חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטה
האירוח במקום כולל:
הסוויטה - היחידה פנויה ב- 27.04-28.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטה

הסוויטה

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 27.04 - 28.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 150 מ"ר
קצת על הצימר
סוויטת מג'יק סוויט ממוקמת  בשכונת ההרחבה של מושב נווה אילן בהרי ירושלים. הבית בנוי במדרון, והסוויטה נמצאת תחת בית המארחים, כך שהגישה אליה היא במדרגות יורדות (כניסה נפרדת מהמארחים).

בפנים מחכה דירת נופש המחולקת למס' חללים, שכולם מעוצבים בקו מודרני נקי. מפרוזדור הכניסה מתפצלות שתי דלתות - האחת אל חדר רחצה מושקע מאוד בגווני שחור ולבן (ראש גשם כמובן), השניה אל חדר מיוחד לכלות ביום כלולותיהן, עם שולחן איפור גדול, מראה, כיסא מספרה ולא פחות חשוב - ספה נוחה לפמליית המלוות...

כמה מדרגות יורדות מהפרוזדור אל חלל מרכזי מרווח ומרוצף שיש מבריק, בו משתקפים מיטה מזמינה וגדולה מול מסך LCD, שגם הוא כמובן גדול. בשולי החלל תמצאו מטבח מודרני (לא לבישולים של ממש) עם בר מים, מקרר קטן, מיקרו ומכונת אספרסו. דלת הזזה שקופה ורחבה מקשרת בין החלל לבין מרפסת אבן מקורה עם פינות ישיבה, שמעבר לה משתרעת חצר פרטית ענקית, אבל אליה נגיע בהמשך...

לפני זה נעבור בחדר הקולנוע הפרטי המתפצל אף הוא מהחלל המרכזי ומציע חוויית צפיה אקסקלוסיבית עם מסך ענקי, מקרן ומערכת סראונד מקצועית לסאונד מושלם. את הפנטזיה משלימים טפטים מעולם הקולנוע שמכניסים לאווירה הנכונה וספות רכות שיקשו עליכם להישאר ערים...

דלת נוספת מובילה מהאזור המרכזי אל לאונג' מקורה ומעוצב עם פינות ישיבה נוחות (ונרגילה!), אבל השוס הוא מה שנמצא ממש לידן - בריכה בנויה ענקית יפיפיה שחציה נמצא בתוך המבנה וחציה יוצא אל החצר מול הנוף. וזה הזמן לתאר את החצר (זוכרים? ההיא מקודם...). אם כן - מדובר בשטח ענקי ש'תלוי' מעל החורש (קו ראשון לנוף) וחולש על הנוף המרשים של הרי ירושלים.

יש פה דשא (סינטטי), שז לונגים מפנקים ושמשיות, ובצד גם מטבח חוץ רציני ופינת ברביקיו. הפרטיות בחצר מעט מוגבלת - הן מכיוון ביתו של בעל הצימר והן מכיוון השכנים, אבל הנוף, הבריכה והמרחבים (שיכולים בקלות לאכלס חברים של זוגות נישאים) מספקים חוויה גדולה - תרתי משמע... }
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
יאיר שינברג
אהבנו
חצר עם בריכה שנכנסת פנימה, לתוך הסוויטה
את העיצוב והחלל שתפור על חתנים וכלות, או סתם לאירוח רומנטי
שמנו לב ש
הפרטיות בחצר לא מושלמת, אבל הנוף, המרחב העצום והפרטיות בתוך הסוויטה מפצים בהחלט
"המחשבה המקורית הייתה לבנות מקום שהוא כל מה שחתן וכלה יכולים לחלום עליו ביום החתונה" אומר שמוליק (המארח) בעיניים נוצצות, "אבל הבנו שזוגות אחרים יכולים ליהנות מזה לא פחות". ה'לא פחות' הזה הוא מועמד רציני לתואר האנדר-סטייטמנט של השנה... "אתה בטוח שזה מיועד רק לזוג אחד?" אני שואל וחושב שבכל מקום אחר שטח כזה היה מנוצל ל-3 יחידות נופש ואולי גם איזה מיני גולף.


לוקיישן ואווירה
בוקר סתווי יפיפה. אני מטפס בדרך הררית מפותלת, ובכל סיבוב הנוף נראה יפה יותר והאוויר צלול יותר. רק ההדרכה מה'ווייז' מפרה את הפסטורליה הכפרית, כשהיא מורה לי לפנות ימינה אל ישוב קטן בראש אחת הפסגות. "כשיורד פה שלג זה בטח עוד יותר מדהים..." אני חושב לעצמי, ואתם בטח חושבים ש"אין, אין על הצפון". העניין הוא שזה בכלל במרכז...

אז בפעם הבאה שמתחשק לכם צימר סופר איכותי בצפון, אבל פחות בא לכם על בילוי זוגי של 3.5 שעות בפקקי יום ה' בכביש 6, תחשבו מסלול מחדש ותשקלו עליה ל'מג'יק סוויט' במושב נווה אילן.

נווה אילן, למי שלא יודע, זה ישוב קטן בהרי ירושלים – חצי שעה מת"א, רבע שעה מירושלים, עם נוף שמצפים בגליל חולמים עליו בלילה. אני עוצר מול בית גדול בשכונת ההרחבה היפה של הישוב, ויורד בעקבות שמוליק – בעל המקום ואדם מקסים, לסוויטה היחידה שתחת הבית שלו. הדלת נפתחת וכל געגוע לצפון מתנדף בשניה.

 
מה במקום
חדר שינה מושקע בטירוף נגלה לעיני, אבל חדרי שינה יפים כבר ראיתי. מה שעוד לא ראיתי זה חדר קולנוע מיוחד עם מסך ענק, מערכת סראונד מקצועית וספות צפייה רכות (שמפחיתות את הסיכוי שתראו את הסרט עד הסוף...).

אני עדיין בסרטים כששמוליק לוקח אותי לבריכת שחייה בנויה מ-ד-ה-י-מ-ה שחצייה בתוך הבית וחציה יוצאת לחצר פרטית ענקית מול נוף פסיכי. יש פה פינות ישיבה, ערסלים ומטבח חוץ עם פינת ברביקיו. הפרטיות בחצר לא מושלמת, אבל הנוף והמרחב העצום מפצים בגדול. 


כדאי לדעת
הסוויטה מתאימה במיוחד (אך לא רק) לאירוח חתן-כלה וכוללת חדר כלות ייחודי. 
יצאנו בהרגשה ש
לפני פרידה, כששמוליק מראה לי חדר כלות מיוחד ולאונג' מעוצב לחברים שמתלווים לזוג המלכותי, אני חושב לעצמי שהרבה נשים שאני מכיר היו שמחות אם בני זוגן היו מתייחסים אליהן כאל כלות לא רק בערב החגיגי ההוא, אלא דווקא בשגרת החיים שאחרי. בחיים האמיתיים לא צריך סוס לבן בשביל להיות אביר – אפשר פשוט להיכנס למאזדה ולנסוע חצי שעה לכיוון הנכון.
ביקורות הגולשים
בני אלי אטקס מכשירי מדידה והנדסה בע"מ Etkes and sons Israel
29/05/22
8.04
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9
  • תחזוקה
  • 8.3
  • פסיליטיז
  • 7.4
  • יחס המארחים
  • 9.2
  • רמת הפרטיות
  • 6.2
  • כיבודים מפנקים
  • 8
  • רמת שביעות כללית
  • 8.2
  • ארוחת הבוקר
  • לא הוגשה ארוחת בוקר
התארחו ביחידת הסוויטה
ציפינו ליותר...
בקצרה, מדובר במקום שבודאי היה מהמם כשהוקם אך התעייף עם השנים...וחבל. 2 דברים שמאוד הפריעו לנו כי עליהם בנינו את החופשה ! שאלתי שבוע לפני ההגעה אם הבריכה מחוממת ושאלתי אם יש מנגל במקום וקיבלתי תשובה חיובית לשניהם. בפועל הבריכה אולי מחוממת אבל בטח לא חמה (עוד יומיים יוני!) ! היה לנו קר להיכנס אם אין שמש מעל הראש. כששאלנו אם אפשר לחמם עוד לא התקבלה תשובה עד רגע זה, כמובן שלא השתמשנו בבריכה. אותו דבר לגבי מנגל...היתה עמדה מפוארת אך מאוד מלוכלכת בלשון המעטה, כל העמדה...ואני לא מדבר על רשתות גריל שלא נוקו...פשוט סתם עמדה מוזנחת, חבל כי זה פאקינג מטבח חוץ משוכלל. ביקשו שנביא גם פחם כי אולי העמדה לא תעבוד, אז הבאתי וכשביקשתי מנגל לא נעיניתי עד רגע זה...חבל. התכנית היתה פעילויות יום מחוץ למקום וכשחוזרים ארוחה מפנקת ובריכה. אז לא היתה בריכה ונאלצנו לנסוע לארוחות בחוץ כשצריך. יצא הפוך מכל תכנית שעשינו ! פרטיות לקויה מאוד שכן יש שכנים מצידי החצר ובעל המקום נמצא מעליכם, לעיתי זה ממש הפריע (השכני) אך לרב לא. יש מקרר קטן ואפילו היה בו חלב...2 קרטונים ואפילו אחד סויה...אבל...אולי זה מהאורחים הקודמים או ממטבח הבעלים כי הכל היה פתוח וקרוב לתאריך תפוגה... לסיכום - מקום טוב, מתקנים טובים ואיזור נפלא אבל יוקרה זה ממש ממש לא. אין ספק שזה היה ! כרגע המקום צריך מתיחת פנים של ממש.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
29 תמונות
הסוויטה
20 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

הסוויטה

הסוויטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 27.04 - 28.04
  • ₪1400
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!