חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
טוהר
נועם
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- טוהר
האירוח במקום כולל:
  • בקבוק יין, שוקולדים, פירות, מים מינראליים
  • מיץ חלוקי רחצה, מוצרי טואלטיקה איכותיים
  • ארוחת בוקר ישראלית עשירה בתוספת מחיר
טוהר - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מטוהר

טוהר

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 60 מ"ר
קצת על הצימר
העיצוב של הסוויטה עשוי בסגנון קלאסי אלגנטי ומבוסס על גווני אפור בשילוב עם נגיעות בורדו.

בכניסה לסוויטה ממוקם מטבח מאובזר, המתאים לבישול מלא. ארון המטבח עשוי בסגנון רטרו, בגוונים בהירים עם פס בורדו. שעון ווינטאג' חינני, כלים קרמיים באדום לוהט, שטיח אפגני, גופי תאורה דמויי כדור ושולחן בר עם כסאות בסגנון ענטיק משלימים את מתחם המטבח.

פינת הסלון המרווחת מוארת על ידי גוף תאורה מרשים ומורכבת מספת שזלונג נפתחת ושולחן קפה מעץ מלא. ממול - מסך LCD גדול סמוך לקיר לבנים בסגנון אירופאי. שטיח אפגני גדול, כדים דקורטיביים ותמונת קיר בסגנון איפרסיוניסטי מהווים את פרטי עיצוב העיקריים במתחם הסלון.  

קמין חשמלי מעוצב בנוי בתוך קיר בסמוך לחדר רחצה גדול ונוח בעל מקלחון ראש גשם רחב במיוחד. חדר שינה הרומנטי מעוצב סגנון קלאסי ומעוטר בקרניזים מסביב לתקרה. שידת איפור חיננית עם מראה אובלית ניצבת בסמוך למיטה גדולה עם משענת עור גבוהה. ממול - מסך LCD נשלף. בפינה - ארון לתליית בגדים. 

דלתות חלון רחבות מובילות אל מתחם החוץ מהחלל במרכזי ומחדר השינה. החצר המגודרת והפרטית מציעה בריכת שחיה מחוממת, מקורה ,בנויה ומרוצפת, גדולה במיוחד, ג'קוזי ספא משוכלל, פינת ברבקיו ושלל ריהוט גן יוקרתי. 
}
מפה
חוות דעת מבקר
הביקור במתחם האירוח "שלווה עילאית" במושב ספסופה עשוי לעורר אצל חובבי הצימרים תחושות הזהות לאלה שחש ילד בחנות הממתקים: עיצוב פנים אנין, אווירה יוקרתית, מפרט טכני עשיר במיוחד, אסתטיקה ואיכות ללא דופי הופכים את הצימר לאטרקטיבי במיוחד, גם לאלה הרגילים לסטנדרטים גבוהים.

וכאשר הפיתויים כל כך רבים, קשה להחליט מה לעשות קודם: לשחות בבריכה פרטית ומחוממת? להירגע בג'קוזי- ספא משוכלל? או להתרווח על מיטת מלכים עם מזרן מעולה כדי לצפות בסרט רומנטי?  שפע חוויות מרגשות והרפתקאות רומנטיות מחכות כאן לזוג אוהבים, ומבטיחות להפוך את החופשה הזוגית לבלתי נשכחת, ספוגה באהבה וקסם.
לוקיישן ואווירה

מתחם החוץ המפואר מואר בלילות בתאורה חלומית, ובמרכזו מתנצנצת בריכת השחייה המחוממת, ענקית ויפיפייה, מוקפת במיטות שזוף יוקרתיות. ג'קוזי ספא חדיש ומרווח שקוע בבמת עץ בסמוך למתקן בר-בי-קיו בנוי, לידו - ספת קונכייה וערסל תאילנדי. כל העושר הזה שייך רק לזוג אחד ומוגש לו במתחם סגור ומבודד, בפרטיות מלאה.

שתי סוויטות מרווחות שוכנות במתחם. הסוויטות חולקות מפרט טכני זהה וקו עיצובי דומה, עם מעט הבדלי סגנון. לכל אחת – מתחם חוץ גדול וחלל פנימי המחולק למתחם מרכזי וחדר שינה. לכל סוויטה – שלוש כניסות, האחת מהדלת הראשית, ושתים האחרות מובילות מהסלון ומחדר השינה אל מתחם החוץ. הסוויטות עשויות בטעם אנין, עם עיצוב פנים אקלקטי אלגנטי ומאוזן, אשר משלב השפעות קלאסיות, מודרניות ורטרו ואוסף אותן לקומפוזיציה בשלה והרמונית.

החלל המרכזי של הסוויטה מכיל מטבחון מאובזר בסגנון רטרו, ושולחן בר המשמש כפינת סעודה. בחלל המרכזי תמצאו גם פינת סלון מרווחת עם ספת בד נפתחת ושולחן קפה, מסך Lcd  גדול וקמין חשמלי בנוי, עוצמתי במיוחד.

בשתי הסוויטות ישנם אלמנטים דקורטיביים זהים – שעון רטרו במטבח, שטיח אפגני בפינת הסלון, גוף תאורה מוזהב, קיר לבנים בסגנון אירופאי והדומים מעוצבים. פרטי עיצוב אחרים מדגישים את השוני שבאופי של היחידות: "טוהר" הקלאסית מכילה חלון צוהר עגול, תמונה אימפרסיוניסטית, חפצי נוי אלגנטיים ומאופקים.

"נועם" המודרנית בשחור- לבן מתהדרת בתמונות וכריות זברה בסגנון פופ ארט, חדרי שינה מעוצבים באווירה קלאסית, ריהוט מאסיבי יוקרתי ואבזור איכותי: מיטת שינה גדולה עם מזרן אורטופדי, פינת איפור, מסך LCD  נשלף, ארון לתליית בגדים ועוד. חדר הרחצה מרווח, מאובזר ונוח, ומציע שני כיורים ומקלחון עם שני ראשי גשם וספסל ישיבה.

לסיכום:
"שלווה עילאית" החדשה מציעה חופשה בסגנון "הכל כולל הכל" – שלל אבזור מפנק ותנאי שהות נוחים במיוחד. הפרטיות, הגודל, האיכות והמגוון מאפשרים לאורחי הצימר להישאר בתוך הסוויטה במהלך כל החופשה.
כדאי לדעת
  • מתחם חוץ פרטי עם בריכת שחיה מחוממת וג'קוזי ספא
  • חלל הסוויטות גדול במיוחד ומחולק למתחם מרכזי וחדר שינה
  • עיצוב פנים אקלקטי ייחודי, המשלב השפעות של סגנונות מודרניים, קלאסיים ורטרו
  • שני מסכי LCD עם מערכת SMART TV
  • אפשרות לחיבור בין היחידות לאירוח זוגות חברים
ביקורות הגולשים
ש
שרה גאבר
07/04/21
7.41
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת טוהר
מאכזב ולא שווה את המחיר
המקום מאוד מאכזב ולא שווה את הכסף , הצימר לא נקי ולא מתוחזק , הייתה נזילה במכשיר המים והצפה במטבח , הג'קוזי לא עבדה , המקום עצמו לא נקי , התמונות לא משקפות את המציאות בקיצור חבל על הכסף שלכם תחפשו מקום אחר ..
להמשיך לקרוא
Дина
27/06/20
6.06
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת טוהר
לא שווה את הכסף
חברים אל תבזבזו את הכסף שלכם, הזמן והיופי של הצפון במקום הזה.עשינו טעות כל כך גדולה.2 לילות.3,000 ש"ח.הסוויטה מלוכלכלת, המטבח מטונף, כל הכלים כל כך מלוכלכים, בבריכה ובג'קוזי היה הרבה חול.מלא זבובים.פשוט איכס.עצוב, נורא וכואב הלב על הכסף שזרקנו.למרות הכל, ניסינו להנות.אין כמו צפון. אבל לא במקום הזה.אני לא ממליצה.בנוסף, השירות פשוט נורא.בסדר,כולם עושים טעויות, רק אתם אל תעשו.מאחוריי...
להמשיך לקרוא
לילך
29/02/20
7.38
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת נועם
לא שווה את הכסף
ההיחידה גדולה, יש גקוזי ובריכה פרטיים. בארוחת הבוקר הייתה נחמדה. אך מאוד התאכזבנו, התמונות לא תואמות את המציאות, מצאנו יחידה ברמת תחזוקה וניקיון מאוד נמוכה, החצר הייתה מוזנחת ומלוכלכת ואין נוף.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
32 תמונות
טוהר
13 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
נועם
16 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

טוהר

טוהר

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
  • ₪1600
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!