חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
Prestige
Romance
Amour
Fantasy
Villa Prestige
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- Fantasy
האירוח במקום כולל:
מיץ טבעי, חלב, קולה, עוגיות, שוקולדים, חטיפים, בקבוק יין שמפניה.

מגוון תמרוקי איכות, חלוקי רחצה נעימים במיוחד, נעלי בית, מגוון של סרטים חדשים בכל סוויטה ועוד ים של פינוקים. 
Fantasy - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מFantasy

Fantasy

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 29.03 - 30.03
1 סוויטה מסוג זה
עד 6 אורחים בסוויטה
גודל הסוויטה 90 מ"ר
קצת על הסוויטה
סוויטת פנטזיה של שאטו פרסטיז ממוקמת מעל בית המארחים, ויש לה כניסה פרטית, נפרדת משאר הסוויטות במתחם.

מעבר לשער חשמלי מסתתרת חניה ששביל קטן מוביל ממנה אל מתחם בריכה פרטי. הבריכה (המחוממת), שקועה בדק עץ יפה ש'תלוי' באוויר, כשפינות ישיבה וכסאות שיזוף פזורים סביבה.

מעקה זכוכית חלבי המקיף את ה'דק' מעניק פרטיות טובה, אבל מסתיר מעט את נוף הרי הגליל שנשקף מכאן (צריך לצאת מהמים כדי ליהנות ממנו).

כדי להגיע אל הסוויטה עצמה יש לחצות גשרון עץ קטן תלוי באוויר, והנה מתגלה מבנה מושקע ומעוצב. תחת תקרת עץ משולשת וגבוהה נמצא חלל גדול שבמרכזו מיטה חדישה מול מסך LCD מתקדם. בפינה אחת – ג'קוזי מלבני גדול שלצידו ספה סלונית יפה, בפינה שניה – מטבח מאובזר (בו ניתן לבשל) עם שולחן אוכל.

חדר הרחצה מרווח מאוד עם שני כיורים, מקלחון ראש גשם וסאונה רטובה (בשירותים ובמקלחת התקרה פתוחה אל חלל הסוויטה).

מעברו השני של החלל מובילה דלת הזזה רחבה מזכוכית אל מרפסת פרטית מקורה גדולה מאוד. יש פה עוד פינת אוכל, אבל הדגש פה הוא על הנוף: המרפסת חולשת מגבוה על רכס סולם צור המשתפל מערבה וכן על הרי הגליל ונותנת את חוויית הנוף הטובה במתחם. אם תתקרבו למעקה תוכלו לראות את הסוויטות שלמטה ואת הבריכה הצמודה להן.

לצד כל זה, מציעה הסוויטה אגף נוסף (ממוקם מול הכניסה) ובו עוד חדר שינה זוגי וסלון קטן. יש פה מסכי LCD וגם חדר שירותים נפרד, אבל אין מקלחת. המשמעות: אירוח שני זוגות  חברים בהחלט אפשרי, אם כי במחיר של ויתור על פרטיות (במיוחד עבור הישנים בחלל המרכזי). }
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
מתחם האחוזה ממוקם "על הגובה" בקו הראשון לנופי הגליל והים
אבזור מושקע במיוחד- לחובבי עניין
הגיוון בהיצע של המתחם מבטיח שכמעט כל אחד יימצא פה מענה מתאים
שמנו לב ש
במת עץ מוגבהת "חוצצת" בין הסוויטות התחתונות (Prestige ו - Amour) לנוף הפתוח
מדובר בשני מתחמים: וילה יוקרתית ענקית הנותנת פתרון איכותי לקבוצות גדולות, ומתחם נפרד עם סוויטות הממוקמות  "על הגובה" בקו הראשון לנופי הגליל והים, באחד המיקומים המרשימים באיזור.  מתחם הסוויטות מציע בריכה מחוממת גדולה (מוקפת במת עץ מוגבהת) הצופה לנוף הפתוח וג'קוזי ספא ענק השוכן במבנה סגור עם חלונות שקופים הממוקם גם הוא "על הנוף" ומאפשר פרטיות מלאה למשתמשים.


לוקיישן ואווירה
אם יש דבר שאני אוהב במיוחד בעבודה שלי, זו הזכות לטייל בארץ ולגלות בכל פעם מקום שלא הייתי בו, נוף חדש ולא מוכר. אה, כן, אני גם מקבל על זה כסף... אחרי כמה וכמה חודשים בתפקיד, המסקנה שלי (ושל הקילומטרים המשתולל ברכב שלי) היא שיש לנו ארץ ע-נ-ק-י-ת.   אחרת איך תסבירו את זה שרק עכשיו גיליתי את מושב עין יעקב ואת שאטו פרסטיז'?

תחושת הגילוי שלי נמשכת גם אחרי שאני נכנס למושב – שלוש פעמים אני מפספס את הפניה הנכונה שלוקחת אותי אל קצה הישוב – למתחם גדול בקו הראשון אל נוף יפה יפה, שגם הוא חדש לי לגמרי. אני מטפס עם הרכב לחניה קטנה ועוצר רגע להתרשם מהחורש, מרכס סולם צור שברקע ומהים שקורץ מרחוק.

ל"שאטו פרסטיז'"  שני מתחמים במרחק לא רב האחד מהשני. מתחם אחד מכיל וילה בת 400 מ"ק בנוי ו-10 ח' שינה והמתחם השני הוא אחוזה הממוקמת במבנה גדול המכיל ארבע סוויטות, שלוש ממוקמות בחלק התחתון  ואחת בחלק העליון. בחלק האמצעי של המבנה שוכן בית המארחים.

 

מה במקום
ארבע הסוויטות ממוקמות במבנה אחד. שלוש ממוקמות בחלק התחתון של המבנה ואחת בחלק העליון. במתחם החוץ יש ג'קוזי ספא ענק משותף השוכן במבנה שקוף (עם פרטיות מוחלטת לזוג ש"תפס") המשקיף לנוף הפתוח. 

ראוי לציין שהבריכה המשותפת מחוממת ונהנית מהנוף המרשים אך ממוקמת על במת עץ מוגבהת ה"חוצצת" בין הסוויטות התחתונות (Prestige ו - Amour) לנוף הפתוח.

לסוויטות כניסות נפרדות, אבל מרגע שנפתחת הדלת ניתן להבחין בדמיון. לצד עיצוב קלאסי מושקע המשתנה מעט בין סוויטה לסוויטה ניתן למצוא כאן שילוב של אבן בקירות ובג'קוזי, מיטה הממוקמת על במה מוגבהת והפרדה אלגנטית של המטבח ופינת האוכל מהחלל המרכזי.

הדמיון בין הסוויטות מסתיים כשיוצאים אל מתחמי החוץ שלהן. כל סוויטה פונה לכיוון אחר ולכל אחת יתרונות משלה – אחת נהנית מפינת ישיבה מרווחת ומוצלת, השניה מרוויחה קרבה לבריכה (אם כי הבמה המוגבהת חוצצת בינה ובין הנוף) והאחרות (Romance ו - Fantasy) מציעות בריכה פרטית מחוממת ותחושת אינטימיות.

הוילה ממוקמת מול למתחם הצימרים, בצד השני של הרחוב, כך שהיא מנותקת לחלוטין מהם ולא מפריעה. מצד שני, אם קבוצה גדולה לוקחת את כל המתחם, כולל הצימרים- ישנה עדיין נגישות טובה בין שני המתחמים.

מדובר בוילה ענקית ו"מושקעת" מאוד מבחינת חומרי הגמר, שעוצבה, תוכננה ופוקחה ע"י דודי, המארח. לדוגמא- והתאורה מופע ע"י מתג הפעלה טאצ' (שעולה 800 ש"ח למתג). מדובר במבנה בן 400 מ"ר בנוי הממוקם על שטח של דונם. בוילה יש 10 חדרי שינה: 8 מהם עם מקלחת צמודה: 5 גדולים יחסית (3 מתוכם עם יציאה לגינה ולמרפסת), ו-3 גדולים פחות. 2 החדרים הנוספים ללא מקלחת צמודה. בחדרי השינה יש מסכי טלויזיה  40 אינצ'.

במתחם החוץ המקורה והמרווח יש בריכה גדולה (4X8) בנויה ומצופה pvc עם פינות ישיבה ושולחן גדול, סנוקר, פינג פונג, מקרר/מקפיא חוץ ופינת BBQ מאבן. בנוסף המתחם המקורה מכיל ג'קוזי ספא ענק (מתאים ל-8 אנשים). המתחם מקורה לגמרי והקירוי נפתח מעל הבריכה במידת הצורך.  


יצאנו בהרגשה ש
בדרך החוצה אני חושב שהגיוון בהיצע של מתחם הצימרים היוקרתי הזה מבטיח שכמעט כל אחד יימצא פה מענה מתאים. תוסיפו לזה את האוויר הנקי ששום תמונה לא יכולה להראות ואת הנוף הפתוח עד האופק, וגם אתם תגיעו לאותה מסקנה – יש לנו ארץ ענקית!
ביקורות הגולשים
ש
שני שוקר
24/10/21
6.31
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Amour
על הפנים
הגענו לכבוד היום הולדת של חבר שלי ובלילה הראשון התעוררנו בלילה מרעש של עכבר בחדר, אמרתי לבעל על המקום אמר שהוא לא יודע כול כך מה לעשות חיפש לנו בכל החדר ובסוף אמר שהוא ראה את העכבר נכנס בתוך הספה כנראה בגלל שיש שם חור מתחת לספה אז אמר לחבר שלי בשיא בחצפנות שיבוא יעזור לו להוציא את הספה החוצה, הוציא את הספה ופשוט הלך , פשוט מזעזע התייחסו אלינו ברמה כול כך מגעילה שם לא ממליצה בכלל!!!
להמשיך לקרוא
ורדר
06/04/21
6.78
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Fantasy
מאכזב ולא שווה את התמורה
רציתי לעשות יום הולדת לבעלי, ולכן חיפשתי צימר ברמה גבוהה לאחר תקופת הקורונה שלא יצאנו מהבית. בדקנו את החוו"ד על הצימר הזה, רק לא שמתי לב שהן ממזמן באתר הזה, הסתכלתי על התמונות היפות ועל המחיר, שחשבתי שהשילוב בין כל אלה כולל מחיר גבוה יבטיחו לי איכות ושירות גבוהים. המקום רחוק מלהיות שווה את התמורה, ורחוק מהתמונות שרואים בפרסום. היה מלוכלך (תראו בתמונה את הקיסם שנשאר מהאורחים הקודמים, גם שמנו מגבות על הכסאות שהיו מאד מלוכלכים), מקרר עם חלודה, והתמי 4 מלוכלך מאד. המקום לא מתוחזק, בבריכה בעלי כמעט דרך על מסמר חלוד, ותשובת בעל הבית היתה: "כן זה נשאר כשעבדו על הבריכה לפני שבוע, כשאתה הולך ליד הבריכה פשוט תשים לב ותסתכל". גם הדרך לצימר והמושב עצמו ממש מאכזבים, נראה מושב פשוט ,הדרך עצמה לצימר לא היתה נעימה ועם נוף מרהיב כלשהו. מהרגע שהגענו רק רצינו לברוח. בקיצור לא מומלץ!
להמשיך לקרוא
ל
לאה פרולוב
29/09/18
9.21
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Villa Prestige
וילה פרסטיז
קודם כל אציין שהיינו 8 משפחות מעל 40איש סה"כ והיו הרבה בקשות ועוד לפני שהגענו שיגענו את דודי בטלפונים והוא תמיד תמיד היה אדיב וענה להכל. בנוסף שירות מצויין והתמונות זהות למה שאתה מקבל וזה מה שהכי חשוב!! הוילה מצויינת בריכה נעימה והכל מתוחזק ברמה טובה ונקי מאוד. תודה רבה לדודי המקסים ולאבא שלו שאירחו אותנו מכל הלב
להמשיך לקרוא
ב
בטי עמית
12/08/17
9.14
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Fantasy
שלוות נפש אמיתית!
אחרי כל כך הרבה פעמים שהתאכזבנו מצימרים הגענו לשאטו ונדהמנו לגלות שיכול להיות שילוב כה מנצח במקום! הפרטיות, החדר המעוצב נהדר,הגקוזי במידות הנכונות, הנוף, ארוחת הבוקר הרבה מעבר לציפיות, הנכונות של דודי לספק לנו כל מה שאנחנו צריכים, הבריכה שהיא לגמרי שלנו. נהננו ובהחלט נחזור גם עם הילדים שלנו.
להמשיך לקרוא
t
tal.miller
27/12/15
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Fantasy
חוויה מדהימה ומומלצת!

אחרי 3 ימים של חיפושים, 100 צימרים לפחות בחיפוש באינטרנט, 30 שיחות טלפון עם בעלי צימרים ומליון תמונות הגענו לחגוג יומולדת בשאטו פרסטיז'.. המקום המושלם! מיקום מדהים, סוויטה מפנקת, בריכה מחוממת, ג'קוזי גדול, פרטיות ועיצוב משגע. חייבת לומר שזה בדיוק כמו בתמונות! ממליצה בחום!

להמשיך לקרוא
n
nomya74
19/09/15
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Fantasy
חוות דעת

דודי,
הגענו לשלושת ימי החג, ונהנינו מאוד. מרחב גדול בתוך הסוויטה, הכל חדש ומאובזר. נוף יפה וסביבה נעימה. מירי האחראית על ארוחת הבוקר, שבהחלט חשבה על כך שנהיה שבעים הרבה אחרי ארוחת הבוקר :)
האטרקציה האמיתית היתה הבריכה, שאפשרה לנו זמן משפחתי כייפי. נגישות גבוהה לאתרי טיולים.
מחכים לפעם הבאה שנגיע :)
תודה !
משפחת זמיר

להמשיך לקרוא
ד
דנה צירקל
30/08/15
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Fantasy
המלצה על חופשה נפלאה!!!

התארחנו בצימר הנפלא במשך שבוע, ביחד עם הילדים. אנחנו מודים לך מאד על ארוח נפלא ונדיב. הצימר מקסים ומפואר, מרווח, נקי ומזמין. הבריכה נהדרת, הזמינות והאדיבות שלך ראויים לציון!.
היתה לנו חופשה נפלאה.
מומלץ מאד מאד למשפחות וכמובן לזוגות.
דנה ומשה

להמשיך לקרוא
טלי מ
25/08/15
9.61
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Fantasy
חוויית ארוח מושלמת בשאטו פרסטיז׳

חוויית ארוח ברמה של חו״ל. צימר מעוצב ברמה הכי גבוהה שראינו עד היום. יחס המארחים יוצא מן הכלל, אדיב וזמין לכל בקשה ושאלה. התארחנו בסוויטה המשפחתית עם 4 ילדים במשך 4 ימים. הילדים (וגם אנחנו) לא רצו לעזוב.
אין ספק שנחזור לפה.
תודה לדודי וגלית אטדגי על ארוח מושלם!!!!

להמשיך לקרוא
חוקי המקום
מרגע ביצוע ההזמנה חלים דמי ביטול בסך 10% * במידה וביטל הלקוח את ההזמנה תוך שבוע או פחות בטרם תאריך ההגעה המצוינים בטופס ההזמנה, יחויב המזמין בערך של 50% מערך ההזמנה. * במידה וביטל הלקוח את ההזמנה תוך פחות מ-72 שעות בטרם תאריך ההגעה המצוינים בטופס ההזמנה, יחויב המזמין בערך של 100% מערך ההזמנה. * במקרה של אי הגעה ללא כל הודעה מוקדמת יחויב הלקוח במלוא סכום העסקה.
עוד במתחם
תמונות המתחם
23 תמונות
Prestige
8 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
Romance
15 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
Amour
9 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
Fantasy
22 תמונות
יחידה אחת
עד 6 אורחים בסוויטה
Villa Prestige
28 תמונות
יחידה אחת
עד 40 אורחים בוילה

Fantasy

Fantasy

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 29.03 - 30.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!