חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטות
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטות
האירוח במקום כולל:
פינוקים נבחרים : יין מיקבי רמת הגולן, שוקולודים,עוגה , חלב ושתייה קרה.
מוצרי טיפוח וטואלטיקה.
הסוויטות - היחידה פנויה ב- 19.04-20.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

הסוויטות

  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 19.04 - 20.04
2 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 40 מ"ר
קצת על הצימרים
סביר להניח ששתי הסוויטות המחוברות של 'שני שבלולים' שונות מכל מה שראיתם בצימרים. זה קשור בעיקר לחומר הגלם ממנו הן בנויות - סלעי בזלת מקומיים גדולים ולא מסותתים.

מקור השם המיוחד ניתן לסוויטות בצורת המבנה המעוגלת שהזכירה לבעלים שבלול. הסוויטות זהות (למעט טאצ'ים עיצוביים קלים)  ולכל אחת מהן מרפסת כניסה קטנה עם פינת ישיבה ופרטיות מוגבלת.

הכניסה מתבצעת דרך ויטרינת זכוכית רחבה ובפנים מתגלה חלל נעים ומרווח הכולל סלון יפה עם מסך LCD וקמין, פינת-אוכל ומטבחון. הבזלת ממשיכה לתת את הטון, כשפה מצטרפים אליה תקרה מקורית המשלבת קורות עץ ובד, וגופי תאורה צבעוניים.

בעומק החלל, ליד חדר הרחצה, מתעקל קיר המבנה ומוביל אל חדר שינה מרווח בעל תקרה גבוהה.  האלמנט העיצובי הראשון שתופס את העין הוא יצירת אמנות גדולה של מעין דמות דמיונית המפוסלת על קיר הבזלת ממש מעל המיטה.  אח"כ אפשר לראות שיש פה גם ג'קוזי יפה ומסך LCD אבל מה שמסקרן יותר זה גרם מדרגות תלול מעץ המטפס לאורך הקיר. למעלה מתגלה מרפסת פרטית קטנה ומקסימה שצופה מגבוה אל הנופים הפראיים של הגולן והכינרת.
שווה כל מדרגה...  }
מפה
חוות דעת מבקר
..."ביישור קו עם סלעי הבזלת המקומיים 'צומחות' מהקרקע (בקו הראשון לנוף) שתי סוויטות תאומות ומחוברות שבנויות מאותה הבזלת עצמה. 
אני לא מקנא במי שהיה צריך לאסוף את הסלעים האלה ולבנות מהם, אבל צריך להודות שהצליח לו... האבן הלא מסותתת יוצרת מראה שונה מכל מה שראיתי בצימרים"...


[מתוך דבר המבקר, יאיר שיינברג]
לוקיישן ואווירה
בשלוש מילים:
רמת הגולן האמיתית

ב-336 מילים:
בואו נשחק משחק אסוציאציות קצר. מוכנים? קבלו:  
מה אומרת לכם המילה 'גולן'?

חלקכם חושבים עכשיו על טיול בנחל היהודיה, חלק נזכרים בתצפית מרהיבה מהר בנטל וחלק חוזרים לפעם ההיא שכמעט נתקעתם בשלג. זה הקטע עם הגולן: הוא מגוון בטירוף – פראי, מסתורי ויפה נורא.

זה גם מה שהיה לי בראש כשיצאתי לחפש את הצימר הבא שלנו. מצאתי את 'שני שבלולים' באניעם.

'איפה זה בכלל אניעם?!' שאלתי את עצמי ואת האייפון. עצמי לא ידע, אבל האייפון כיוון לישוב שקט, שונה מיישובי הצימרים של הרמה. זהו כפר אמנים, בלי עשרות מתחמים וכפרי נופש, ועם משהו... אחר. קודם כל הנוף הפראי שמתחיל פה ונגמר איפשהו בכינרת ובמרחבי הרמה. הדבר השני הוא המבנה – ביישור קו עם סלעי הבזלת המקומיים 'צומחות' מהקרקע (בקו הראשון לנוף) שתי סוויטות תאומות שבנויות מאותה הבזלת עצמה.

אני לא מקנא במי שהיה צריך לאסוף את הסלעים האלה ולבנות מהם, אבל צריך להודות שהצליח לו... האבן הלא מסותתת יוצרת מראה שונה מכל מה שראיתי בצימרים. "שני שבלולים?" אני שואל את חלי – המארחת, והיא מסבירה ש"בעלי אדריכל והוא תכנן את המבנה בצורה מעוגלת שהזכירה לנו שבלול".

לא בטוח שאני רואה את הדמיון, אבל אני כן רואה עיצוב מקורי ומקסים, עם שני חללים גדולים (סלון - פינת אוכל – מטבח וחדר שינה), תקרה מיוחדת בשילוב בד וגופי תאורה מעניינים. בחדר השינה המרווח יש ג'קוזי יפה ומדרגות תלולות למרפסת גבוהה מול הנוף, ובחוץ מרפסת 'דק' משותפת עם פינת אוכל וג'קוזי ספא שנראה כמו רעיון מעולה ללילות הגולן הקרירים.

מרחק הליכה מכאן נמצא, כאמור, כפר אמנים מתוק עם גלריות ובתי קפה, ואם הטבע עושה לכם את זה הגעתם למקום הנכון: "יש לנו מפל מקסים ובריכות טבעיות יפיפיות" מצביעה חלי לכיוון מסלול הליכה שיוצא מהמתחם, ואני מנסה לחשוב כמה אנשים שאני מכיר יכולים להגיד שיש להם מפל...

אז לא, אין פה לאונג' מפונפן ולא בריכת שחיה פרטית בעיצוב אירופי קלאסי, אבל יש עיצוב סופר מיוחד ובעיקר חוויה רמת-גולנית אסלית שמאוד מחוברת למקום. מסתבר שגם לנו יש מערב פרוע. אז מה אם אצלנו הוא בכלל במזרח...
כדאי לדעת
  • במרחק הליכה מהמתחם נמצא כפר אמנים מתוק עם גלריות ובתי קפה
  • מסלולי הליכה למפלים ובריכות טבעיות יפיפיות יוצאים ממש מפתח הצימר
  • מקור השם 'שני שבלולים' בצורתו של המבנה
  • לכל סוויטה מרפסת פרטית יפה. הפרטיות במתחם החוץ מוגבלת
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
13 תמונות
הסוויטות
10 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים

הסוויטות

הסוויטות

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 19.04 - 20.04
  • ₪1000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!