חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטה
האירוח במקום כולל:
כיבוד: בקבוק יין, צלחת עוגיות, פירות העונה,שתייה קלה,בירות,מגוון צמחי תה ועוד הפתעות.
חלוקים, מוצרי טואלטיקה: קצף אמבט, תחליף רחצה, גרם גוף, שמפו ומרכך.
הסוויטה - היחידה פנויה ב- 19.04-20.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטה

הסוויטה

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 19.04 - 20.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 70 מ"ר
קצת על הצימר


החלל הפנימי פרוס על שתי קומות ועשוי בסגנון מודרני ייחודי, שופע אבזור מפנק, אווירה יוקרתית וחושנית, עיצוב פנים מרהיב.
הייחודיות של הסוויטה - ביצירת התאורה הטבעית בזכות החלונות הרבים ושימוש בגופי תאורה "חכמים" לאור לילי חושני ורומנטי.

פרטי אספנות, שפע תמונות, הדפסים ותצלומים ברמת איכות גבוהה ביותר מעטרים את החלל ומעניקים לו מגע ארטיסטי מתוחכם. ווילונות בהירים בקונטרסט עם רצפת פרקט כהה, תקרה גבוהה, ריהוט איכותי  מעניקים לחלל מראה מעודן, נושם, נקי ומדויק.

קומת הבסיס מורכבת ממתחם הסלון המפנק מול מסך טלוויזיה, מטבח מאובזר ושולחן בר המהווה פינת סעודה. חדר רחצה מצוייד בג'קוזי זוגי מול הנוף. קומת הגלריה מהווה אזור השינה עם מיטה גדולה במיוחד וארון עץ נוח. }
מפה
חוות דעת מבקר

..."קוקוריקו הוא אכן מתחם ייחודי, ממש כמו שמו המלא הומור. מדובר בסוויטה גדולה במיוחד המציעה לאורחיה כל טוב: החל מבריכת שחיה מחוממת  בחצר, דרך שפע של כיבודים איכותיים ועד לגינת גג עם האט טאב..."

[מתוך דבר המבקרת, נטשה שטיינברג]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח

הייחודיות של "קוקוריקו" מבוססת על הקונטרסט המרתק אשר בין סביבת החוץ הפסטורלית ובין העיצוב האורבאני המעודכן של פנים הצימר. המשחק המתוחכם של "עיר מול כפר" אשר מאפיין את המתחם, מאפשר לאורחיו ליהנות מהיתרונות של העולמות אשר חוברו כאן יחדיו: היופי השקט של רמת הגולן, מראות וניחוחות הטבע, נופים פנוראמיים, אווירה של רוגע – מול האופי המודרניסטי, האומנותי והמפנק של הסוויטה הגדולה, המעוצבת והמאובזרת היטב. גם הקרבה לכפר האמנים עושה את שלה.

לוקיישן ואווירה

הסביבה: 3 דקות הליכה מכפר האומנים

אציין כאן, שבנוסף לאיכויות הרבות  שמציע הצימר, מקבלים האורחים "בונוס": הצימר נמצא במרחק 3 דקות הליכה משם מכפר האמנים הממוקם בכניסה אל הישוב. כאן ניתן להתרשם (ולרכוש) משלל עבודות אומנות רבות, ביניהן תמונות, חפצי נוי, כלי קרמיקה, מוצרים אורגניים ועוד. שתי מסעדות - בשרית כשרה וחלבית, יספקו לאורחים חוויה קולינארית באווירה אירופאית רומנטית.

המתחם של "קוקוריקו" שוכן במעטפת החיצונית של הישוב – דבר המבטיח מיקום גבוה ומבודד, ומאפשר קו ישיר אל הנוף.

המתחם והסוויטה: 
סוויטת "קוקוריקו" שוכנת מעל בית המארחים, בפרטיות גמורה ועם כניסה נפרדת. בחצר האחורית של המתחם, המיועדת לאורחי הסוויטה בלבד, מצויה בריכת השחיה המחוממת. הפרטיות בבריכה חלקית עקב חשיפתה לבית השכנים.

הסוויטה עצמה בנויה כחלל גדול עם גלריית שינה, ומרפסת גדולה צמודה. "בפנים – תל-אביב, בחוץ – נשיונל ג'אוגרפיק" כך בדיוק סיכם את חווית הביקור במתחם "קוקוריקו" אחד מאורחיו. ובכן, לא יכולתי להגדיר את הקונספט של המקום  טוב יותר.  כאשר עולים אל הסוויטה מגיעים אל מרפסת ענקית ומקורה, המציעה שלל פינות רביצה ממכרות, ברבקיו, שטחי צמחיה וכמובן, מבט אל הנוף.

בחלק הפנימי של המרפסת מסתתרת הפתעה – ג'קוזי סופט טאב מפנק, המקבל נקודות זכות נוספות בשעות הלילה – כאשר התאורה הצבעונית הופכת אותו לרומנטי במיוחד.

המבט הישיר של הנוף כולל את החרמון ושדות רמת הגולן ואילו מהמרפסת הענקית ניתן לחזות בכנרת, הר תבור והרי הגליל.  פתרונות העיצוב המבריקים בחלל הדו קומתי כוללים בין היתר שימוש לא סטנדרטי בחלונות, תצוגת אוספים מעניינים המורכבים מפרטי אומנות מקוריים.

חלל הסוויטה מתפרס על קומת הבסיס המשמשת כסלון ומטבח וגלריית שינה חושנית עם מיטה רחבה העשויה בנגרות אישית. אחת ההברקות של העיצוב כאן הם שפע של חלונות בצורות וגדלים שונים, אשר "אחראים" על התאורה הרכה ועל "שיבוץ" הנוף בתוך החלל כחלק מהדקורציה.

שפע פתרונות תאורה, כולל ספוטים רבים, מאפשרים להתאים אווירה לסיטואציה בצורה מדויקת ביותר.  תמונות צילום והדפסים בטעם גבוה ופרטי דקורציה נוספים (שימו לב לכלי הקרמיקה המיוחדים על מדף המטבח) משולבים בעיצוב פנים נקי ומדויק המבוסס על פלטת צבעים ניטראלית עם נגיעות אדום עוצמתי.

שתי מרפסות קטנות המחוברות לחלל בקומת הסלון והחלון הענק "מושכים" את מבקרי המקום לצפות בנוף מקרוב.

המארח: יוצר של חוויה
במקום לספר לכם פרטים יבשים על דוד פלד, הבעלים והמארח, אולי פשוט אצטט אותו: "חשבנו על זוגות כמונו שרוצים לקחת לפעמים פסק זמן ממרוץ החיים ולצלול לתוך חופשה שלווה ורוגעת, לחזק את הזוגיות, להנות אחד מהשני, לחוות ביחד..." מבחינתנו- הוא הצליח. דבר נוסף שאולי מצביע על אופי האירוח של דוד הנו השפע של הכיבודים האיכותיים (הכוללים יין איכותי במיוחד וגבינות מיוחדות) המוגשים בסוויטה.

לסיכום
מדובר בהחלט במתחם לא שיגרתי שיצר אדם עם חשיבה לא שיגרתית. התחושה המתקבלת כאן, כאשר זוג מתארח בפרטיות גמורה, היא של עולם שלם שכולו טוב, עם חשיבה על כל פרט, שכולו שלכם. נוסיף לכך לוקיישן מצויין ונוף מעולה ונקבל את אחד המתחמים היוצאים מהכלל אותם סקרנו לאחרונה.

כדאי לדעת
  • הצימר זכה בדירוג IBB הגבוה ביותר
  • המתחם ממוקם במרכז רמת הגולן במרחק נסיעה קצר מחרמון וחמת גדר. כפר האמנים של אניעם במרחק הליכה מהצימר.
  • הסוויטה ממוקמת מעל בית המארחים בפרטיות גמורה
  • מתחם חוץ המיועד לאורחי הסוויטה עם בריכה מחוממת ומקורה 
  • נוף פנוראמי מנקודות תצפית שונות במתחם
  • שפע של כיבודים איכותיים
ביקורות הגולשים
ר
רינת
04/07/21
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
מושלם!!
מקום מהמם ,נקי ומיוחד במינו . המון טבע מסביב. פרטיות מוחלטת. בעלי הצימר אדיבים ומפנקים במיוחד ... מומלץ בחום !!! נהנו מאוד !!!
להמשיך לקרוא
א
אשר פרץ
06/07/18
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
חוויה מדהימה, נהנינו ברמות
למרות שראינו שהיתה ביקורת אחת שלילית ,שלכאורה היתה אמורה להרתיע אותנו מלנפוש בצימר קוקוריקו,לקחנו סיכון,כך אנו מטבענו.לאחר שיחה עם דוד פלד ,בעל הצימר,נוכחנו לדעת שמעבר לקו ישנו אדם חם וקשוב ולאחר שהגענו לצימר,ראינו שהמקום נקי,מצוחצח ומזמין לנפוש בו.הבריכה מתוחזקת היטב נקיה ביותר,היה כייף בערסלים ובהאט טאב,עם הטאבון והגריל גז המשוכלל,הצימר מאובזר ונוח לא נראה לעיני כל הייתה לנו פרטיות ושקט.ובעל הבית מסביר פנים ,מפנק בלי סוף ודורש בשלומנו מעת לעת.מביא לנו שתיה ,חלב ,נס קפה,קפה אספרסו בטעמים שונים,גבינות טריות מעשי ידיו של בעה"ב המוכשר,ביצים אורגניות הישר מן הלול ועוד....והכל ברוחב לב ובחיוך. היינו מוקפים בעצי פרי משבעת מיני ארצנו ,הרגשנו ממש בארץ זבת חלב ודבש. תודה לכם נשארנו עם טעם של עוד...
להמשיך לקרוא
adi 7162
04/09/16
9.41
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
מקסים מקסים מקסים
היינו זוג עם ילד וכלבה. היחס היה נפלא, המקום מושקע ומטופח מכל הלב, והמיטה מטורפת!
להמשיך לקרוא
m
moran_cohen
03/06/13
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
הצימר הכי מפנק שיש!!

בתור מי שהייתה כבר בלא מעט צימרים בחיים, זה בהחלט הצימר הכי מושקע ומדהים שיש!

תמורה מטורפת למחיר. פינוקים בלי סוף, מעל הכל האירוח יוצא מגדר הרגיל, פרטיות מוחלטת, ונוף עוצר נשימה.
מרגישים כמו מלכים בצימר יוקרתי ויוצא מן הכלל
ללא ספק נחזור לפה שוב ביומולדת הבאה!

להמשיך לקרוא
ב
בונדי 123
06/04/13
9.51
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
חופשה אמיתית !!
צימר יפה!! מושקע. תואם את התמונות. אירוח נעים ומפנק. מרפסת ברבי קיו ענקית. בקיצור מקום מעולה לחופשה אמיתית ללא צורך לצאת מהמקום. מומלץ מאוד!!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
28 תמונות
הסוויטה
26 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

הסוויטה

הסוויטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 19.04 - 20.04
  • ₪1890
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!