה  "שינקין 17"
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
19 תמונות
סוויטת אושר
12 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

סוויטת אושר

סוויטת אושר

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 25.04 - 26.04
  • ₪1100
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!