חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטת הדרים
סוויטת ביקתפוז
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת ביקתפוז
האירוח במקום כולל:
הפתעה! (הכיבודים משתנים)
סוויטת ביקתפוז - היחידה פנויה ב- 25.04-26.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מסוויטת ביקתפוז

סוויטת ביקתפוז

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 25.04 - 26.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 60 מ"ר
קצת על הצימר
סוויטת ביקתפוז ניצבת על קלונסאות עץ גבוהות בשוליים המערביים של מתחם הנופש, ממש בגבולו של פרדס ירוק.

גרם מדרגות מטפס בין עצי תאנה אל מרפסת דק גדולה. זה הזמן להסתובב אחורנית ולהתפעל מנוף צמרות הפרדס מגובה של 5-6 מטרים. הגובה והנוף הפתוח נותנים תחושה משכרת של לבד מוחלט גם כשנכנסים פנימה.

חלל אחד גדול, עשוי כולו עץ צופה מערבה דרך חלונות ענקיים שרק עננים וציפורים נודדות יכולים להציץ דרכם פנימה. ג'קוזי יפה ממוקם 'על' החלון ובעומק החלל מיטת אפריון רחבה שלחיצת כפתור פותחת מולה מסך קולנוע גדול (מומלץ להביא סרטים).

בצידה השני של הסוויטה מטבחון קטן וחמוד עם מיקרו ופינת קפה (אבל בלי אפשרות לבישול של ממש), שלצידו פינת אוכל מתוקה מול נופי הפרדס. מכאן גם מובילה הדלת אל חדר הרחצה.  אז מה הסוד של המקום הזה? כנראה זה העיצוב המשלב בתבונה בין חמימות העץ לחלונות שמכניסים פנימה המון שמיים, אבל מעל הכל (תרתי משמע...) זה הגובה שנותן המון פרטיות, שקט ונוף.  }
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
את התכנון הלא שיגרתי- על כלונסאות, מעל צמרות הפרדס
את עיצוב הפנים שעושה חסד לאירוח בסגנו המזרח הרחוק
את הגודל המרווח של סווויטת "הדרים"
שמנו לב ש
לא היה מה לא לאהוב כאן (:
מדובר בבקתות שבנויות על קלונסאות עץ גבוהות וזה כבר מעניין ו"זורק" אותי למזרח הרחוק, אבל לחלק היוקרתי שבו... גרם המדרגות הארוך שמטפס אליהן, מנתק אותן לחלוטין מהמרחב המשותף ומהצימרים האחרים במתחם. 'או!' אני חושב לעצמי, 'סוף סוף מישהו חושב מחוץ לקופסה. כלומר...  מעל הקופסה. אני מטפס לסוויטת 'הדרים' ומוצא למעלה את בקתת הבמבוק הכי מרשימה שראיתי. 


לוקיישן ואווירה
אחד הדברים הפחות נעימים בלהיות מבקר צימרים זה המונוטוניות. לפני שאתם אומרים 'איזה חוצפה יש לו להתלונן על מקצוע כזה', תנסו לדמיין איך הייתם מרגישים בג'קוזי ה-74 שאתם רואים או בעוד בקתה כפרית שנראית בול, אבל בול כמו ה-30 הקודמות... 'למה לעשות אותו הדבר???' אני שואל את עצמי. למה לא לבנות איזה בית מטורף על עץ או משהו?' כנראה שמאיר מ'ביקתפוז' שמע את המחשבות שלי. אחרת איך תסבירו את שתי הבקתות שהוא בנה בגובה 6 מטר מעל לצמרות העצים בלימן?!

אני נכנס ללימן, שנמצא במרחק 3-5 ד' נסיעה מחופי אכזיב ובצת היפים, ויורד מהרחוב אל דרך שנכנסת למתחם ירוק ומטופח. מאיר פוגש אותי בין עצי ההדר שממלאים את המקום ומזכירים את הפרדס שעמד פה. לחיצת היד שלו מרסקת לי לפחות עצם אחת ומבהירה מי טיפל בפרדס הזה... הוא מראה לי בריכת שחייה גדולה (משותפת למתחם) ומתגאה באוהל גדול מעוצב שמשמש גם לארוחות. אה, ויש פה גם צימרים. שישה ליתר דיוק, אבל מעל כולם בולטים שניים ועליהם אנחנו ממליצים. וכשאני אומר 'מעל כולם', אני מתכוון באופן מילולי. 

המתחם כולל בנוסף 4 סוויטות נוספות הבנויות על הקרקע. במקום מתחם בריכה משותף עם סאונה וג'קוזי ספא, וכן אוהל גדול ומעוצב שיכול לשמש לארוחות בוקר או לאירועים.


מה במקום
 במרחב הפנימי העצום של סוויטת 'הדרים' ניתן למצוא ג'קוזי גדול, סאונה, מסך קולנוע פרטי, מקלחון זוגי ומיטה עגולה ענקית והכל עם נגיעות תאילנדיות ועיצוב סופר-מושקע. יש פה גם מרפסת יפה שמדברת באותו סגנון.

גם סוויטת ביקתפוז הסמוכה נהנית מיתרון הגובה. היא בנויה מעץ ומפוארת מעט פחות מאחותה, אך מפצה על כך בנוף פתוח אל מטע עצי הבננה הצמוד ואל השקיעות במערב (שנראות מצוין מהג'קוזי שליד החלון הגדול).


כדאי לדעת
המתחם ממוקם מרחק 3-5 ד' נסיעה מחופי אכזיב ובצת היפים ובסביבה יש מגוון מסעדות טובות.  אוהל גדול ומעוצב במתחם יכול לשמש לארוחות בוקר או לאירועים. לסיום- לחיצות היד המרסקות של מאיר, המארח, מומלצות לאמיצים שבינכם בלבד.
יצאנו בהרגשה ש
אני מעיף מבט אחרון בנוף מגובה של 6 מטר ונפרד ממאיר (לא לפני שהוא מרסק לי עוד עצם בלחיצת החקלאי שלו). במדרגות אני חושב לי שהבעיה היחידה עם חוויית הגובה הזאת היא שבסוף צריך לרדת בחזרה לקרקע...
ביקורות הגולשים
נ
נטע לי רינגלר
27/09/18
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת ביקתפוז
פשוט חוויה!!
קודם כל מאיר בעל המקום פשוט מקסים, שירות הלקוחות שלו מדהים , אני לדוגמא טבעונית והוא נסע במיוחד על מנת להביא לי חלב סויה. התארחנו עם הכלבים, והתחושה הייתה קסומה, המקום נקי ומאוד מסודר, קמנו בבוקר לנוף משגע של עצים ושקט , במקום יש בריכה נקיה מאוד מאוד, ובכלל האווירה הייתה פשוט קסומה. מומלץ בחום!!!!!!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם דמי ביטול של 5% מערך העסקה, או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
32 תמונות
סוויטת הדרים
20 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
סוויטת ביקתפוז
20 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

סוויטת ביקתפוז

סוויטת ביקתפוז

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 25.04 - 26.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!