חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטות טופז/ אחלמה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטות טופז/ אחלמה
האירוח במקום כולל:
  • כיבוד: בקבוק יין, שוקולדים, עוגיות הבית, צלחת פירות, שתיה קלה,קפה,אספרסו ועוד  ...
  • חלוקי רחצה, מוצרי טואלטיקה איכותיים
  • ארוחת בוקר עשירה לפי בקשתך בתוספת תשלום
סוויטות טופז/ אחלמה - היחידה פנויה ב- 25.04-26.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

סוויטות טופז/ אחלמה

  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 25.04 - 26.04
2 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 50 מ"ר
קצת על הצימרים
מבנה הסוויטות מחולק לחלל מרכזי עם סלון, מטבח וג'קוזי וחדר שינה הממוקם בצידו השני של המסדרון. 

החלל המרכזי עשוי כחדר גדול ומואר היטב, בזכות חלונות גדולים, המאפשרים לאור שמש לזרום פנימה. על תאורת הלילה "אחראים" מגוון גופי תאורה, ביניהם מערכת ספוטים בתקרת המטבח ומנורות מזכוכית שבורה אומנותיות.

פלטת הצבעים מבוססת על משחק קונטרסטי בין גווני חום בריהוט, רצפת גרניט פורצלן, לבן בוהק בקירות, עם תוספות  צבע בווילונות, רביפוד ובכריות. פרטי העיצוב כוללים תמונות אומנות, מדבקות קיר תלת מימדיות באיזור המטבח, וכלים עתיקים. 

  ספת בד רחבה וכורסת "סבא" עם שולחן קפה נמוך מרכיבים את פינת הסלון. ממול - ג'קוזי גדול בסמוך לקיר עם ריצוף אבן עתיקה. מסך LED מתכוונן מספק זוויות ראיה טובות מכל מקום בחלל. 

המטבחון ופינת הסעודה ממוקמים בנישה גדולה בעיצוב חמים וביתי. 

חדר הרחצה מעוצב היטב ומכיל ראש גשם גדול. הוא מציע שלל מוצרי טואליטיקה איכותיים תוצרת ים המלח. מראה גדולה עומדת בקצה המסדרון במסוך לחדר השינה. בו תמצאו מיטת עץ מאסיבית עם מזרן אורטופדי ומסך LED. העיצוב כאן שקט, רומנטי, מבקש אינטימיות וקרבה. 

החצר החיננית של הסוויטה מגודרת ומאפשרת פרטיות. בה ממוקם ג'קוזי ספא "סופט טאב" (פרטי ושייך לזוג בלבד), שולחן קפה וכיסאות ישיבה מאפשרים לנופשים במקום ליהנות מאווירה פסטורלית ואוויר ראש פינאי צח. זוגות חברים יהנו גם הם מהמתחם המשותף, עם נדנדה מפנקת ופינת ישיבה.  }
מפה
חוות דעת מבקר
בנוסף למיקום מוצלח אשר משלב קרבה לאזורי תיירות עם אווירה פסטורלית, ישנו דבר נוסף, אשר מבליט ומייחד את סוויטות "אלברט": לא תפגשו כאן בקתות עץ עמוסות ומיושנות, לא תמצאו כאן ארמון נובורישי עם נטיות מגלומניות, לא תצטרכו לשהות בחדר מגורים שבלוני וחסר זהות.

במקום זאת תגלו כאן - בית. נעים ומסביר פנים, נינוח, עשוי בטעם ובאיכות. כזה שרוצים להישאר בו "עוד קצת", להחליף את בגדי ה"חוץ" הלוחצים למשהו נוח ולא מחייב, להתכרבל יחד, לשתוק, לצחוק, להירגע, לחיות. ג'קוזי ספא "סופט טאב" פרטי יספק את צרכי האורחים המבקשים להתפנק בפרטיות מלאה. 
לוקיישן ואווירה
כתושבת גליל וותיקה, אשר מכירה היטב את האזור, אני רגילה לעזור לחברי מהמרכז בתכנון טיולים רומנטיים בצפון.

ההמלצה הקבועה שלי היא לשלב בטיול כזה ביקור ממושך ומעמיק במושבה היפיפייה ראש פינה, וזאת מכיוון שהמקום המיוחד הזה אוסף בתוכו מגוון אטרקציות גליליות משובחות: מצד אחד – אפשרויות רבות לחוויות בחיק הטבע מול נופים מדהימים, מצד שני – חיי תרבות תוססים, ארכיטקטורה עתיקה, היסטוריה עשירה, מרכזי קניות, שלל בתי קפה ומסעדות. כל זאת – באווירה פסטורלית, שקטה, מלאה ברוגע, באוויר צח, ובאנשים טובים באמצע הדרך.

בכדי ליהנות מראש פינה הלילית, לפגוש אותה בזריחה ולהתמוגג ממנה בשעות הערביים, כדאי לכם לשקול להתארח בשתי סוויטות יוקרתיות בשם "אלברט", הממוקמות במרחק הליכה מכל מרכזי התרבות במקום.

הסוויטות זהות כמעט בעיצובן ושוכנות כל אחת במבנה נפרד עם חצר פרטית ובה ג'קוזי ספא "סופט טאב" המפנק, שולחן סעודה ופינות ישיבה. מתחם חוץ משותף ממוקם בין המתחמים הפרטיים ומציע נדנדה זוגית, פינוק ישיבה וגם אפשרות בילוי משותף עם זוג נוסף. 

בנוסף למיקום מוצלח אשר משלב קרבה לאזורי תיירות עם אווירה פסטורלית, ישנו דבר נוסף, אשר מבליט ומייחד  את סוויטות "אלברט": לא תפגשו כאן בקתות עץ עמוסות ומיושנות, לא תמצאו כאן ארמון נובורישי עם נטיות מגלומניות, לא תצטרכו לשהות בחדר מגורים שבלוני וחסר זהות.

במקום זאת תגלו כאן - בית. נעים ומסביר פנים, נינוח, עשוי בטעם ובאיכות. כזה שרוצים להישאר בו "עוד קצת", להחליף את בגדי "חוץ" הלוחצים למשהו נוח ולא מחייב, להתכרבל יחד, לשתוק, לצחוק, להירגע, לחיות.

האווירה הביתית ב"אלברט" מושגת על ידי תכנון, ארגון ועיצוב  נכון של החלל. הסוויטה המרווחת מחולקת לחלל מרכזי עם סלון וג'קוזי כאשר מסדרון מפריד את חדר השינה. פלטת צבעים משלבת צבעוניות רכה עם גוונים נייטרליים, וגופי תאורה מזכוכית שבורה מוסיפים זוהר וחמימות לאור הבוקע מהחלונות הגדולים.

הריהוט המדויק, המפנק והנוח נבחר בחשיבה רבה על צרכי האורחים. האבזור האיכותי כולל ג'קוזי גדול במיוחד, מקלחון ראש גשם חדיש, מזרן אורטופדי, שני מסכי LED – במתחם הסלון ובחדר השינה. פרטי דקורציה מובחרים מאופיינים בטעם ודיוק ומעניקים למקום אופי ואישיות. באווירה הכללית  מורגשת חמימות ודאגה לאיכות האירוח, הקפדה על הפרטים הקטנים תוך שמירה על ניקיון מושלם.

זוג המארחים, אברהם וקרן, מצפים בקוצר רוח לאורחים המעוניינים לחגוג כאן רגעיים רומנטיים מיוחדים. לשם כך, יפיקו בעלי המקום חגיגה מיוחדת ומותאמת אישית לאורחי המקום. ועוד ביקשו המארחים להוסיף: המתחם ערוך באופן מושלם גם לאירוח זוגות שומרי מסורת, אשר יהנו כאן מתנאים שיהפכו את חופשתם לנוחה במיוחד.

לסיכום: סוויטות "אלברט" – לטייל בצפון ולהרגיש בבית...
כדאי לדעת
  • התמחות בארגון אירועים מיוחדים לגיל הזהב
  • תנאים אופטימאליים לציבור הדתי, כולל פלטה ושעון שבת והגשת ארוחות שבת בתיאום מראש
  • קרבה לאתריי תיירות מרכזיים בראש פינה
  • אווירה ביתית עם דגש על נוחות ופרטיות האורחים
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
13 תמונות
סוויטות טופז/ אחלמה
9 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים

סוויטות טופז/ אחלמה

סוויטות טופז/ אחלמה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 25.04 - 26.04
  • ₪1200
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!