חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הבקתות
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הבקתות
האירוח במקום כולל:
הבקתות - היחידה פנויה ב- 26.04-27.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהבקתות

הבקתות

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 26.04 - 27.04
3 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 40 מ"ר
קצת על הצימרים
שביל עץ ארוך מוביל אל 3 בקתות העץ הזהות של 'עלמה בגליל', המסודרות בטור בין כרם זיתים לבוסתן עצי פרי בשטח שמעבר למתחם הבריכה המשותף. במרווחים שבין הבקתות (כ-6 מטרים) ניתן למצוא דשא ירוק, עצים ופינות ישיבה נחמדות. בפנים מחכה חלל אחד פשוט ונעים. סמוך לכניסה ממוקמים קמין, מטבחון קטן (עם מכונת אספרסו חדישה אבל בלי אפשרות לבישול רציני) ופינת אוכל, כאשר ג'קוזי ומיטה רחבה הצופה למסך LCD גדול נמצאים על במת עץ מוגבהת מעט בעומק החלל. מכאן גם נפתחת דלת אל מרפסת 'דק' פרטית ה'תלויה' מעל הדשא, צופה אל גן עצי הפרי. צמחיה מקיפה את המרפסת ומעניקה לה פרטיות טובה, וכשמחברים את זה לנוף העצים שנשקף ממנה ולאווירה הנינוחה ששורה על המקום הזה מתחשק רק להשתרע על אחת ממיטות השיזוף, לצלול לתוך ספר טוב ולשכוח מהכל.

}
מפה
חוות דעת מבקר
..."אנחנו יוצאים לגן, עוברים על פני ספסלי נדנדה ופינות ישיבה אינטימיות ושקטות, ואיפשהו בין האפרסמון היפני לאנונה הסגולה, יאיר נזכר שיש פה גם בריכה. במתחם מוקף במבוק מתגלה גן סודי יפיפה, שבמרכזו במת עץ גבוהה ובריכה מחוממת. מסביב פזורות סוכות גפנים עם פינות ישיבה ובין העצים מסתתרים גם ג'קוזי ספא גדול וסאונה. מה אני אגיד לכם - יש עוד הרבה צימרים יפים, אבל מתחמי חוץ כמו שיש פה לא ראיתי"...

[מתוך דבר המבקר, יאיר שיינברג]
לוקיישן ואווירה
ב-3 מילים:
חופשה בגן בוטני

ב-384 מילים:
שמתם לב לזילות שעושים אצלנו למושג 'גן-עדן'? פתאום כל דשא סינטטי עם פרחי פלסטיק זה גן עדן וכל צלחת עם שלושה תפוחים עייפים זה פרי עץ הדעת. אז למי שנכשל בבגרות בתנ"ך –  בגן עדן הפרחים לא עשויים מפלסטיק ועל הפירות אין מדבקות של בית אריזה ושאריות חומרי ריסוס.
הבעיה: בשביל ליהנות מכל זה צריך להיות צדיקים גמורים, ואם זה לא מספיק – צריך גם למות.

אה, כן.  יש דרך קצת יותר פשוטה – סעו לעלמה במושב כורזים...
חושבים שאני מגזים? כשתלכו לאיבוד ב-8 דונם(!) של גן עם למעלה מ-90 זנים של פירות שונים ומשונים, אני חותם שתחשבו אחרת.

אני חוצה שער ופוגש את יאיר – בעל המקום והמשוגע שמאחורי הגן הבוטני הזה. הוא מדבר על העצים שלו בהתלהבות שגברים מדברים על מכונית הספורט שקנו. "אתה חייב לטעום את הספוטה הלבנה" הוא אומר. "למי קראת ספוטה?!" אני מתחמם, אבל הוא מגיש לי פרי מדהים שנראה כמו שום דבר שאני מכיר. כמי שגדל בקיבוץ אני מנסה לתת פייט ומצליח לזהות עץ גויאבה ושני עצי תות, אבל כשיאיר נותן לטעום מפרי עץ הגלידה (וואו!) ומראה לי עץ שוקולד, אני נכנע. "טוב, יש לך גם צימרים?" אני שואל באגו פגוע, רק כדי לגלות שגם בנושא הזה המגוון אדיר.

אוהבים בקתות עץ? יש פה 3 כאלה – נעימות ולא 'מתפלצנות', עם ג'קוזי ומרפסות "דק" פרטיות שנסתרות בצמחיה. מחפשים פתרון לכמה זוגות? יש וילה מפוארת בנויה עץ, עם בריכה מחוממת (הכנסתי אצבע – זה חם באמת!), ג'קוזי ספא ומטבח שהייתם מתים שיהיה לכם בבית. עוד סוויטה עם פטיו מקסים ומרפסת נוף גדולה, יכולה בקלות להצטרף לוילה, אבל מתאימה לגמרי לאירוח בנפרד, ו-4 סוויטות נוספות נחבאות מתחת לוילה. שתיים מהן (הימנית והשמאלית) מציעות (בנוסף למבואה נחמדה וג'קוזי) אינטימיות נעימה וחצר פרטית מוקפת ירוק, שעושה חשק לקפה של בוקר, גם אם כבר צהריים...

אנחנו יוצאים שוב לגן, עוברים על פני ספסלי נדנדה ופינות ישיבה אינטימיות ושקטות, ואיפשהו בין האפרסמון היפני לאנונה הסגולה, יאיר נזכר שיש פה גם בריכה. במתחם מוקף במבוק מתגלה גן סודי יפיפה, שבמרכזו במת עץ גבוהה ובריכה מחוממת. מסביב פזורות סוכות גפנים עם פינות ישיבה ובין העצים מסתתרים גם ג'קוזי ספא גדול וסאונה. מה אני אגיד לכם - יש עוד הרבה צימרים יפים, אבל מתחמי חוץ כמו שיש פה לא ראיתי.

בדרך לאוטו יאיר עוד קוטף לי תפוח, ואני חושב לעצמי שאורחים שקוראים להם חווה או אדם ירגישו כאן לגמרי בבית. בשמים מעלי שני עגורים פורשים כנפיים בדרך דרומה. יכול להיות שאלה בכלל מלאכים?....

   


כדאי לדעת
  • המתחם ממוקם בלב גן מטופח בן 8 דונם(!) זרוע פינות ישיבה פסטורליות ואינטימיות
  • בגן נטועים לא פחות מ-90 זנים שונים (ומשונים) של עצי פרי אקזוטיים - בכל עונה תזכו לטעום פרי אחר
  • מתחם משותף ובו בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא גדול משרת את אורחי הבקתות והסוויטות
  • מיקום המתחם הוא נק' זינוק נהדרת לטיולים בכינרת (10 ד'), בעמק החולה ובגולן
  • בין הבקתות מפריד דשא ובו פינות ישיבה שקטות
  • לא רחוק מקצה המתחם עובר כביש, המוסתר ע"י הצמחייה העבותה
ביקורות הגולשים
מ
משה
16/12/21
6.49
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
אכזבה גדולה - מרגישים מרומים
המקום לא מתחוזק ולא נקי ( לקחנו מספר יחידות) . ציוד ישן הבקתות למשפחה חלקן עם רצפה בשפוע משמעותי . מדפי פסלטיק מאובקים. שרותים ומקלחת ישנים מאוד אשתי פשוט סרבה להקלחה במקום . חלונות לא אטומים טוב . דלתות הזזה בקושי זזים . מפח נפש אחד גדול . המטבח מרכזי ברמה ירודה מאוד דלת עץ חורקת אכולה . בכללי הרגשה שהזמן עצר מלחת במקום לפני עשור אם לא יותר . הבעל מקום דבר ראשון רץ לגבות תכסף . המלצה היחידה זה לבוא לראות את המקום אם אתם עוד שוקלים . . . גם בחינם לא הייתי חוזר למקום .
להמשיך לקרוא
ראובן זייבל
25/08/21
6.11
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
לא מומלץ בהחלט!
הגענו בסביבות 14 באתר היה כתוב שעת כניסה 15, עשהתקשרנו יאיר ענה 16 אפס אפס לא דקה קודם! מבחינץ תחזוקה המקום מזעזע ציוד ישן ומלוכלך בלטות זזות, ברזים לא במקום. ניקויון כנײל, כורי עכביש בכל מקום. רעש של כביש מאוד קרוב, בקיצור סיוט!
להמשיך לקרוא
רותם פרי
21/07/21
5.94
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
מזעזע מזעזע מזעזע!!!
בעל הצימר בעט לי בכלב !!!!!!! בעל הצימר מזעזע הגענו כל המשפחה לצימר ולא עזב אותנו ממש הטריד אותנו דרש את הכסף מיד ובמזומן ולא היה מוכן לחכות עם הכסף למועד העזיבה. גם אחרי שנתנו לו את הכסף לא עזב אותנו ממש לא נעים ומטריד. קיבלנו את הצימרים והם היו מטונפים!!! קיבלתי את הצימר כאשר במקרר היו פירות עם עובש שהיה נראה כאילו נשארו שם במשך חודש!!!! ויין שנשפך והתייבש כמו דבק!!! המצעים היו מלאים בחול וכשביקשתי להחליף מצעים הוא אפילו לא התנצל ונתן לנו את המצעים שאנחנו נחליף. גולת הכותרת הייתה שהגעתי עם הכלב שלי, כלב קטן ששוקל 2 קילו הוא התקרב לבעל הצימר והוא בתגובה בעט בו כאילו היה כדור כדורגל והעיף אותו 2 מטר !!!!!! בקיצור לא מומלץ בעליל!!!!! ממש חוויה מטלטלת ולא נעימה, ברוך השם שהכלב בסדר...
להמשיך לקרוא
ש
שמשון
01/04/21
9.03
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
fun fun fun
הגינה נעימה ומסודרת - מנגלים ומעשנות, הילדים נהנו מהחץ וקשת מארח חביב ומסביר פנים החדרים נקיים ומסודרים.
להמשיך לקרוא
מ
מירי
31/03/21
9.47
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
כייף שווה בטוח נחזור
קיבלנו תמורה מלאה ,קיבל את פנינו יאיר המארח עם חיוך גדול ונכונות לעזור,במקום פינות חמד מתקני כושר משחקים לילדים ומנגלים נוחים , בחדר פינוקים החדר כייף נעים והשיא גקוזי מפנק מומלץ ממש עם ילדים
להמשיך לקרוא
Anna Khudyak
13/03/21
6.11
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
אנשים, אל תתקרבו למקום!!!
צימרים מזעזעים! אין שום קשר בין הצימר לתמונות המפורסמות. הצימר מלוכלך מאוד, לא מתוחזק, הדברים שבורים, יש קורי עקביש על התיקרה. כל התיקרה מתקלפת מרטיבות. דלתות הזזה לא זזות לכן אי אפשר לסגור אפילו את חדר השירותים אלא אם ממש מושכים בכח רב. אין פרטיות בחדר הורים מכיוון שיש פתח בקיר שסגור עם וילון במקום חלון. הצימר שאני מדברת עליו נקרא "פרימיום" והוא הצימר הכי "מפואר" במתחם. המחיר ללילה היה 1200 ש"ח. פשוט אל תתקרבו למקום!
להמשיך לקרוא
Tali LIbler
30/08/20
6.23
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
שקל לא הייתי משלמת על מקום כזה
מקום לא מתוחזק מלוכלך סדינים מגעילים מגבות צהובות מלא זבל מסביב שלא פונה שנים מטבח משותף שממש לא נגענו בו מרוב שמגעיל סכום מלוכלך וקומקום מלא אבנית (טוב שהבאנו מהבית) בגדול אכזבה ובטח לא שווה מחיר של כמעט 1000 שח בלילה גם אם זה אוגוסט! כשבאנו בטענות ואמרנו שיש קורי עכביש ולכלוך התשובה שקיבלנו היא ״אתם בטבע״ שם הבנו שאין עם מי לדבר.
להמשיך לקרוא
Shahar
30/05/20
6.43
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
ממש על הפנים
המקום עצמו בעל פוטנציאל אדיר אך למרבה הצער הוא אינו מתוחזק, הבקתות לא נקיות, מצעים מלוכלכים עם חרקים, בג׳קוזי הייתה סתימה, צינור המקלחת היה קרוע. פחי אשפה מפוצצים ועושה רושם שאין תחזוקה של עובדי ניקיון, בריכה מלוכלכת מאוד. בקיצור, עבור 850₪ ללילה ציפיתי לקצת יותר תמורה, לא חושב שאחזור לשם. אה וגם התמונות שמופיעות כאן הן לא יותר מאשר פוטושופ מטורף, במציאות זה נראה נורא!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
32 תמונות
הבקתות
19 תמונות
3יחידות
עד 2 אורחים בצימרים

הבקתות

הבקתות

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 26.04 - 27.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!